MuscleMeat

whey & weightgainer

Youngg

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
He Youngg,

Ik zou je de weightgainer van B&F aanraden; Lean Gain. Je kan dat prima als combinatie gebruiken met je whey eiwitten. Als je 3,5 scheppen lean gain neemt, krijg je 100gr binnen. Deze bevat goede eiwitten en complexe koolhydraten. Zo'n shake kun je het beste innemen als maaltijd vervanger, wanneer het je niet uitkomt om een goede maaltijd te nemen. Bijv op school, in de bus of wat ever.

Ik zou rondom je training gewoon de Whey Perfection nemen ('s ochtends, voor en/of na) en dan ééns per dag een Lean Gain erbij nemen zodat je op je calorien per dag komt. Puur als aanvulling dus.

Hopelijk heb je er wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
He Youngg,

Ik zou je de weightgainer van B&F aanraden; Lean Gain. Je kan dat prima als combinatie gebruiken met je whey eiwitten. Als je 3,5 scheppen lean gain neemt, krijg je 100gr binnen. Deze bevat goede eiwitten en complexe koolhydraten. Zo'n shake kun je het beste innemen als maaltijd vervanger, wanneer het je niet uitkomt om een goede maaltijd te nemen. Bijv op school, in de bus of wat ever.

Ik zou rondom je training gewoon de Whey Perfection nemen ('s ochtends, voor en/of na) en dan ééns per dag een Lean Gain erbij nemen zodat je op je calorien per dag komt. Puur als aanvulling dus.

Hopelijk heb je er wat aan.

bedankt voor het antwoord :)
maar als ik het zo lees, is het het wel waard om die gainer te kopen?
helpt het echt zoveel of valt het wel mee

Young.. mwoah dat hangt er vanaf hoe je leeft ook. Als je elke dag acht stukjes brood eet, 100gr vlees, 2 stukjes fruit en wat snacks dan lukt het natuurlijk niet. Een gainer is het altijd waard om gekocht te worden, echter moet het wel in je schema passen. Stel je voor je komt op 3300kcal uit per dag en je wil graag naar 4000kcal per dag. Als dat niet lukt, om te halen vanwege de tijd om een maaltijd te maken, dan kun een gainer nemen, deze shake bevat dan bijv. 700kcal en heb je toch je dagelijkse hoeveelheid binnen. Over het algemeen, als je wat licht van gewicht bent en je wil redelijk snel groeien, past een gainer in mijn ogen er altijd tussen. Daarnaast krijg je ook ineens heel veel, goede en gezonde bouwstoffen binnen in één shake wat soms niet eens uit een maaltijd lukt. Daardoor kun je natuurlijk ook weer lekker groeien.

Terug
Naar boven