- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breaking news @ dat forum
Re: Doutzen Kroes heeft zwarte vriend
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=488093
![]()
Toegegeven, kameraden hebben een stapje voor met humor.

Geniaal--------------------------------------------------------------------------------
In Israël leven de Palestijnen en de Joden niet hand in hand in een multiculturele samenleving maar de Palestijnen leven gedwongen in de Gazastrook. Misschien is het een idee om dit voorbeeld te volgen en de Nederlandse Marokkanen onder te brengen op Texel.
Het is alleen te hopen dat de Nederlandse Marokkanen geen raketten af gaan schieten vanaf Texel, want dan moeten we - net als Israël doet in de Gazastrook - Texel bombarderen.
![]()
http://www.codoh.com/forum/index.php
Is nog veel gezelliger, een heel forum gewijd aan het ontkennen of minimaliseren van de Holocaust. Censuur is daar tot kunst verheven.
stormfront... leeft dat forum nog steeds... ik ken het van toen ik nog 16 was en 1 van men maatjes wel is mee liep in van die optochten
Misschien ligt het aan mij maar na het doorspitten van de recente threads daar in het Nederlands en Vlaamse gedeelte valt het met sommige leden allemaal wel mee. Op DBB heb ik niet zelden gelijksoortige opvattingen gelezen.
Humoristisch?
Je bent een grote kneus als dat echt een van je maatjes is. Iedereen die ik tegenkom in mijn leven die zo denkt krijgt van mij klappen. In Amsterdam komen wij ze nooit tegen. Elke demonstratie moet genadeloos worden neergeslagen. IK zal elke allochtoon bijstaan als dat zou kunnen tegen deze ****ing nurds.
tjah, als het 1 van je beste maatjes is waar je vanaf je 3e levensjaar mee omgaat (toen hij 2 was) dan wimpel je ze niet zomaar af. misschien jij wel, maar ik niet. er bestaat zoiets als loyaliteit ongeacht dat iemand andere keuzes maakt dan je zelf zou maken (net als je familie). enne times changed, dat was gewoon een fase
ik vind overigens JOU een grote een kneus als je er daadwerkelijk maar op los begint te rammen zodra iemand een andere mening heeft dan jij. maakt je dan niet bepaald beter dan mensen die meelopen in een demonstratie he
Noem je dat een mening? JIJ bent een kneus als je dat mening noemt. Lees je eens goed in op die sites.--------------------------------------------------------------------------------
In Israël leven de Palestijnen en de Joden niet hand in hand in een multiculturele samenleving maar de Palestijnen leven gedwongen in de Gazastrook. Misschien is het een idee om dit voorbeeld te volgen en de Nederlandse Marokkanen onder te brengen op Texel.
Het is alleen te hopen dat de Nederlandse Marokkanen geen raketten af gaan schieten vanaf Texel, want dan moeten we - net als Israël doet in de Gazastrook - Texel bombarderen.
![]()

http://www.codoh.com/forum/index.php
Is nog veel gezelliger, een heel forum gewijd aan het ontkennen of minimaliseren van de Holocaust. Censuur is daar tot kunst verheven.
--------------------------------------------------------------------------------
![]()

wat is het doel van de holocaust ontkennen, wat hopen zij daarmee te bereiken?
Goede vraag!
Ik gok het gedachtengoed van Hitler ongestoord en zonder weerstand kunnen verspreiden en het Germaanse ras zuiveren van de allochtonen?
Geen idee eigenlijk wat de doelstelling daarvan is?
was dat dan maar een sprookje of interpreteer ik de titel verkeerdzitten wel extremen tussen ja en veel anti-wilders mensen. veel zijn ook meer nazi (anti jood) ipv gewoon anti allochtoon zoals veel nederlanders, terecht, zijn. ik vind de extreem linkse en (gesubsidieerde)marokkanen fora veel schrikbarender. ik zal dan ook altijd aan de kant van hun staan als het uitmond op een knokpartij tussen hun en mocrotjes of linkse werkeloze hippies.
Goede vraag!
Ik gok het gedachtengoed van Hitler ongestoord en zonder weerstand kunnen verspreiden en het Germaanse ras zuiveren van de allochtonen?
Geen idee eigenlijk wat de doelstelling daarvan is?
'Anti allochtoon terecht zijn'Dat heet op zijn minst xenofobie en is anders gewoon puur racisme. Anti zijn vanwege iemands afkomst, echt een gezonde houding.