j354j4
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
true.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ff 2 maandjes mét getraind (eerste twee maanden)... M'n eelt verdween gewoonWas wel grappig, weer babyzachte en gave handjes.
Nu gewoon zonder, vind ik veel fijner en "natuurlijker" (weet dan van mezelf dat ik dat gewicht echt zonder zooi kan hanteren).
dat is gelul natuurlijk, je impliceert alsof het gewicht minder zou zijn met.
dat is gelul natuurlijk, je impliceert alsof het gewicht minder zou zijn met.
zónder handschoen, terwijl je de trainingen ervoor die gewichten pakte met handschoenen...hm ik vind mn grip zonder juist beter bijv als ik rope pushdowns doe gaan ze uit.
maar bijv als ik shrug uitvoer /deadlift/ lat pull down dan gaan mn handen snel zweten en daarom gebruik ik van die gloves. maar als ik ze een keer vergeet heb geen last van verminderde grip.

Pssst: dat is geen powerliften...enkel bij powerlifting oefeninge eruit (pushpress/clean&jerk)
arnold en lou gebruikten ook geen handschoenen ik dus ook niet![]()

Handschoenen zijn voor mietjes. De enige mietensoort die met die handschoentjes lopen zijn die van de sporty BreezahBoy soort. Ribbenkastje vooruit, tricepjes flexen op de maat, en maar stoer doen. Als je zweet heb je een papieren rol waar je je aan kunt verlustigen, handschoentjes zijn voor de mannetjes die geen ruwe handjes willen.
Bah!![]()