XXL Nutrition

White power front

hmm beetje verkeerd gebracht. bedoelde meer dat het logisch is dat veel nederlanders een afkeer hebben van bepaalde allochtonen (marokkaantjes en antiliaantjes) omdat ze zich veelvuldig vergrijpen aan misdrijven. ik doel niet op het anti-afkomst of huidskleur zijn.

Dat klinkt al een stuk genuanceerder inderdaad. Afkeer van misdragende figuren, allochtoon of niet, zal bijna iedereen wel hebben. Dat bepaalde groepen zich meer misdragen maakt de afkeer er vanzelf nog groter op.

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb even dat filmpje niet bij de hand maar volgens mij kregen die rechtse honden toch echt wel klappen tijdens een demonstratie van een paar linkse ecto`s een tijdje geleden......lol zo ruig doen met je kale hoofd maar poepen in je broek als een er een ecto op je afkomt.....

WE HAVE GOT A WINNER!

Humoristisch?
Je bent een grote kneus als dat echt een van je maatjes is. Iedereen die ik tegenkom in mijn leven die zo denkt krijgt van mij klappen. In Amsterdam komen wij ze nooit tegen. Elke demonstratie moet genadeloos worden neergeslagen. IK zal elke allochtoon bijstaan als dat zou kunnen tegen deze ****ing nurds.
als je dit meent ben je toch niet veel beter dan die gene in zon optocht hoor naar mijn mening.

Ik heb even dat filmpje niet bij de hand maar volgens mij kregen die rechtse honden toch echt wel klappen tijdens een demonstratie van een paar linkse ecto`s een tijdje geleden......lol zo ruig doen met je kale hoofd maar poepen in je broek als een er een ecto op je afkomt.....
punt1)Loyaliteit aan een rascist bestaat niet je bent net zo`n zwakkeling als je de vriendschap niet kan verbreken met mensen met zulke gedachtes.

punt2) Noem je dat een mening? JIJ bent een kneus als je dat mening noemt. Lees je eens goed in op die sites.

Maar hun(stormfront) hebben het toch helemaal niet over Fysiek geweld jegens andere rassen, het is wel degelijk een mening wat ze hebben hoe extreem dat ook mag/kan zijn in jou ogen, kijk als hun roepen van ja doutze kroes is een negerhoer in nederland mag je zoiets roepen, dat heet vrijheid van meningsuiting.

Maar hun(stormfront) hebben het toch helemaal niet over Fysiek geweld jegens andere rassen, het is wel degelijk een mening wat ze hebben hoe extreem dat ook mag/kan zijn in jou ogen, kijk als hun roepen van ja doutze kroes is een negerhoer in nederland mag je zoiets roepen, dat heet vrijheid van meningsuiting.

Pff denk na dit is geen mening dit is rascisme......

Hebben we nou niets geleerd van 50 jaar geleden?

EN JIJ HEBT JE OOK NIET GOED INGELEZEN OP STORMFRONT!!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

als je dit meent ben je toch niet veel beter dan die gene in zon optocht hoor naar mijn mening.

Ga jij lekker een kopje thee met ze drinken van mij krijgt zo`n kale nazi gewoon een blauwe kijker van huis uit!

:roflol: dat zullen wel watjes geweest zijn dan.

maar linkse verstoren altijd de demo's omdat ze alleen uit zijn op geweld. ze plunderen de hele boel omdat ze geen manieren (en geen werk) hebben.

dat zijn nog de grootste parasieten, met hun kraakpanden, denken dat ze meer recht hebben op een woning dan de rechtmatige eigenaar, omdat ze zelf te lui zijn om te werken om een echte woning te kunnen huren/kopen. meteen afschieten dat tuig, met scherp.

Geef eens een link dan waar hun volgens jou te extreem zijn?

Gast ik heb gisteren 45 minuten op de site die Eric heeft aangegeven gelezen. En ruim een uur op stormfront geen zin om het op te gaan zoeken. Jij schrijft dat zij geen geweldadige mindsetting hebben dan heb je het bij het verkeerde eind!

