- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wil ik ook wel.
Verder ben ik wel blij met je openheid over zo'n onderwerpen. Dat kom je niet veel meer tegen...
Hahaha vast wel... ff googlen
Overigens neem ik het niet omdat ik depri was/ben, maar ivm een paniek/angststoornis door jarenlang drugs(mis)gebruik.
De ekto is echt wel verleden tijd nu 
Slik je er ook iets voor KVB? Moet zeggen dat ik met escitalopram nergens last meer van heb. Heb ook 10 weken cognitieve therapie gehad, omdat ik een steuntje nodig had om anders te gaan denken. Hey en een voordeel is, dat ik met escitalopram veel sneller aankomDe ekto is echt wel verleden tijd nu
Ah zie nu dat je 20mg slikt, helpt het?
Is er ook iets wat ik kan slikken zodat ik juist wat emo en depressief wordt? Want ik voel me veel te goed.

geen probleem, 3 weken lang mdma naar binnen werken. Starten met 200mg en eindigen met 1gr. Weet zeker dat je daarna aardig depri bent voor een aantal maanden![]()
+1 Vraag me af hoe je die 3 weken uberhaupt doorkomt...
Relatine werkte bij mij goed op dat gebied. Is een bekende bijwerking ervan maar bij mij iig de enige werking.Is er ook iets wat ik kan slikken zodat ik juist wat emo en depressief wordt? Want ik voel me veel te goed.

Hahaha vast wel... ff googlen
Overigens neem ik het niet omdat ik depri was/ben, maar ivm een paniek/angststoornis door jarenlang drugs(mis)gebruik.
Corleoné, kijk hem trollen als een baas. Straks zie je dat 'ie ineens hetero blijkt te zijn. Het zal toch verdomme niet.

En ben wel hetero
Damn, ben je zeker dat het door je drugsgebruik komt? Zou me niet verbazen dat het van mij ook door m'n druggebruik komt.