AndroidHealthClinic

wie heeft een scooter of doet er aan scooter tuning

Doorgaans weinig aan de hand; wat minder performance. Maar kan tot 'n warmloper leiden ja. Is vrij easy om te vervangen.

Had zelf vroeger zo'n Gilera Citta, 80cc met speed engine enzo #deleven.

Mijn scooter begint hard minder te worden, tijdje geleden is hij al voor reparatie geweest omdat ik door de achterbrug was gezakt. En sindsdien zit er overal kortsluiting en moet ik me klauw uitsteken omdat me richtingaanwijzers het niet meer doen en moet ik kicken om hem aan de praat te krijgen :(

@overleven

En me benzinemeter doet het ook niet meer.

Wat rij je? Dat aankicken kan komen door 'n lekke pakking ook. Kijk je bougie kleur eens?

Wat rij je? Dat aankicken kan komen door 'n lekke pakking ook. Kijk je bougie kleur eens?

een aprillia mojito. nee dat aankicken komt echt van de kortsluiting. ik heb al meerdere keren me zekeringen vervangen maar die gaan direct weer stuk.

Ah ok, had zelf vrijwel geen elektronica op m'n Citta, heb ik 0 verstand van.

Edit: wat een lelijk ding die Mojito, past wel bij je.

Ah ok, had zelf vrijwel geen elektronica op m'n Citta, heb ik 0 verstand van.

Edit: wat een lelijk ding die Mojito, past wel bij je.

Wat een k*topmerking zeg, alsof die brommer er wat aan kan doen dat ik er op rij.

Ik vind die van mij veul mooier dan al die hoerige vespa's die je overal ziet.

Kameraad van mij gaat nu een oude scooter opvoeren.
Een amigo haha
Verticaal minarelli.

Ik mag geen bijlagen posten??

Had zelf vroeger zo'n Gilera Citta, 80cc met speed engine enzo #deleven.

Ik ook vroeger toen ik 16 was, damn dat is best lang geleden als ik er zo over denk.
En jij bent 22 ? of klopt dat niet?
80 is niet normaal op een citta, dat loopt te hard ik heb hem later weer afgevoerd.
Met kleine poelie en snelgas trok je wheelie bij elk stoplicht.

Vroeger veel gedaan.
Aerox met mhr speed, 24mm vlakschuif, yasuni c21 en de rest vd mikmak.

21pk tjes. Deze scoot was voor meetings etc.

Straat scootertje ook een aerox, alles stage 6. Liep 125. Leuk ding voor op school haha.

mooi topic, heb een tomos A35 uit 98. Zit nu nog de standaard cilinder op maar ben van plan een 65cc erop te zetten.

Scootertijd was wel leuk als ik eraan terug denk.
Lekker met 70cc rondscheuren en doen alsof je de snelste van de weg bent:roflol:

Zie de laatste tijd nooit meer 70cc scooters rondrijden of ligt dat aan mij?

Lekker met 70cc rondscheuren en doen alsof je de snelste van de weg bent:roflol:

Dat ligt niet aan jou. In mijn hood reden zo'n 6 jaar geleden heel veel scooters met 70cc.

Ik heb er nu al jaren geen meer gezien of gehoord. Komt ook wel door die politie controles. Dacht dat je hem tegenwoordig gelijk kwijt bent als er 70 onder zit.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=tCiVcQTwOfE

Heb dit filmpje gevonden van me. Wist niet eens dat ie nog bestond. Wat een opgefokt mannetje was ik toen zeg :D mooi hoor:)

Laatst bewerkt:
ik heb nog me puch in de schuur staan:D

euh polini 60 of 65 cc
proma cc uitlaat
koppeling aangepast & tandwielen enzo
giladoni 21 mm volgens mij

weet allemaal niet meer.

Ik ook vroeger toen ik 16 was, damn dat is best lang geleden als ik er zo over denk.
En jij bent 22 ? of klopt dat niet?
80 is niet normaal op een citta, dat loopt te hard ik heb hem later weer afgevoerd.
Met kleine poelie en snelgas trok je wheelie bij elk stoplicht.
Ben 22 inderdaad. Ik dus ook toen ik 16/17 was. Hele kleine poelie met 80cc polini cilinder. Trotse puber was ik. Speedengine carter, race krukas, ninja usine uitlaat, stalen achterbrug, aldiedingen.

Dat ligt niet aan jou. In mijn hood reden zo'n 6 jaar geleden heel veel scooters met 70cc.

Ik heb er nu al jaren geen meer gezien of gehoord. Komt ook wel door die politie controles. Dacht dat je hem tegenwoordig gelijk kwijt bent als er 70 onder zit.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=tCiVcQTwOfE

Heb dit filmpje gevonden van me. Wist niet eens dat ie nog bestond. Wat een opgefokt mannetje was ik toen zeg :D mooi hoor:)

Tegenwoordig ben je je rijbewijs zo kwijt, mijn snorfietsie gaat precies 55 zodat ik altijd binnen de invorderingsgrens blijf en toch auto's kan inhalen in de stad.

Mij ook opgevallen, tegenwoordig alleen nog maar snor Zip's, Vespa's en Chinese rommel

Ben 22 inderdaad. Ik dus ook toen ik 16/17 was. Hele kleine poelie met 80cc polini cilinder. Trotse puber was ik. Speedengine carter, race krukas, ninja usine uitlaat, stalen achterbrug, aldiedingen.

Stalen achterbrug is idd een must met 80cc.
Ik had een Leovince op de 80 zitten.

Wow wat tof dat dat nog leefde 6 jaar geleden, was je een van de enige of waren er meer?
Ik had er nog me laatste (50 snel, 13/13 en city power) uit de jaren 90 staan in me box waar ik soms uit nostalgie nog op reed :D
Paar jaar gelden heb ik hem op marktplaats gezet omdat ik er echt niks meer mee deed.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 15:56 ----------

ik heb nog me puch in de schuur staan:D

euh polini 60 of 65 cc
proma cc uitlaat
koppeling aangepast & tandwielen enzo
giladoni 21 mm volgens mij

weet allemaal niet meer.

Heb ik ook nog gehad een snelle puch, reed goed hoor.
Vond de blauwe kunstof sterrewielen erg mooi.
Korte Proma uitlaatje zat er op als ik me goed kan herinneren.

Terug
Naar boven