Fitness Seller

Wie gebruikt er Training gloves en zo ja welke

Peiling Peiling Gebruik jij 'Training Gloves'

• Ja ik wil mijn gladde handjes geen pijn doen

Stemmen: 64 34,0%
  • Nee ik heb dikke eelt, gloves zijn voor watjes

Stemmen: 124 66,0%

• Totaal stemmers
    188
ik heb ze van m double you.

Mietjes?? Sodemieter op man...

ik heb er nog geen maaar ga er mij binnekort eens gaan halen want krijg steeds meer en meer eelt.
dus volgende week ofzo eens naar de sportwinkel :)

bij sommige oefn doe ik ze aan

crazee wear

Ik heb er geen!

Al zijn ze bij rugoefeningen wel handig, denk ik.

lekkere kick weeral :rolleyes:

nooit aan gedacht eigenlijk. Ik ga ze ook niet kopen, ik heb ze nooit gemist.

witte maximaze gloves zonder polsband,hardcore beachboy :cool:

gewoon kale pote! prikkeldraad over de stang heen en ff 30minuten in de fik zetten.

gebruik ze de laatste jaren wel nu niet meer zoveel eelt op mijn handjes

eelt for life! je kunt de vorm van de barbells erin zien!

Read my signature.

Gayer than a pink hooded sweatshirt saying “Ellton Jonn is my homeboy”

Gebruik wel handschoentjes, heb ik wat betere grip

Heeft niets met pijn of gladde handjes te maken maar waarom zou je je huid kapot maken en er alleen last van hebben bij het trainen, dat is pas voor watjes want dan train je niet optimaal/zwaar. Zelfs Coleman en Cutler gebruiken het, ook watjes zeker. Poll toont aan dat velen 'stoer' en 'hardcore' willen doen maar daar blijft het dan ook bij :rolleyes:

Ik heb ze niet, vind ze niet nodig

Ik heb ze een keer geleend van iemand efe om te kijken of het iets was, maar me grip werd er alleen maar minder door, kreeg als ware dikke handen waardoor ik men grip eigelijk veel slechter werd.

Heeft niets met pijn of gladde handjes te maken maar waarom zou je je huid kapot maken en er alleen last van hebben bij het trainen, dat is pas voor watjes want dan train je niet optimaal/zwaar. Zelfs Coleman en Cutler gebruiken het, ook watjes zeker. Poll toont aan dat velen 'stoer' en 'hardcore' willen doen maar daar blijft het dan ook bij :rolleyes:

Gelijk heb je, ik heb ook liever handschoentje als ze mijn grip verbeteren, alleen ik krijg er dikkere handen van als ware en mijn grip word alleen maar minder.

Maarja dat van hardcore is gewon onzin, eerst zaten mensen me uit te lachen in de sportschool omdat ik een riem droeg bij deadliften tot faillure, 2 weken later draagt opeen heel da groepje handschoentjes en zitten ze met handschoentjes 12 kilo dubmbell curl te doen en 40 kilo te benchen. Oke?

Mijn grip zuigt met handschoenen. Heb ze wel gehad maar ze vallen ook meestal heel snel uit elkaar.

Wel klote want ik heb al 2 keer mijn handen in het verband gehad nadat de vellen aan mijn handen hingen na 300kg rackpulls. Hoop dat mijn onlangs aangeschafde straps dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Terug
Naar boven