Fitness Seller

White power front

• Topic Starter Topic Starter
De kern van m'n boodschap is dat rascisme hier als 1 richtingsverkeer wordt beschouwd, blank naar zwart. Dat als je hier in een zwarte buurt loopt als blanke het je eigen schuld is als je wordt beroofd of vermoord, terwijl als een zwarte in een blanke tokkiebuurt wordt vermoord het ineens WEL rascisme is.

Begrijp nog steeds niet welk punt je wil maken.
Dat blanken eerder beschuldigd worden van discriminatie en dat het daarom gerechtvaardigd is om te (blijven)discrimineren?

Welk inhoudelijk punt wil je nou precies maken?

punt1)Loyaliteit aan een rascist bestaat niet je bent net zo`n zwakkeling als je de vriendschap niet kan verbreken met mensen met zulke gedachtes.

punt2) :roflol: Noem je dat een mening? JIJ bent een kneus als je dat mening noemt. Lees je eens goed in op die sites.

lol oke killer. dan vinden wij elkaar een kneus vanaf heden

lol oke killer. dan vinden wij elkaar een kneus vanaf heden

Je bent een zwak persoon om iemand van het whiter power front in je vriendenkring (gehad) te hebben met de reden omdat je hem al zo lang kent. Een kneus is te zacht uitgedrukt.

Who cares? Ik wil foto's van marokkaanse vrouwen :D

Who cares? Ik wil foto's van marokkaanse vrouwen :D
23kbvhz.jpg

Zonder kopvod en al die crap...

Als dit topic nu opeens over naakte vrouwen gaat wil ik mijn aandeel ook wel ff hebben hierin.

Elke demonstratie van nazi`s moet genadeloos worden neergeslagen althans proberen. Goede actie en probs voor de f-side dat ze geprobeerd hebben mee te helpen.

laat ze lekker demonstreren, zie liever dat zulke gasten demonstreren dan van die vieze linkse krakershonden, natuurlijk sporen die gasten voor geen kloot maar dan nog is dat geen excuus om niet te mogen demonstreren

maar dat is mijn mening

Dat lijkt er al meer op. MEER :D

Goeie topic hijack :D

Jammer dat mensen op DBB met iets meer dan normaal rechts gedachtengoed niet inhoudelijk kunnen reageren op dit soort onderwerpen.

Ik heb nog geen enkele rechtse inhoudelijke opmerking gezien.

Waar heb je het over The Xtralarge? Het gaat over marokkaanse vrouwen..

Terug
Naar boven