XXL Nutrition

Whey

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Ik heb dus Whey nodig. Vaak bestel ik altijd een shake na de training bij mn sportschool. Maar dat is vrij duur(1.90) en het lijkt me stukken handiger als ik gewoon mn eigen shakes kan bereiden en naar binnen werken wanneer ik maar wil.

Een trainer en begeleider van me zei, dat er in onze stad een winkeltje is waar ze allemaal natuur producten enzo verkopen. En dat ze daar ook whey(?) alleen dan noemen ze het eiwitpoeder op soja basis verkopen.

Wat kan ik nu het beste doen, gewone whey bestellen( waar en wat voor soort) of kan ik beter voor het eiwitpoeder gaan.

Alvast bedankt, CD

Veel beter gaan voor Whey. Veel betere voedingsstoffen en kwaliteit.

Bij XXL Nutrition bijvoorbeeld! Hoe groter je inkoopt, hoe goedkoper het wordt!

ik bestel van body&fitshop in zwolle geloof ik. ik woon aan de andere kant van het land maar krijg het gelijk de andere dag binnen. de whey voelt goed en is lekker . de prijs is ook lekker . krijg er een shakebeker erbij. heb dus al 4 bekers van hun:cool:

Citizen,

Dat is inderdaad een goede koop. Die van Tommy kan ook!

een goeie koop xxl vind ik goed
je heb ook nog van interactivennutrition

chocolade.

bleh, doe mij maar vanilla!

ik heb mijn ervaring met soja 95 is een stuk goedkoper en puur en er zit meer proteine in het is alleen niet te zuipen
kijk je kan niet klakkeloos zeggen ik ga voor die en die merk als je het andere nooit heb geprobeerd ik heb alles al gebrobeerd
van soja 95 werd ik snel zwaarder en sterker soja is een van de beste voedings stoffen die er zijn
ik maak er hele shakies van met kwark ,fruit ik pleur er alles in wat op dat moment op het aanrecht staat maar dan ook alles
ik eet zo,n 3 kilo soja eiwit in de maand dat is om de twee uur een shakie
heb een jaar whey geprobeerd is heel lekker drinkt ook lekker weg maar ik heb meer resultaat met soja 95 ben nu weer een maand bezig met soja voor mij geen andere
en als je wat uit gaat proberen moet je dat een tijd doen en niet voor een maand
anders kan je het resultaat niet meten

dolph zei:
ik heb mijn ervaring met soja 95 is een stuk goedkoper en puur en er zit meer proteine in het is alleen niet te zuipen
kijk je kan niet klakkeloos zeggen ik ga voor die en die merk als je het andere nooit heb geprobeerd ik heb alles al gebrobeerd
van soja 95 werd ik snel zwaarder en sterker soja is een van de beste voedings stoffen die er zijn
ik maak er hele shakies van met kwark ,fruit ik pleur er alles in wat op dat moment op het aanrecht staat maar dan ook alles
ik eet zo,n 3 kilo soja eiwit in de maand dat is om de twee uur een shakie
heb een jaar whey geprobeerd is heel lekker drinkt ook lekker weg maar ik heb meer resultaat met soja 95 ben nu weer een maand bezig met soja voor mij geen andere
en als je wat uit gaat proberen moet je dat een tijd doen en niet voor een maand
anders kan je het resultaat niet meten
Daar ben ik het zeker mee eens. Je moet alles geprobeerd hebben om een uitspraak te kunnen doen wat het best werkt. Ik heb alleen nog gewoon proteine en whey geprobeerd dus ik kan geen uitspraken doen over of soja beter werkt of niet. Als je voor whey gaat zou ik voor die van XXL gaan, heb daar erg goeie ervaringen mee. Zowel met het bedrijf zelf als hun product. Maar zoals Dolph al zij, probeer het allemaal een keer uit gedurende een geruime tijd om het effect te kunnen meten en maak dan een keuze waar je je aan vast houd.

dus strawberry iig al uitgesloten? of vindt iemand die het lekkerst

jusanothagirl zei:
dus strawberry iig al uitgesloten? of vindt iemand die het lekkerst
Ik heb strawberry nog nooit gehad :( Is het wat? :D Vond choco het lekkerst en daarna vanille..hou niet zo van banaan dus die valt iig af :D

is er dan een bananensmaak? die staat niet op die site

Verkrijgbaar in de smaken: Aardbei, Chocolade en Vanille.

ik heb besloten om met XXL nutrition te gaan maar ik vroeg me af he...

zal ik 3x verschillende van 750 gram nemen, of 2x de twee populairste smaken van 2kg ofzo of gewoon 1x populairste smaak maar dat gaat wel vervelen lijkt mij

• Topic Starter Topic Starter
ik ga voor de choco dan!!!

shakes kopen bij de sportschool?:D
wat zit daar in dan?

jusanothagirl zei:
is er dan een bananensmaak? die staat niet op die site

Verkrijgbaar in de smaken: Aardbei, Chocolade en Vanille.

ik heb besloten om met XXL nutrition te gaan maar ik vroeg me af he...

zal ik 3x verschillende van 750 gram nemen, of 2x de twee populairste smaken van 2kg ofzo of gewoon 1x populairste smaak maar dat gaat wel vervelen lijkt mij

Ik heb ze wel eens gemaild dat ik het een risico vond om 5 kilo van een onbekende smaak te kopen en toen kreeg ik zomaar wat proefzakjes opgestuurd.....

Terug
Naar boven