XXL Nutrition

White power front

Zelfs al tel je het IQ van al hun leden bij elkaar op dan kom je nog steeds op een schamele 49%

:(

Allemaal stuk voor stuk paranoia

Het wachten is op wie daar een account aan maakt en gaat rellen

--------------------------------------------------------------------------------

In Israël leven de Palestijnen en de Joden niet hand in hand in een multiculturele samenleving maar de Palestijnen leven gedwongen in de Gazastrook. Misschien is het een idee om dit voorbeeld te volgen en de Nederlandse Marokkanen onder te brengen op Texel.

Het is alleen te hopen dat de Nederlandse Marokkanen geen raketten af gaan schieten vanaf Texel, want dan moeten we - net als Israël doet in de Gazastrook - Texel bombarderen.

:roflol::roflol:

--------------------------------------------------------------------------------

In Israël leven de Palestijnen en de Joden niet hand in hand in een multiculturele samenleving maar de Palestijnen leven gedwongen in de Gazastrook. Misschien is het een idee om dit voorbeeld te volgen en de Nederlandse Marokkanen onder te brengen op Texel.

Het is alleen te hopen dat de Nederlandse Marokkanen geen raketten af gaan schieten vanaf Texel, want dan moeten we - net als Israël doet in de Gazastrook - Texel bombarderen.

Geniaal

Misschien ligt het aan mij maar na het doorspitten van de recente threads daar in het Nederlands en Vlaamse gedeelte valt het met sommige leden allemaal wel mee. Op DBB heb ik niet zelden gelijksoortige opvattingen gelezen.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.codoh.com/forum/index.php
Is nog veel gezelliger, een heel forum gewijd aan het ontkennen of minimaliseren van de Holocaust. Censuur is daar tot kunst verheven.

WE HAVE GOT A WINNER!

Ik heb er ongeveer 45 minuten op rondgehangen en sta perplex. Dit soort mensen zijn echt ziek. Het vreemde is dat er een aantal zeer intelligent zijn. De rest zijn domme kuddedieren en luisteren naar hun e-leiders.

stormfront... leeft dat forum nog steeds... ik ken het van toen ik nog 16 was en 1 van men maatjes wel is mee liep in van die optochten

Humoristisch?
Je bent een grote kneus als dat echt een van je maatjes is. Iedereen die ik tegenkom in mijn leven die zo denkt krijgt van mij klappen. In Amsterdam komen wij ze nooit tegen. Elke demonstratie moet genadeloos worden neergeslagen. IK zal elke allochtoon bijstaan als dat zou kunnen tegen deze ****ing nurds.

Misschien ligt het aan mij maar na het doorspitten van de recente threads daar in het Nederlands en Vlaamse gedeelte valt het met sommige leden allemaal wel mee. Op DBB heb ik niet zelden gelijksoortige opvattingen gelezen.

Er zijn maar een paar leden volgens mij op DBB met zeer extreem gedachtengoed maar die laten zich daar niet echt over uit. Soms door hele kleine toespelingen te maken. Wel zijn er veel rechtsdenkend over bepaalde zaken in Nederland en Belgie. Maar zeker niet EXTREMESTISCH zoals deze pisvlekken zijn. Daarnaast heb je nog een paar types op DBB die ik wuivend riet noem die waaien waar de wind naar toe waait(kuddedieren).

Dus ik ben het met je eens!

Humoristisch?
Je bent een grote kneus als dat echt een van je maatjes is. Iedereen die ik tegenkom in mijn leven die zo denkt krijgt van mij klappen. In Amsterdam komen wij ze nooit tegen. Elke demonstratie moet genadeloos worden neergeslagen. IK zal elke allochtoon bijstaan als dat zou kunnen tegen deze ****ing nurds.

tjah, als het 1 van je beste maatjes is waar je vanaf je 3e levensjaar mee omgaat (toen hij 2 was) dan wimpel je ze niet zomaar af. misschien jij wel, maar ik niet. er bestaat zoiets als loyaliteit ongeacht dat iemand andere keuzes maakt dan je zelf zou maken (net als je familie). enne times changed, dat was gewoon een fase

ik vind overigens JOU een grote een kneus als je er daadwerkelijk maar op los begint te rammen zodra iemand een andere mening heeft dan jij. maakt je dan niet bepaald beter dan mensen die meelopen in een demonstratie he

