MuscleMeat

Whey Proteine

Zwarte demoon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Hallo ik ben robert,
ik ben 14 jaar
Ik gebruik vanaf vandaag Whey proteine shake van Bodylab.nl,
Ik had eerst wat zitten googlen en kwam erachter dat het best op alle leeftijden gebruikt kon worden. Omdat het ook in je voeding zit.
Maar over het gebruik hoor je verschillende dingen.
Sommige zeggen op een lege maag in de ochtend en na het trainen, en sommige zeggen alleen na het trainen.
Dus ik heb het nu gedaan in de ochtend op een lege maag en gelijk na het trainen in de kleedkamer .
Is dit goed ? Ik drink het trouwens met water ( 3 eetlepels, 45 gram poeder met 250 ml water ) hebben jullie nog tips wat ik daarna zou kunnen eten voor echt goed effect ? Alvast bedankt
Overigens gebruikt een vriend van mij van die pillen die de spieropbouw zou bevorderen, hij is ook 14. Het is geen anabole, maar gewoon pillen die je 3x per dag moet slikken? weet iemand of dit goed is?

Robert

Eerst voedingsschema maken jochie ! Shakez en juh wordt een beer, jwt !

kloon for sure.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je voedingsschema ik eet elke dag bruin brood, dat is toch goed. of moet ik helemaal speciaal een schema met voedingswaarde

Hallo ik ben robert,
ik ben 14 jaar
Ik gebruik vanaf vandaag Whey proteine shake van Bodylab.nl,
Ik had eerst wat zitten googlen en kwam erachter dat het best op alle leeftijden gebruikt kon worden. Omdat het ook in je voeding zit.
Maar over het gebruik hoor je verschillende dingen.
Sommige zeggen op een lege maag in de ochtend en na het trainen, en sommige zeggen alleen na het trainen.
Dus ik heb het nu gedaan in de ochtend op een lege maag en gelijk na het trainen in de kleedkamer .
Is dit goed ? Ik drink het trouwens met water ( 3 eetlepels, 45 gram poeder met 250 ml water ) hebben jullie nog tips wat ik daarna zou kunnen eten voor echt goed effect ? Alvast bedankt
Overigens gebruikt een vriend van mij van die pillen die de spieropbouw zou bevorderen, hij is ook 14. Het is geen anabole, maar gewoon pillen die je 3x per dag moet slikken? weet iemand of dit goed is?

Robert

ik zou het met melk drinken en 30 gram op jou leeftijd, en maak ook en voedingsschema anders heeft het geen zin van shakes te nemen en verspil je je geld!!

Waarom melk dan?

En als ik dus 3 Keer per week ga fitnissen en neem 2x dat ik ga fitnissen een shake, en denk verder niet aan me voeding ( wel bruin brood eten) maar niet helemaal berekent heeft het dus totaal geen nut ?

Je bent de zoveelste die dat vraagt, klik op mijn link en je zal zien wat je eerst moest doen

Je bent de zoveelste die dat vraagt, klik op mijn link en je zal zien wat je eerst moest doen

ja gozer als je goed leest dan had je gezien dat ik zei dat iedereen wat anders zegt dus kan je me wel een link van google gaan sturen met whey shake maar dat slaat nergens op

ff lachen jongens

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

hier heb ik ook niks aan..

Kloon...

Maar goed, ik zal even je vraag beantwoorden. Whey proteïnen is een aanvulling op je voeding voor extra eiwitten, die je bijv. na de training in neemt om sneller te herstellen. Daarom moet je voeding ook aanpassen, want zonder een goede voeding kom je niet al te ver. Ik zou ook geen whey proteïnen gebruiken als je nog geen eans 'echt' zwaar traint. Mijn advies: pas je voeding aan, en neem whey proteïnen altijd na de training. Dat je 's ochtends etc. gebruikt weet ik niet maar ik zou zoiezo altijd na de training gebruiken.

Ik heb mijn antwoord gegeven, ik hou er over op.

PS: Ik zou die pillen van je vriend links laten, train naturel, straks groei je niet meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven