XXL Nutrition

Wheyshakes voor jong tiener meisje?

Bezoekers in dit topic

ik zie het probleem niet,mijn dochter is ook 16,ze danst 3 x in de week en nog 2 x in de week fitness,vind het juist goed als ze na haar training een shake neemt,ze kan het echt wel gebruiken...
 
beetje overdreven hoor volgens mij, het gaat geen meerwaarde toevoegen
 
jah het moet op zich geen probleem zijn dat ene shakey maar of het veel gaat helpen? mooi alternatief 2 broodjes met kaas en een half bakkie kwark:D
 
Juist goed voor het herstel.
 
waarom niet... als ze daar happy mee is... misschien dat je door het plaatsen van een foto van je dochter we een beter advies kunnen geven? :D
 
Kan geen kwaad. Het zijn gewoon eiwitten die je ook uit normale voeding kan halen, 'k denk alleen wel dat ze net zo goed melk etc. zou kunnen nemen.
 
Voor het soort training dat ze doet en haar beoogd doel kan ze prima zonder shakes.
Mocht het met haar eten niet helemaal lukken om haar normale dosis eiwitten binnen te krijgen dan mag ze natuurlijk wel een keer een shakeje pakken want er is is geen enkele gezondheids reden om dit niet te doen.
Toch zou ik haar, zeker op haar leeftijd, zoveel mogelijk aanmoedigen om gewoon goed te eten.

:thumbup:
 
Back
Naar boven