Liever sommige mensen van stormfront dan die linkse gekken hier die bij elk moslimbericht even komen vertellen dat het allemaal niet zo erg is.

tjah, als het 1 van je beste maatjes is waar je vanaf je 3e levensjaar mee omgaat (toen hij 2 was) dan wimpel je ze niet zomaar af. misschien jij wel, maar ik niet. er bestaat zoiets als loyaliteit ongeacht dat iemand andere keuzes maakt dan je zelf zou maken (net als je familie). enne times changed, dat was gewoon een fase

ik vind overigens JOU een grote een kneus als je er daadwerkelijk maar op los begint te rammen zodra iemand een andere mening heeft dan jij. maakt je dan niet bepaald beter dan mensen die meelopen in een demonstratie he

punt1)Loyaliteit aan een rascist bestaat niet je bent net zo`n zwakkeling als je de vriendschap niet kan verbreken met mensen met zulke gedachtes.

punt2) :roflol: Noem je dat een mening? JIJ bent een kneus als je dat mening noemt. Lees je eens goed in op die sites.

ik ga niet eens op die site kijken
teleurstelling in de mensheid #3246857264

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

:roflol:

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

http://www.codoh.com/forum/index.php

Is nog veel gezelliger, een heel forum gewijd aan het ontkennen of minimaliseren van de Holocaust. Censuur is daar tot kunst verheven.

wat is het doel van de holocaust ontkennen, wat hopen zij daarmee te bereiken?

zoveel vervelende allochtoontjes die het land verzieken, en zoveel kale hitler aanhangers, hoe komt het dat dit probleem zichzelf nog niet heeft opgelost? zijn het dan toch gewoon grotendeels mietjes met een identiteitscrisis die ergens bij willen horen en maar wat provocerende rommel blaten?

:haha::roflol:

wat is het doel van de holocaust ontkennen, wat hopen zij daarmee te bereiken?

Goede vraag!

Ik gok het gedachtengoed van Hitler ongestoord en zonder weerstand kunnen verspreiden en het Germaanse ras zuiveren van de allochtonen?

Geen idee eigenlijk wat de doelstelling daarvan is?

Goede vraag!

Ik gok het gedachtengoed van Hitler ongestoord en zonder weerstand kunnen verspreiden en het Germaanse ras zuiveren van de allochtonen?

maar hitler heeft zelf toch een mein camping boek geschreven ? :P was dat dan maar een sprookje of interpreteer ik de titel verkeerd

zitten wel extremen tussen ja en veel anti-wilders mensen.

veel zijn ook meer nazi (anti jood) ipv gewoon anti allochtoon zoals veel nederlanders, terecht, zijn.

ik vind de extreem linkse en (gesubsidieerde)marokkanen fora veel schrikbarender.

ik zal dan ook altijd aan de kant van hun staan als het uitmond op een knokpartij tussen hun en mocrotjes of linkse werkeloze hippies.

zitten wel extremen tussen ja en veel anti-wilders mensen. veel zijn ook meer nazi (anti jood) ipv gewoon anti allochtoon zoals veel nederlanders, terecht, zijn. ik vind de extreem linkse en (gesubsidieerde)marokkanen fora veel schrikbarender. ik zal dan ook altijd aan de kant van hun staan als het uitmond op een knokpartij tussen hun en mocrotjes of linkse werkeloze hippies.

Jij hebt ook je huiswerk niet gedaan lees je eens echt goed in op die site voordat je een mening geeft.

'Anti allochtoon terecht zijn' :roflol: Dat heet op zijn minst xenofobie en is anders gewoon puur racisme. Anti zijn vanwege iemands afkomst, echt een gezonde houding.

Goede vraag!

Sommige mensen zijn gefacineerd geraakt door Hitlers acties, en steunen hem in zekere zin door de holocaust te ontkennen. Stond een mooi stuk over in de Quest van de maand juli.

'Anti allochtoon terecht zijn' :roflol: Dat heet op zijn minst xenofobie en is anders gewoon puur racisme. Anti zijn vanwege iemands afkomst, echt een gezonde houding.

hmm beetje verkeerd gebracht. bedoelde meer dat het logisch is dat veel nederlanders een afkeer hebben van bepaalde allochtonen (marokkaantjes en antiliaantjes) omdat ze zich veelvuldig vergrijpen aan misdrijven. ik doel niet op het anti-afkomst of huidskleur zijn.

Terug
Naar boven