AndroidHealthClinic

wie heeft een scooter of doet er aan scooter tuning

Zelf 4-5 jaar geleden mijn scooter tijdperk gehad :D 2x Aerox gehad, eerste ging 90 en andere 80. Die 80 gaat staat nog in de garage stof te vangen :o Maten reden met dr70, stage6racing, malossi etc. Was echt leuk speelgoed. Tegenwoordig zie ik hier nooit meer een dikke 70cc/80cc rijden, allemaal wannabe vespa's, chinese rommel of gewoon standaard scooters/brommers.

Stalen achterbrug is idd een must met 80cc.
Ik had een Leovince op de 80 zitten.

Wow wat tof dat dat nog leefde 6 jaar geleden, was je een van de enige of waren er meer?
Ik had er nog me laatste (50 snel, 13/13 en city power) uit de jaren 90 staan in me box waar ik soms uit nostalgie nog op reed :D
Paar jaar gelden heb ik hem op marktplaats gezet omdat ik er echt niks meer mee deed.

Ik kom uit Volendam, stikt daar van de Citta's. Was wel een van de weinigen die er meer dan 50cc onder had hangen. Vind zo'n Citta'tje geweldig, easy om zelf aan te sleutelen, geen helm, en toch hard.

Heb ik ook nog gehad een snelle puch, reed goed hoor.
Vond de blauwe kunstof sterrewielen erg mooi.
Korte Proma uitlaatje zat er op als ik me goed kan herinneren.
Die proma'tjes maakte echt met stipt de meeste t**fus herrie.

Laatst bewerkt:
ik rij zelf een peugeot fox met airsal 50 en een gianelli pro 5. loopt ongeveer 75 gok ik. moet er mee naar school dus moet wel enigszins betrouwbaar en boetevrij blijven. hard zat dus.

heb ook nog een tomos snor staan met 70cc en een snor uitlaat. loopt ongeveer 45. liep 65 ofzo toen ik hem kocht maar dat vind ik onverantwoord zonder helm.

ik rij zelf een peugeot fox met airsal 50 en een gianelli pro 5. loopt ongeveer 75 gok ik. moet er mee naar school dus moet wel enigszins betrouwbaar en boetevrij blijven. hard zat dus.

heb ook nog een tomos snor staan met 70cc en een snor uitlaat. loopt ongeveer 45. liep 65 ofzo toen ik hem kocht maar dat vind ik onverantwoord zonder helm.
Was inderdaad achteraf vrij onverantwoord zo'n ding zo snel laten lopen zonder helm. Maar op je 16e/17e sta je daar niet bij stil, althans ik niet.

Vaak zat 120 rijden op een aeroxje, met alleen zwembroek, tanktop en teenslippers en helmpje.

Met de crew naar t zwembad, zwaar onverantwoord maar zoals gezegd denkt men er op die leeftijd niet over na

Vaak zat 120 rijden op een aeroxje, met alleen zwembroek, tanktop en teenslippers en helmpje.

Met de crew naar t zwembad, zwaar onverantwoord maar zoals gezegd denkt men er op die leeftijd niet over na
Haha, jij woonde zeker ook op 'n dorp?

Wtf een snor met 70cc die maar 45 gaat?
Ik heb gewoon standaard cilinder met ander uitlaatje en ga 55 (denk dat als iemand van 70 erop gaat zitten hij nog veel harder gaat).

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 19:01 ----------

Was inderdaad achteraf vrij onverantwoord zo'n ding zo snel laten lopen zonder helm. Maar op je 16e/17e sta je daar niet bij stil, althans ik niet.

Leven op het randje ouwe.

Wtf een snor met 70cc die maar 45 gaat?
Ik heb gewoon standaard cilinder met ander uitlaatje en ga 55 (denk dat als iemand van 70 erop gaat zitten hij nog veel harder gaat).

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 19:01 ----------

Leven op het randje ouwe.

ja, want ik knijp hem af met een snor uitlaat. doe ik expres omdat ik niet zo hard wil op een snor.
het gaat om zo'n uitlaat:
152741556-tomos-snor-uitlaat-origineel-nieuw-in-verpakking.gif

die bocht is zo dik als mijn duim. echt mini dus.
de tomos is toch alleen voor naar de gym/supermarkt/vrienden. als ik ergens snel heen moet pak ik me fox wel.

Zelf 4-5 jaar geleden mijn scooter tijdperk gehad :D 2x Aerox gehad, eerste ging 90 en andere 80. Die 80 gaat staat nog in de garage stof te vangen :o Maten reden met dr70, stage6racing, malossi etc. Was echt leuk speelgoed. Tegenwoordig zie ik hier nooit meer een dikke 70cc/80cc rijden, allemaal wannabe vespa's, chinese rommel of gewoon standaard scooters/brommers.

Precies, neem dan vroeger.

Sinds Holleeder op zo'n lelijke Vespa is gefilmd rijdt alles wat ook maar iets tegen tokkie aan zit op zo'n lelijk glimding.

Herkenbaar. En dan een maatje van je er naast rijden in de auto om te zien hoe hard je wel niet ging :roflol: meeeeemories.

EDIT :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooier zijn ze er niet.

Vroeger 3 scooters gehad. Eerste was een speedfight 307(rood,witte)
Ringetje eruit, andere trekveertjes,rolletjes,snaar,powerfilter,sproeier en terugloop (technigas)
Liep 85. Optisch nog wat mee gekloot, ruimte bij achterwiel dichtgemaakt, handvaten, binnenkappen wit gespoten, rood licht eronder. Vervolgens een Runner gehad, 70 cc erop, yasuni, grotere caberatuer, race vario, etc etc. Liep 125.
Vervolgen een snorscooter gehad benelli, 50 snel zat eronder met terugloop yasuni. Liep zo'n 85-90.

Genoeg van die k*tscooters, liever een gsx of r1 :D
Altijd spijt gehad dat ik geen schakel heb gekocht destijds, rijd gewoon stukken leuker en klinkt ook leuker.

Terug
Naar boven