XXL Nutrition

White power front

Geen topic hijack graag.

Ghehe.. kijk dat dan Feestdagen actie..
Whoehoe ik koop zo'n cd

Ik vind dit veels te ver gaan.. ik keur dit net zoals het extreme moslimgedoe af

Een nazi roept bij mij hetzelfde op als een rode doek voor een stier.

vergeet niet dat extreem links net zo erg is. vaak nog geweldadiger ook. en dat zijn de echte parasieten van de samenleving.

de meeste op stormfront zijn ook gewoon het beleid hier zat en zijn geen nazi oid. en een heleboel meelopers ook denk ik.

Extreem is hoe dan ook k*t.

vergeet niet dat extreem links net zo erg is. vaak nog geweldadiger ook. en dat zijn de echte parasieten van de samenleving.

de meeste op stormfront zijn ook gewoon het beleid hier zat en zijn geen nazi oid. en een heleboel meelopers ook denk ik.

Alle extremisten zijn de parasieten van de samenleving, links, rechts, christen of moslim. Het zijn de uiterste die de kop ingedrukt dienen te worden door de wel denkende medemens. Geweld om je standpunten te verdedigen laat alleen maar zien hoe zwak je argumenten zijn aangezien je het niet normaal onder woorden kan brengen.

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal mee eens alleen de gedachtengangen van linkcoïtustremisten zijn ook belachelijk maar minder vreemd dan;

- het ontkennen van de holocaust en het aanbidden van massamoordenaars

Helemaal mee eens alleen de gedachtengangen van linkcoïtustremisten zijn ook belachelijk maar minder vreemd dan;

- het ontkennen van de holocaust en het aanbidden van massamoordenaars

Het is allebei zwaar erg, maar die linkcoïtustremisten heb ik toch nog soms ff iets meer een hekel aan. Doodleuk huisjes kraken in de omgeving, dagen lang geen **** uitvoeren, behalve als er op politiek gebied weer iets te rellen valt, zijn ze er als de kippen bij.

bodybuilding power!

Terug
Naar boven