Fitness Seller

Wie gebruikt er Training gloves en zo ja welke

Peiling Peiling Gebruik jij 'Training Gloves'

• Ja ik wil mijn gladde handjes geen pijn doen

Stemmen: 64 34,0%
  • Nee ik heb dikke eelt, gloves zijn voor watjes

Stemmen: 124 66,0%

• Totaal stemmers
    188
Als je veel met je handen werkt en een beetje zwaar traint ben je ze eigenlijk wel nodig.
Ik kan moeilijk zeggen ik kom niet op mn werk want ik heb mn klauwen kapot.
Als ik handschoenen draag doe ik dat bij bepaalde oefeningen ik gebruik bij de rugtraining wel veelal straps.

Welk merk?

Schiek, Inc. topspul

nope, heb het niet nodig zou het denkek alleen maar irritant vinden.

gebruik er geen

heb er wel eens geprobeerd

nope, ik gebruik magnesium poeder

Heeft niets met pijn of gladde handjes te maken maar waarom zou je je huid kapot maken en er alleen last van hebben bij het trainen, dat is pas voor watjes want dan train je niet optimaal/zwaar. Zelfs Coleman en Cutler gebruiken het, ook watjes zeker. Poll toont aan dat velen 'stoer' en 'hardcore' willen doen maar daar blijft het dan ook bij :rolleyes:

Lui als Mariusz daarentegen niet, en die zijn wel wat stoerder dan een Cutler of Coleman.

Ik gebruik sinds laatste 2 trainingen ook "gloves" en het bevalt mij eigenlijk prima.
Merk is asahi sports, materiaal kunststof met leren verstevegingen en klitterbandsluiting.

Met rocklockouts heb ik een paar plakken eelt tot bloedens toe afgeschuurd, dus moest wel iets om mijn handen dragen om verder te kunnen trainen. Magnesium is ook niet toegestaan.

In onze gym hebben we ook van die dumbbells met te dunne plastic handvatten. Vind die handschoentjes hier wel een verademing eigenlijk. :)

Laat ik anders maar zo stoer zijn geen handschoentjes te gebruiken. Dat je er in sommige gevallen betere trainingen, dus beter resultaten mee kan halen is natuurlijk van onderschikt belang:roflol:

Ik heb geen handschoentjes nodig omdat ik met pussyweights train, zo simpel is het!
En eelt vind ik niet erg!

heb dik eelt

Lekker met deze handschoentjes ... heb nogal last van zweethanden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je veel met je handen werkt en een beetje zwaar traint ben je ze eigenlijk wel nodig.
Ik kan moeilijk zeggen ik kom niet op mn werk want ik heb mn klauwen kapot.
Als ik handschoenen draag doe ik dat bij bepaalde oefeningen ik gebruik bij de rugtraining wel veelal straps.

Welk merk?

Schiek, Inc. topspul

schiek is idd topspul heb ze ook

altijd ....voor het zweten.
Merk ??

schiek of valeo (ocelot)

soms ,heb eelt genoeg maar soms schuurt het er bijna af en dan doe ik ze toch maar aan. heb mijn handen ook nog nodig voor mijn werk
merk rucanor

No gloves for me, ook nooit last gehad van zere handen ofzo.

Ik heb ze wel, ik gebruik ze eigenlijk alleen bij rugtraining. We moeten altijd van die dunne 10 kg stangetjes gebruiken. Totdat je boven de 120 kg gaat dan, maar dat duurt nog wel ff.

Merk Alright (12,50 bij de weggemans intersport)

al heel lang niet gebruikt maar ga het were wel doen voor een paar oefeninge nwaarbij ik soms grip mis..in het begin tege nde pijn maar die periode ben ik eigenlijk wel voorbij...zware schruggs of deadlift is beetje pijnlijk soms

heb er juist nieuwe gekocht omdat ik simpelweg al het eelt per ongeluk heb opengesneden,, & zo kan ik niet trainen.. decathlon

Terug
Naar boven