Je zou eigenlijk 2-3u voor het slapen gaan niets meer moeten eten. Je lichaam moet rusten en niet 1000kcal aan voedsel verwerken terwijl je net op bed ligt.
Verder ben ik bekend met het probleem. Kom enorm makkelijk in slaap en ben vaak ook wel echt kapot als ik ga liggen. Maar na 2-3u heb ik de eerste dromen alweer achter de rug en word ik daar wakker van. Vele nachten ben ik dan nog zeker 3-4x wakker tot mijn wekker gaat.
Heb al genoeg alternatieve zooi geprobeerd om beter te slapen, maar met dubbele dosis van wat dan ook, het heeft geen zin. Ik slaap slechts zelden een nacht helemaal door. Afgelopen half jaar wellicht 2 of 3x.
Wellicht moet ik ook maar eens naar 9-10mg melatonine. Want 6mg helpt niet en daar was ik verbleven

Z-Core van MP werkt ook voor geen meter, ook niet op dubbele dosis.
GH laat me ook niet beter slapen.. Ik kan overigens ook niet zeggen dat ik er heel veel gaarder van word, het slechte slapen. Het is al een soort gewenning oid. Mijn vader sliep nooit meer dan 4u zijn hele leven lang, wellicht ben ik daar ook een beetje erfelijk mee belast. Of wellicht zit het tussen mijn oren. De frustratie van een nacht niet door kunnen slapen heb ik al niet meer. Het is soms alleen gewoon jammer.