Fitness Seller

White power front

Jammer dat mensen op DBB met iets meer dan normaal rechts gedachtengoed niet inhoudelijk kunnen reageren op dit soort onderwerpen.

Ik heb nog geen enkele rechtse inhoudelijke opmerking gezien.

Omdat rechts hier zich ook van wil distangeren, dit heeft weinig met rechts te maken. Dit is pure racisme.

nikita hoe nog? SAUCE

• Topic Starter Topic Starter
Omdat rechts hier zich ook van wil distangeren, dit heeft weinig met rechts te maken. Dit is pure racisme.

+1 ik ben ook rechts. Alleen er zijn mensen op DBB met meer dan normaal rechts gedachtengoed -lees meer extremer- zo vaak gelezen in topics alleen de reacties zijn van het niveau kleuterschool.

Tijd voor een mega topic hijack.

[Link niet meer beschikbaar]

Arabische vrouwen voor de liefhebbers!

+1 ik ben ook rechts. Alleen er zijn mensen op DBB met meer dan normaal rechts gedachtengoed -lees meer extremer- zo vaak gelezen in topics alleen de reacties zijn van het niveau kleuterschool.

Exact als op stormfront. Hoop geblaat weinig inhoudelijke argumenten.
Doorslaan in ideologie niet meer wetend wat nu precies het punt is behalve: Buitenlanders hebben het gedaan...PUNT!

Ze moeten wel geschoren en verwesterd zijn hoor!!!

Exact als op stormfront. Hoop geblaat weinig inhoudelijke argumenten.
Doorslaan in ideologie niet meer wetend wat nu precies het punt is behalve: Buitenlanders hebben het gedaan...PUNT!

weer +1:D

1 Opmerking heeft mij wel aan het denken gezet op dat white power front. Het ging over haatdragende imams die haat verspreiden richting niet moslims. Als Nederlanders dat doen richting buitenlanders( lees nazi`s) dan corrigeren wij zelf dit soort types. Binnen de moslimgemeenschap werkt dit niet op dezelfde manier. Ze krijgen dus vrij spreekrecht zonder enige beperking van de eigen gemeenschap of vergis ik mij daarin?

Hierbij tel ik een marrokaan die lid is van de PVDA niet mee uiteraard.

weer +1:D

1 Opmerking heeft mij wel aan het denken gezet op dat white power front. Het ging over haatdragende imams die haat verspreiden richting niet moslims. Als Nederlanders dat doen richting buitenlanders( lees nazi`s) dan corrigeren wij zelf dit soort types. Binnen de moslimgemeenschap werkt dit niet op dezelfde manier. Ze krijgen dus vrij spreekrecht zonder enige beperking van de eigen gemeenschap of vergis ik mij daarin?

Hierbij tel ik een marrokaan die lid is van de PVDA niet mee uiteraard.

Goed punt, ik verkeer niet in deze kringen en kan hier dan ook geen zinnig antwoord op geven. Imams staan redelijk hoog aangeschreven in de religeuze wereld en genieten daarom aardig wat aanzien.

minder praten en meer arabische chickies!

Jammer dat mensen op DBB met iets meer dan normaal rechts gedachtengoed niet inhoudelijk kunnen reageren op dit soort onderwerpen.

Ik heb nog geen enkele rechtse inhoudelijke opmerking gezien.

Wat wil je weten, het hoofd van extreem rechts DBB kan je precies vertellen wat je graag wilt weten.

--------------------------------------------------------------------------------

In Israël leven de Palestijnen en de Joden niet hand in hand in een multiculturele samenleving maar de Palestijnen leven gedwongen in de Gazastrook. Misschien is het een idee om dit voorbeeld te volgen en de Nederlandse Marokkanen onder te brengen op Texel.

Het is alleen te hopen dat de Nederlandse Marokkanen geen raketten af gaan schieten vanaf Texel, want dan moeten we - net als Israël doet in de Gazastrook - Texel bombarderen.

:roflol::roflol:

Hahahaha :roflol:

Je bent een zwak persoon om iemand van het whiter power front in je vriendenkring (gehad) te hebben met de reden omdat je hem al zo lang kent. Een kneus is te zacht uitgedrukt.

en ik vind jou een zwak persoon vanwege het feit dat je de neiging hebt of er daadwerkelijk gelijk op los ramt als iemand een andere levensovertuiging/levenvisie heeft dan jij. mensen die zulke dingen doen horen wat mij betreft achter tralies.

en ik vind jou een zwak persoon vanwege het feit dat je de neiging hebt of er daadwerkelijk gelijk op los ramt als iemand een andere levensovertuiging/levenvisie heeft dan jij. mensen die zulke dingen doen horen wat mij betreft achter tralies.

Een nazi roept bij mij hetzelfde op als een rode doek voor een stier.

Turkse bitches topic kende wel meer succes adil18

Terug
Naar boven