Fitness Seller

Wie gebruikt er Training gloves en zo ja welke

Peiling Peiling Gebruik jij 'Training Gloves'

• Ja ik wil mijn gladde handjes geen pijn doen

Stemmen: 64 34,0%
  • Nee ik heb dikke eelt, gloves zijn voor watjes

Stemmen: 124 66,0%

• Totaal stemmers
    188
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ff 2 maandjes mét getraind (eerste twee maanden)... M'n eelt verdween gewoon :D Was wel grappig, weer babyzachte en gave handjes.

Nu gewoon zonder, vind ik veel fijner en "natuurlijker" (weet dan van mezelf dat ik dat gewicht echt zonder zooi kan hanteren).

dat is gelul natuurlijk, je impliceert alsof het gewicht minder zou zijn met.

dat is gelul natuurlijk, je impliceert alsof het gewicht minder zou zijn met.

Gelul ojah? Jij trained met handschoenen? Probeer jij maar eens een training met echte gewichten later als je groot bent :p zónder handschoen, terwijl je de trainingen ervoor die gewichten pakte met handschoenen...

Wedden dat je grip het begeeft?

Zonder handschoenen :)

heb ze van m double you :)

zonder!!

hm ik vind mn grip zonder juist beter bijv als ik rope pushdowns doe gaan ze uit.
maar bijv als ik shrug uitvoer /deadlift/ lat pull down dan gaan mn handen snel zweten en daarom gebruik ik van die gloves. maar als ik ze een keer vergeet heb geen last van verminderde grip.

hm ik vind mn grip zonder juist beter bijv als ik rope pushdowns doe gaan ze uit.
maar bijv als ik shrug uitvoer /deadlift/ lat pull down dan gaan mn handen snel zweten en daarom gebruik ik van die gloves. maar als ik ze een keer vergeet heb geen last van verminderde grip.

Hmm lijkt me onmogelijk...

Use anders gewoon poeder tegen et zweten?

mag niet helaas.

gebruik ze van decathlon voor betere grip/tg zweet

enkel bij powerlifting oefeninge eruit (pushpress/clean&jerk)

Nee ik heb dikke eelt, gloves zijn voor watjes

:D :D

Handschoenen zijn voor mietjes. De enige mietensoort die met die handschoentjes lopen zijn die van de sporty BreezahBoy soort. Ribbenkastje vooruit, tricepjes flexen op de maat, en maar stoer doen. Als je zweet heb je een papieren rol waar je je aan kunt verlustigen, handschoentjes zijn voor de mannetjes die geen ruwe handjes willen.

Bah! :D

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ze ook niet
Zit in mn kop
Maar voor deadliften zou het op zich wel utkomst bieden aangezien ik mn grip verlies bij hoog gewicht en die mixed grip vind ik k*t

Ik had ze ooit wel, een paar lichtgrijze/lichtblauwe nikes, de enige die klein genoeg gaan (heb een kindermaatje qua handen), maar ik vind het helemaal niets: ik krijg er juist vochtige handjes van en de plooien van de handschoentjes die in mijn palmen duwen zijn pijnlijker dan de stang bloot vastpatten.

Voor mij dus zonder.

enkel bij powerlifting oefeninge eruit (pushpress/clean&jerk)
Pssst: dat is geen powerliften...

Ik gebruik ze wel, omdat ik anders super erge last van mijn polsen krijg :s.
Heb maandje zonder getrained maar begon pijn te doen -_-

Hoe vaak is er wel niet gezeik geweest over handschoentjes??

Ik vind ze super bij rugtraining omdat je daar over het algemeen een naar je toe trekkende beweging maakt.. en dat kan ik geen eeltvorming meer noemen bij de sportschool. Aangezien er een leuk motiefje in het ijzer staat geramd is het meer een soort vellen schrapper.

nopes dan heb ik geen goed gevoel meer in de oefening.

Handschoenen zijn voor mietjes. De enige mietensoort die met die handschoentjes lopen zijn die van de sporty BreezahBoy soort. Ribbenkastje vooruit, tricepjes flexen op de maat, en maar stoer doen. Als je zweet heb je een papieren rol waar je je aan kunt verlustigen, handschoentjes zijn voor de mannetjes die geen ruwe handjes willen.

Bah! :D

:thumb: helemaal mee eens

Terug
Naar boven