AndroidHealthClinic

Wie heeft er slaapproblemen en wat doe je er tegen?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, Phenibut had k nog nooit van gehoord. Misschien eens proberen...

misschien naar dn dokter gaan?

Bij de dokter ben ik al meerdere malen geweest, daar heb ik ook de benzo's van gekregen. Hij geeft aan dat naast de slaaphygiëne er weinig aan te doen is als je onregelmatig werkt zoals ik.

Zal ook eens naar mn voeding kijken, toch het idee dat mn kwark met nootjes en zaadjes mn slaap beïnvloed. En wellicht wat ontspanningsoefeningen ofzo.

Phenibut is geweldig, en bijna net zo verslavend als benzo's

heel veel fappen werkt altijd :)

Ik slaap altijd al slecht na het sporten gaat het wel.trainen eten slapen.
Het weekend is echt een hel vooral zondag op maandag,
Zondag slaap ik uit dus ritme in de war
Ritme is fucking belangrijk.
Als ik blow Kan ik niet wakker blijven

Wat marina zegt is meer psychologisch maar werkt echt wel hoor, mijn vader zij altijd tegen me; je moet niet slapen, door te rusten, rust je lichaam en geest ook uit. Of dat gelijk staat betwijfel ik maar het gaat over de druk wegnemen, voor je het weet lig je te dromen. Als ik mezelf push in slaap te vallen lig ik zeker 3u wakker >>

Wat marina zegt is meer psychologisch maar werkt echt wel hoor, mijn vader zij altijd tegen me; je moet niet slapen, door te rusten, rust je lichaam en geest ook uit. Of dat gelijk staat betwijfel ik maar het gaat over de druk wegnemen, voor je het weet lig je te dromen. Als ik mezelf push in slaap te vallen lig ik zeker 3u wakker >>

Wauw...ABN en leesbaar :roflol:

HGH werkt ook wel :P ik had er ook wat last van op tren. 9mg mela + zma deed bij mij de trick. Als ik dan alsnog wakker werd na 4 uurtjes sliep ik vrij snel weer in daarna. Je moet wel beetje opletten dat het niet obsessief gaat worden, deze zoektocht naar 8 uur slaap. Dan weet je zeker dat het niet meer lukt.

Tijdens kuur heb ik ook last van slecht slapen, vaak wakker (tot 5-6 keer per nacht).

Best vervelend...

HGH werkt ook wel :P ik had er ook wat last van op tren. 9mg mela + zma deed bij mij de trick. Als ik dan alsnog wakker werd na 4 uurtjes sliep ik vrij snel weer in daarna. Je moet wel beetje opletten dat het niet obsessief gaat worden, deze zoektocht naar 8 uur slaap. Dan weet je zeker dat het niet meer lukt.
Dat is ook een van de redenen dat ik niet aan de tren ga want dan slaap ik volgens mij echt totaal niet meer. Ben daar blijkbaar nogal vatbaar voor...
Zal je melatonine en ZMA combo ook eens proberen.

af en toe zopiclone om eens een nacht lekker door te kunnen slapen en een pretsigaret werkt ook prima

Ik gebruik mirtazapine (Is een soort antidepressant en zou volgens de dokter niet verslavend zijn) als ik slaapproblemen heb, alleen droom je dan wat heftiger maar dat vind ik wel leuk :D

Ik gebruik mirtazapine (Is een soort antidepressant en zou volgens de dokter niet verslavend zijn) als ik slaapproblemen heb, alleen droom je dan wat heftiger maar dat vind ik wel leuk :D
Heb ik met ZMA.. Ik kan echter niet zeggen of het m'n nachtrust nu ten goede komt. De ene nacht slaap ik als een roosje en de andere nacht word ik om het uur wakker door nachtmerries. :mad:

Heb ik met ZMA.. Ik kan echter niet zeggen of het m'n nachtrust nu ten goede komt. De ene nacht slaap ik als een roosje en de andere nacht word ik om het uur wakker door nachtmerries. :mad:
Dat heb ik dan weer met 5-HTP vlak voor het slapen :P

Maar afgelopen avond ff mn kwark geschrapt en ik moet zeggen dat ik nu wel redelijk geslapen heb.
Ik neem aan dat een hoop leden hier kwark voor het slapen nemen met iets erin zoals noten ofzo.
Nu heb ik dus alleen wat cashewnoten en walnoten genomen samen met een whey isolaat shake.
Vervolgens voor het slapen een rustgevende thee met wat melatonine erbij.
En dat ging dus prima!

Ik ga de komende week kijken hoe het verder verloopt met het slapen zonder kwark te eten in de avond.
Normaal nam ik het al twee uur voor het slapen maar de combinatie van langzame eiwitten met vetten (waardoor het allemaal nog langzamer wordt opgenomen) houdt mij misschien wel wakker.
Ik zal de resultaten na een weekje onderzoek posten en misschien dat enkele hier er wat aan hebben die ook slecht slapen en toevallig kwark eten voor het slapen.

Je zou eigenlijk 2-3u voor het slapen gaan niets meer moeten eten. Je lichaam moet rusten en niet 1000kcal aan voedsel verwerken terwijl je net op bed ligt.

Verder ben ik bekend met het probleem. Kom enorm makkelijk in slaap en ben vaak ook wel echt kapot als ik ga liggen. Maar na 2-3u heb ik de eerste dromen alweer achter de rug en word ik daar wakker van. Vele nachten ben ik dan nog zeker 3-4x wakker tot mijn wekker gaat.

Heb al genoeg alternatieve zooi geprobeerd om beter te slapen, maar met dubbele dosis van wat dan ook, het heeft geen zin. Ik slaap slechts zelden een nacht helemaal door. Afgelopen half jaar wellicht 2 of 3x.

Wellicht moet ik ook maar eens naar 9-10mg melatonine. Want 6mg helpt niet en daar was ik verbleven :o Z-Core van MP werkt ook voor geen meter, ook niet op dubbele dosis.

GH laat me ook niet beter slapen.. Ik kan overigens ook niet zeggen dat ik er heel veel gaarder van word, het slechte slapen. Het is al een soort gewenning oid. Mijn vader sliep nooit meer dan 4u zijn hele leven lang, wellicht ben ik daar ook een beetje erfelijk mee belast. Of wellicht zit het tussen mijn oren. De frustratie van een nacht niet door kunnen slapen heb ik al niet meer. Het is soms alleen gewoon jammer.

Terug
Naar boven