- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een gegeven moment ga je wel een link leggen ja. En als je er wat studies op na gaat lezen dan vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats. Wil niet zeggen dat ik het nooit zou hebben gekregen als ik nooit drugs zou hebben gebruikt, maar ik weet bijvoorbeeld precies het moment waarop het voor mij mis is gegaan. Die nacht en dag vergeet ik gewoon nooit meer. Sindsdien was drugs gebruiken nooit hetzelfde meer en draaide altijd uit op angst en paniek. Op een gegeven moment kom je in een cirkel terecht en heb je er ook last van ookal gebruik je tijden niets. Na 1,5 jaar tobben (in het begin weet je echt niet waar het aan ligt, laat staan dat je weet waar je last van hebt) ben ik naar de dokter gegaan omdat het mijn dagelijkse leven ging beinvloeden. Ben blij dat ik het gedaan heb![]()
Overigens krijgen de meeste mensen dit niet van een beetje drugs gebruik, of je moet er wel heel veel aanleg voor hebben. Maar dit is echt ontstaan in een tijdsbestek van 13/14 jaar. Hierbij kun je denken aan alle soorten uppers, downers en psychadelica.
Zou het nooit anders hebben gedaan, heb de tijd van mijn leven gehad! Heb er veel van geleerd, hoe het lichaam werkt, hoe je brein werkt en tot hoever je dus kunt gaan. Gelukkig kom ik er zo goed mee weg voor mijn gevoel. Ken genoeg mensen die er niet zo gelukkig vanaf zijn gekomen.
Depressies lijken mij gevolg van een lichaam dat niet in balans is. Met name hormonaal. Is weinig wat je daar aan kan doen behalve medicatie.
Edit: dus voor alle kortzichtige mensen. Denk even na voor je wat zegt.

Heeft met neurotransmitters te maken.
Niet normaal hoeveel mensen er tegenwoordig aan de antidepressiva zitten. Volgens mij krijg je al een receptje van de dokter als je baalt dat het regent![]()
Intolerantie jegens anderen is ook wel een afwijking vind ik persoonlijk. Als je niet in hun schoenen staat moet je ook niet voor ze spreken.
Ik spreek ook niet voor ze. Maar het probleem heeft niet te maken met hormonen maar met neurotransmitters. Bijna een miljoen mensen in Nederland gebruikt een antidepressivum, een groot deel hiervan is enkel symptoombestrijding.
http://www.youtube.com/watch?v=Z1FgHIco0Eg
Hormonen hebben echter ook effect op je geestelijke gesteldheid hoor. Neurotransmitters zijn wat directer dat wel. Ik weet niet of je wel is een AAS kuur hebt gehad maar dan merk je wel, dat dat geestelijk nogal wat teweeg brengt. Maakt het voor mij persoonlijk verslavend.Ok. Ik heb je toon even verkeerd opgevatHormonen hebben echter ook effect op je geestelijke gesteldheid hoor. Neurotransmitters zijn wat directer dat wel. Ik weet niet of je wel is een AAS kuur hebt gehad maar dan merk je wel, dat dat geestelijk nogal wat teweeg brengt. Maakt het voor mij persoonlijk verslavend.
voorbeeld site die dat bespreekt
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/3538-hormonen-humeur-emotie-stress.html
Ik geloof overigens wel dat de medicatie gericht is op neurotransmitters aangezien dat een directer effect geeft. Maar effect-gevolgs wijs gezien is dat niet echt de juiste manier.
)