AndroidHealthClinic

White power front

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Ik kwam bij toeval terecht op deze site omdat ik info zocht over Stalin waarzich ook een hoop Nederlanders onder bevinden. Verbaasde mij eigenlijk dat dit mag als je ziet wat die wauzen allemaal schrijven.

Heb ook mijn mening klaar op een bepaalde manier maar dit gaat te ver en is echt extremistisch. Vroeg mij af hoe de leden van dit forum erover denken?

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=426891

Trek me er niets van aan.

Ze maken zichzelf toch maar wat belachelijk met die vlaggen en t shirts.

Ah daar ben ik admin. Maar serieus, eerste keer dat je Stormfront tegen komt?

Storm in glas water.

Als je bepaalde DBB posts daar zou neerzetten dan zou het rijkelijk karma vloeien.

Scum!

Losers.

• Topic Starter Topic Starter
Trek me er niets van aan.

Ze maken zichzelf toch maar wat belachelijk met die vlaggen en t shirts.

Dan heb je niet goed gekeken moet je maar eens goed doorlezen en je zal versteld staan over hun zieke gedachtes.

Ah daar ben ik admin. Maar serieus, eerste keer dat je Stormfront tegen komt?

100% nooit gezien kwam er toevallig terecht via de discussie over Stalin.
Staat een link op naar de Engelse wikipedia site.

Members: 175,793

Triest.

ken ik al, ben er zelfs al jaren de 'sniperx' van het forum

stormfront... leeft dat forum nog steeds... ik ken het van toen ik nog 16 was en 1 van men maatjes wel is mee liep in van die optochten

Breaking news @ dat forum :roflol:
Re: Doutzen Kroes heeft zwarte vriend

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=488093

"Hij is erg lief" als in "hij heeft me niet van de eerste minuut willen verkrachten"?
Het is al erg genoeg dat die donkere volkjes met de honderdduizenden naar hier komen en kweken als een stel insecten. Maar dat Europese mannen en vrouwen zich verlagen om een 'relatie' aan te gaan met de eerste de beste woestijn/jungle bewoner.....

Regilio Tuur is niet de enige zwarte die zijn werk mee naar huis neemt. Het zal niet lang duren en ook Doutzen heeft een paar ferme beuken op haar mooie koppie gekregen. Ironisch genoeg komt het werk dat ze krijgt voort uit datzelfde koppie. Het komt niet vaak voor dat n*gers je werk afpakken!
Rassenvermenging dient worden tegengegaan door voorlichting. Wat mij betreft wordt Doutzen een tijdje in een gesloten instelling geplaatst om alles weer op een rijtje te krijgen.

:roflol::roflol:

Who cares?

Toch zitten er hier en daar wel wakkere figuren tussen met een degelijk intellect.

Originally Posted by HELLRAISER
De PVV is voor vingerafdrukken in het paspoort, wil militairen op straat tegen het 'straatterreur', enzovoort.
Allemaal van die totalitaire maatregelen, en terwijl Wilders zei dat wij worden geschaakt door een elite, wordt de PVV staks de nieuwe elite, met dezelfde spindokters en eliten op de achtergrond, en gaan gewoon door met ons en ons volk schaken.
En bij de Europese verkiezingen zei de PVV dat wij echte vrijheid gaan krijgen als wij op de PVV stemmen.
Vergeet het maar, geen vrijheid, maar nog meer tirannie is wat gaat komen.
Links en rechts bestaan niet, dat is een paradigma, het is allemaal bedrog (hokjesdenken)
Alleen de waarheid en leugens bestaan (en halve leugens, ook zo een smerige taktiek om het volk te bedriegen)
Dit alles gaat uiteindelijk uitdraaien op een (hopelijk fluweelen) revolutie (beter via politiek, maar dat zal lastig worden), dan maar hopen dat genoeg volk begrijpt wat er werkelijk gaande is.

Terug
Naar boven