Fitness Seller

Wie gebruikt hier een antidepressiva?

10mg seroxat voor het idee, verwaarloosbaar dus.

20mg citalopram.

10mg Escitalopram

Is er ook iets wat ik kan slikken zodat ik juist wat emo en depressief wordt? Want ik voel me veel te goed.

Hahaha vast wel... ff googlen ;)

Overigens neem ik het niet omdat ik depri was/ben, maar ivm een paniek/angststoornis door jarenlang drugs(mis)gebruik.

Hier ook helaas een paniek/angststoornis..

Slik je er ook iets voor KVB? Moet zeggen dat ik met escitalopram nergens last meer van heb. Heb ook 10 weken cognitieve therapie gehad, omdat ik een steuntje nodig had om anders te gaan denken. Hey en een voordeel is, dat ik met escitalopram veel sneller aankom :D De ekto is echt wel verleden tijd nu :cool:

Ah zie nu dat je 20mg slikt, helpt het?

Slik je er ook iets voor KVB? Moet zeggen dat ik met escitalopram nergens last meer van heb. Heb ook 10 weken cognitieve therapie gehad, omdat ik een steuntje nodig had om anders te gaan denken. Hey en een voordeel is, dat ik met escitalopram veel sneller aankom :D De ekto is echt wel verleden tijd nu :cool:

Ah zie nu dat je 20mg slikt, helpt het?

KVB? :O

Ik ben nu ook momenteel bezig met een cognitieve therapie van 12 weken aan het volgen. Hopen dat het helpt.

Ik slik wel net een ander soort middeltje als jouw.. Maar kom niet echt bijzonder harder aan ofzo.
Het heeft zeker wel geholpen die pillen, maar voel me af en toe nog wat onrustig in m'n lijf!

Ja daar is de therapie zeker handig voor. Ik ben er voor 98% vanaf nu :)

Aankomen gaat bij mij gewoon wat makkelijker nu, niet dat de kg's eraan vliegen ofzo.

BB via Tapatalk

Is er ook iets wat ik kan slikken zodat ik juist wat emo en depressief wordt? Want ik voel me veel te goed.

geen probleem, 3 weken lang mdma naar binnen werken. Starten met 200mg en eindigen met 1gr. Weet zeker dat je daarna aardig depri bent voor een aantal maanden :o

Corleoné, kijk hem trollen als een baas. Straks zie je dat 'ie ineens hetero blijkt te zijn. Het zal toch verdomme niet.

Hahaha vast wel... ff googlen ;)

Overigens neem ik het niet omdat ik depri was/ben, maar ivm een paniek/angststoornis door jarenlang drugs(mis)gebruik.

Damn, ben je zeker dat het door je drugsgebruik komt? Zou me niet verbazen dat het van mij ook door m'n druggebruik komt.

Hier ook helaas een paniek/angststoornis..

Wat ik vooral geleerd heb, mij is bijgebleven van cognitieve therapie is dat de sleutel om het te laten verminderen en op termijn ook te doen verdwijnen gewoon altijd aanvaarden is hoe je bent (je voelt, reageert, gedraagt). Hoe angstig je je ook voelt en hoe raar of verkeerd je ook denkt dat je reageert, overkomt, gewoon altijd aanvaarden (en er achteraf ook mee kunnen of proberen te lachen).

En het leven en jezelf ook minder serieus nemen. Geen enkele situatie of gebeurtenis is zo belangrijk. Praktisch alle gebeurtenissen zijn het trouwens niet, dus zijn het ook niet waard om angstig voor te zijn.

Corleoné, kijk hem trollen als een baas. Straks zie je dat 'ie ineens hetero blijkt te zijn. Het zal toch verdomme niet.

:roflol::roflol::roflol: En ben wel hetero:eek:

Laatst bewerkt:
Krokodil

Damn, ben je zeker dat het door je drugsgebruik komt? Zou me niet verbazen dat het van mij ook door m'n druggebruik komt.

Op een gegeven moment ga je wel een link leggen ja. En als je er wat studies op na gaat lezen dan vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats. Wil niet zeggen dat ik het nooit zou hebben gekregen als ik nooit drugs zou hebben gebruikt, maar ik weet bijvoorbeeld precies het moment waarop het voor mij mis is gegaan. Die nacht en dag vergeet ik gewoon nooit meer. Sindsdien was drugs gebruiken nooit hetzelfde meer en draaide altijd uit op angst en paniek. Op een gegeven moment kom je in een cirkel terecht en heb je er ook last van ookal gebruik je tijden niets. Na 1,5 jaar tobben (in het begin weet je echt niet waar het aan ligt, laat staan dat je weet waar je last van hebt) ben ik naar de dokter gegaan omdat het mijn dagelijkse leven ging beinvloeden. Ben blij dat ik het gedaan heb :)

Overigens krijgen de meeste mensen dit niet van een beetje drugs gebruik, of je moet er wel heel veel aanleg voor hebben. Maar dit is echt ontstaan in een tijdsbestek van 13/14 jaar. Hierbij kun je denken aan alle soorten uppers, downers en psychadelica.

Zou het nooit anders hebben gedaan, heb de tijd van mijn leven gehad! Heb er veel van geleerd, hoe het lichaam werkt, hoe je brein werkt en tot hoever je dus kunt gaan. Gelukkig kom ik er zo goed mee weg voor mijn gevoel. Ken genoeg mensen die er niet zo gelukkig vanaf zijn gekomen.

Nee.

Terug
Naar boven