De keer dat ik alleen klappen'kreeg' was door een turk. Fietste van school, hij fietst langs stapt af, rent achter me aan(geen grapje) haalt me van mn fiets,geeft me een snoeiharde kopstoot op mn neus(gebroken), en haalt nog een paar keer uit. Zag hem helaas wel vaker in de stad had er altijd wel last van, zat toen in het 1e en was nog een iel klein ventje. Voelde me toen wel even zwak
Verder heb ik een keer MIDDEN in de stad een enorme vechtpartij gehad, waren wat van die kampsjaken die vonden dat ik ze verkeerd aan keek

Ze waren me al 10 minuten aan het achtervolgen in de stad(waren met 4 mensen), toen ik op een begeven moment mijn fiets pakte liep eentje naar me toe en duwde me, ik wist meteen dat het fout zat dus ik ging voor het onzekere
(wat achteraf goed bleek) pakte hem bij zn hoofd, en ramde hem zonder pardon tegen een raam van de free record shop.
Vervolgens werd het dus een vechtpartij, hun vochten met 3(eentje bleef gewoon staan) tegen mij, heb meer klappen uitgedeeld dan ontvangen,maar dat kwam vooral omdat ik gewoon compleet flipte omdat ik er schijt genoeg van had dat wat van die sjonnie's zonder goede reden anderen (mij in dit geval)moesten lastig vallen.
Uiteindelijk toen het 'voorbij' was gingen ze weg, maar ik kookte nog van woede, schold ze uit voor alles wat er was en de mensen die erom heen stonden(stonden MINSTENS 15-20 mensen tussen de 20-40 en wat oude graft*kken om heen, eentje at ondertussen gewoon nog zijn broodje.
Dit was 2 dagen nadat er een jongen in NL was doodgeslagen. Dus ik schold iedereen daar een hele tijd uit, en zei dat ze laf waren, uiteindelijk liep ik boos terug naar mn fiets.