XXL Nutrition

Wie had volgens jou mr. Olympia 2007 moeten worden?

wie had mr.O moeten worden?

  • jay cutler

    Stemmen: 64 29,8%
  • victor martinez

    Stemmen: 79 36,7%
  • dexter jackson

    Stemmen: 11 5,1%
  • ronnie coleman

    Stemmen: 13 6,0%
  • dennis wolf

    Stemmen: 48 22,3%

  • Totaal stemmers
    215

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Om nog ff door te gaan op de olympia, we moeten tenslotte weer een jaar wachten, dus we hebben nog zeker een 6 maanden om door te gaan op de 2007, alvorens we weer gaan speculeren over 2008.
 
Ik zou voor wolf gaan
 
Victor...de naam zegt het al Victor(y)
 
Ik vond Cutler toch verdiend gewonnen eigenlijk ...
Ik ben mss wel de enige die dat vind, maar toch
 
Victor :) Jay was wel te vochtig. Vooral tijdens prejudging en juist daar heeft hij het gaatje geslagen.
 
Jay krijgt hem nu en binnen 1 of 2 jaar Victor.
 
De reden dat Martinez niet Mr Olympia is geworden is omdat hij calf implants en/of synthol in kuiten heeft. Op elke foto staan de kuiten bol en nooit zie je striaties in de spier/huid. Bovendien is het gekend dat donkere mensen smallere kuiten /hoge aanhechting hebben en dus is het niet uit de lucht gegrepen. Tweede punt is dat Jay meer massa heeft (rug bijv.).

Dus dat Jay beetje vochtiger was dan hij gewild had was slechts klein bier vergeleken met de minpunten van Martinez. Duidelijk Jay dus, een terechte (maar helaas niet in topconditie verkerende) winnaar.
 
Ik zie Markus Ruhl niet in het lijstje staan... hihihi
 
victor had wel mogen winnen;)
 
Buiten top 15 wer Ruhl.

Victor verdiende het imo ook net niet. Ik vond hem iets beter, maar Jay is groter en de regerend kampioen. Als Victor 100% was geweest had ie zeker gewonnen, nu net niet!
 
De reden dat Martinez niet Mr Olympia is geworden is omdat hij calf implants en/of synthol in kuiten heeft. Op elke foto staan de kuiten bol en nooit zie je striaties in de spier/huid. Bovendien is het gekend dat donkere mensen smallere kuiten /hoge aanhechting hebben en dus is het niet uit de lucht gegrepen. Tweede punt is dat Jay meer massa heeft (rug bijv.).

Dus dat Jay beetje vochtiger was dan hij gewild had was slechts klein bier vergeleken met de minpunten van Martinez. Duidelijk Jay dus, een terechte (maar helaas niet in topconditie verkerende) winnaar.

Perfect verwoord:)
 
Vic had hem moeten winnen..
 
Jay all the way; hij is verreweg het grootst (massa), wat toch erg belangrijk is op de olympia, en zijn shape was bijna net zo goed als volgend jaar.
 
We kunnen discussieren tot we 3,5 ons wegen maar dat zal geen andere atleet de Sandow geven. Overal staat dat Jay onterecht heeft gewonnen, net als vorig jaar... Denk dat de jury toch iets meer verstand erover heeft dan ons, en tot een terecht besluit zijn gekomen over de ranking. Jay heeft terecht gewonnen, hij is en blijft een topper.

Natuurlijk kunnen we wel zeggen wat we vinden, maar om nou zulke dingen te zeggen alsof het een feit is? :o
Volgend jaar zal de top 4 iig bestaan uit Jay, Victor, Dennis en Dexter [denk ik ^^]
 
Back
Naar boven