Ik stort niet omdat het nooit aankomt. Onderzoeken naar het geld van de Tsunami wezen uit dat bijna niks op de plaats van bestemming is aangekomen. Bovendien is Haiti een van de meest corrupte landen van de wereld.
Dit dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stort niet omdat het nooit aankomt. Onderzoeken naar het geld van de Tsunami wezen uit dat bijna niks op de plaats van bestemming is aangekomen. Bovendien is Haiti een van de meest corrupte landen van de wereld.
Ok, heb je soms een links naar die onderzoeken?Ik stort niet omdat het nooit aankomt. Onderzoeken naar het geld van de Tsunami wezen uit dat bijna niks op de plaats van bestemming is aangekomen. Bovendien is Haiti een van de meest corrupte landen van de wereld.
Sowieso, klinkt lullig om te zeggen, maar ik vind het mijn probleem niet echt...
Ik ben werkloos.
Wie heeft er al geld gestort voor Antisocial?![]()