Ga lekker surfen en ontdek het zelf zou ik zeggen:

Een passage die veel gebruikt op die site over Joden. Dan heb ik het niet eens over de n*gers en marrokanen ze geloven heilig in Germaanse ras die honden;

1. One cannot fight the Jew by positive means. He is a negative, and this negative must be erased from the German system, or he will forever corrupt it. 2. One cannot discuss the Jewish question with the Jews. One can hardly prove to a person that one has the duty to render him harmless. 3. One cannot allow the Jew the same means one would give an honest opponent, for he is no honorable opponent. He will use generosity and nobility only to trap his enemy. 4. The Jew has nothing to say about German questions. He is a foreigner, an alien, who only enjoys the rights of a guest, rights that he always abuses. 5. The so-called religious morality of the Jews is no morality at all, rather an encouragement to betrayal. Therefore, they have no claim to protection from the state. 6. The Jew is not smarter than we are, rather only cleverer and craftier. His system cannot be defeated economically — he follows entirely different moral principles than we do. It can only be broken through political means. 7. A Jew cannot insult a German. Jewish slanders are but badges of honor for a German opponent of the Jews. 8. The more a German person or a German movement opposes the Jew, the more valuable it is. If someone is attacked by the Jews, that is a sure sign of his virtue. He who is not persecuted by the Jews, or who is praised by them, is useless and dangerous. 9. The Jew evaluates German questions from the Jewish standpoint. As a result, the opposite of what he says must be true. 10. One must either affirm or reject anti-Semitism. He who defends the Jews harms his own people. One can only be a Jewish lackey or a Jewish opponent. Opposing the Jews is a matter of personal hygiene.

wat voor een simpele ziel moet je wel niet hebben om 1 bevolkingsgroep te haten vanwege hun ras.
zo vreemd vind ik dat

Gast ik heb gisteren 45 minuten op de site die Eric heeft aangegeven gelezen. En ruim een uur op stormfront geen zin om het op te gaan zoeken. Jij schrijft dat zij geen geweldadige mindsetting hebben dan heb je het bij het verkeerde eind!

Ga lekker surfen en ontdek het zelf zou ik zeggen.
Als je 45minuten op die site hebt gekeken dan heb je vast wel een voorbeeld gevonden lijkt mij? ik heb ook een tijdje gekeken daar maar ik heb dus nergens kunnen vinden dat ze geweldadig zijn.:dunno:

Wie de gaskamers ontkent en meent dat blauwzuurgas toch niet dodelijk is zou gewoon zelf een keer vergast moeten worden. Met dezelfde dosis waarmee grote groepen mensen zijn vergast. Volgens de negationisten is het toch niet dodelijk en werd het alleen maar gebruikt om te ontluizen.

Wie de gaskamers ontkent en meent dat blauwzuurgas toch niet dodelijk is zou gewoon zelf een keer vergast moeten worden. Met dezelfde dosis waarmee grote groepen mensen zijn vergast. Volgens de negationisten is het toch niet dodelijk en werd het alleen maar gebruikt om te ontluizen.
die mensen zijn idd wel de weg kwijt WTF.

:rolleyes:

die mensen zijn idd wel de weg kwijt WTF.

Die mensen vinden het leuk om andere mensen te shockeren met hun waanzinnige gedachtes. Er zitten behoorlijk intelligente leden bij met hele zieke gedachtes. Gelukkig zijn ze in zo`n kleine minderheid want ze hebben werkelijk geen idee waarover ze praten.

De Joodse holocaust brengt de Joden sympathie en sympanthisanten. En de Joden verdienen miljarden aan de holocaust industrie
Dus het lijkt mij duidelijk waarom de waarheid goed verborgen word gehouden. De Joodse holocaust is de grootste leugen die er is, daar ben ik heilig van overtuigt.

Mensen die de Joodse holocaust als historisch feit nemen, zijn in zekere zin medeplichtig aan de ondergang van ons ras.

Verwijzingen: CODOH, [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], VHO, Holohoax.

Wat betreft Fairytale [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welkom kameraad,

Ik stel je mening zeer op prijs, blij te horen dat steeds meer mensen beginnen te realiseren dat de jood een bedrieger is.

Heil Hitler!

Nog zo`n ****er..hij noemt zichzelf General Blitzkrieg wat een pisvlek.
Internet is een mooi middel voor ze om achter te schuilen stelletje anonieme helden dat het zijn.

Net een topic gelezen over de werking van een gaskamer en hoe dit zo efficient mogelijk te doen. Toch wel nuttige info:rolleyes:...

Laatst bewerkt:
Stormfront is grappig.

De meeste gasten die daar op zitten, hebben zo hun angsten voor de echte verantwoordelijkheden in het leven...

Terug
Naar boven