XXL Nutrition

wie heef er mij enkele tips?

beirke17

Novice
Waardering
0
wie kan er mij tips geven? zie mijn pic's:rolleyes: wat zou ik moeten doen om een beter resultaat te bekomen of nie moet ik iets aanpassen of vin je dat er een spiergroep achter zit vergeleken met een ander?

Laatst bewerkt:
maak betere(duidelijkere) pics dan...

vin je dat al de spiergroepen goe zijn tegenover elkaar? of vind je dat er een groep achterloopt?

Ik neem aan dat je nog maar net begonnen bent met trainen. De eerste jaren hoef je echt niet stil te staan bij het eventueel voor/achterlopen van bepaalde spiergroepen. Trainen is de boodschap, trekt wel bij en veel kan er niet beoordeelt worden op de foto's;)

Dat is toch iets zinnigs?

Ik heb echt nog nooit iets zinnigs van jou gelezen. Het enige wat je doel is mensen napraten. Wat doe je hier eigenlijk?

Dan toch iemand die hetzelfde denkt als mij:rolleyes: Is nogal een karmajunk

Dude, lees van wie hij quote...:rolleyes:

Zo kan je lang bezig zijn. Het enigste wat ik jou zie posten zijn dingen die m'n reeds weet/dingen die paar posts boven je staan/dingen die er totaal niets mee te maken hebben

+1

13 jaar , heeft nog nooit getrained en zit hier advies te geven aan nieuwe leden . Get lost .

At topicstarter : check de stickies .

huntelaar wat doe jij hier adviezen geven aan mannen die trainen, alsof je focking jaren ervaring hebt, ga buiten spelen jongen. 13 jaar:rolleyes:....

Kan iemand me helpen met welke producten ik best gebruiken kan om meer spiermassa te kweken? Buiten de shakers dan..

Alvast bedankt!

Als je 13 jaar bent moet je veel lezen en veel kijken en ervaring opdoen, en als je die ervaring hebt opgebouwd dan kan je altijd nog je eigen mening laten blijken. Dan pas zullen de volwassenen rekening houden met jouw mening, want wees nu eerlijk, advies geven aan anderen over training als je 13 bent...dat kan toch echt niet!
Aan de topic starter: jouw fysiek ziet er voor iemand die pas komt kijken wat training betreft zeer goed uit. Volgens mij een goede basis voor latere groei! Ik kan je verzekeren dat ik als ik 17 jaar was nog niet in jouw schaduw kon staan!

vin je dat al de spiergroepen goe zijn tegenover elkaar? of vind je dat er een groep achterloopt?

maak betere(duidelijkere) pics dan...

Kan iemand me helpen met welke producten ik best gebruiken kan om meer spiermassa te kweken? Buiten de shakers dan..

Alvast bedankt!

Wat maken mensen toch een puinhoop van dit forum de laatste tijd.

Terug
Naar boven