Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
bij het eerste verhaal reageerde ik wel met huilen want ik was machteloos, bij het 2e verhaal was ik gewoon ****ing pissed en stond nog stijf van de adreline toen het voorbij was.

wat een ****ing teringhonden joh van dat eerste verhaal

echt waar hij had gewoon een dikke smiley op z'n gezicht.

er stonden iedere keer mensen tussen dus ik kreeg hem niet te pakken.

hij had bokser moeten worden joh, damn wat was die gast snel, alsof ie m'n gedachten kon lezen.

Humiliation!

Woont ie nog altijd bij jou in de buurt? :D

hmm heb vaak klappen uitgedeeld maar heb er ook zat gehad

Een keer ik fietste toen ik bij mn vriendin was geweest naar huis en opeens komen er 3 turken uit de bosjes springen en beginnen me tegelijk tegen mn kop aan te slaan, ik was machteloos en het enigste wat ik kon doen was me zo klein mogelijk maken toen ik op de grond lag en mn hoofd proberen te beschermen, ze stoppte toen er iemand aan kwam gereden,ze hadden wel mn geld afgepakt. Daar had ik toen een gebroken neus en wa kneuzingen aan opgelopen.

Een andere keer was op stap en een vriend van mij had een beetje woorden met zn vriendin en toen kwam er zo'n k*tventje zich mee bemoeien en die had ik toen een paar klappen gegeven maar wat ik niet verwacht had dat er een stuk of 5 maten van hem een stukje verderop stonden die toen op me af kwamen en toen kreeg ik ook klappen

bij het eerste verhaal reageerde ik wel met huilen want ik was machteloos, bij het 2e verhaal was ik gewoon ****ing pissed en stond nog stijf van de adreline toen het voorbij was.

Dat eerste verhaal, wat een lijers! Zwakkelingen

Wel eens klappen gehad van wat lui (was 6 tegen 2 :rolleyes:).

Achteraf gewoon naar huis gegaan alsof er nets gebeurd was.
(schade bleef beperkt)

Helden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Humiliation!

Woont ie nog altijd bij jou in de buurt? :D

ik kom hem nog weleens tegen ja, maak gewoon een praatje met hem, crimineeltje is het.

ik ben niet meer boos op hem, maar damn flinke vernedering was dat.

Overigens herriner ik me nog een veel mooier OWNED verhaal, op de basisschool was dat.

Zo'n dikke pad wilde me klappen geven, had ie met twee jongens afgesproken dat ze mij na schooltijd zouden vasthouden terwijl hij mij klappen zou geven. Maar die jongens hadden dat tegen mij gezegd. Dus na school speel ik het spelletje mee, die jongens doen net alsof ze me beethebben, en net voordat die jongen me klappen wil geven, haal ik me toch uit joh. Volle vuistslag op z'n oog, meesterlijk gewoon. Damn wat hebben we gelachen met z'n 3en. En huilen die jongen. Z'n ouders bellen naar mijn ouders. En mijn ouders lachen toen ze het verhaal hoorden. Mooi was dat.

Laatst bewerkt:
Sterke verhalen topic.

Ik ben niet zo`n vechtjas, maar de laatste keer werd ik door `n groep aangevallen zonder dat ik er erg in had.
Dus neer naar de eerste klappen en toen een rondje groeps-schoppen mogen ontvangen.
Beetje stom van ze dat ze niet doorgingen, want toen ze twijfelden of ze wel zouden doorschuppen zag ik kans om overeind te vliegen en toen was er niemand dapper meer.
Achteraf maar goed ook want ik was een beetje duizelig en ik ben niet zo`n held:D
Gevolg: Bont&blauw,een deukje in me ego en m`n vriendin kwaad.

Beide niet, vermijdt het.

Zal vanavond even een flinke joint bouwen, typ ik wel wat.

laatst tegen 25 marrokanen, deed 1 round house kick ze lagen allemaal.

Zegt de milf hunter :roflol:

Ik kan me ook nog wel een verhaal herinneren, het was wel op de basisschool...

Ik had ruzie met zo'n ongelooflijk agressief mannetje, als je bij hem in de buurt kwam terwijl hij boos op je was ging hij met stenen gooien en dat soort lompe nukken. Toen ik erachter kwam dat het in 'close combat''(:roflol:) niet ging lukken ging ik naar zijn fiets op zoek, heb er even een flink aantal slagen ingetrapt en vervolgens in de struiken gegooid. Helaas deed hij het later ook met mijn fiets...:(

De keer dat ik alleen klappen'kreeg' was door een turk. Fietste van school, hij fietst langs stapt af, rent achter me aan(geen grapje) haalt me van mn fiets,geeft me een snoeiharde kopstoot op mn neus(gebroken), en haalt nog een paar keer uit. Zag hem helaas wel vaker in de stad had er altijd wel last van, zat toen in het 1e en was nog een iel klein ventje. Voelde me toen wel even zwak:(

Verder heb ik een keer MIDDEN in de stad een enorme vechtpartij gehad, waren wat van die kampsjaken die vonden dat ik ze verkeerd aan keek???Ze waren me al 10 minuten aan het achtervolgen in de stad(waren met 4 mensen), toen ik op een begeven moment mijn fiets pakte liep eentje naar me toe en duwde me, ik wist meteen dat het fout zat dus ik ging voor het onzekere
(wat achteraf goed bleek) pakte hem bij zn hoofd, en ramde hem zonder pardon tegen een raam van de free record shop.

Vervolgens werd het dus een vechtpartij, hun vochten met 3(eentje bleef gewoon staan) tegen mij, heb meer klappen uitgedeeld dan ontvangen,maar dat kwam vooral omdat ik gewoon compleet flipte omdat ik er schijt genoeg van had dat wat van die sjonnie's zonder goede reden anderen (mij in dit geval)moesten lastig vallen.

Uiteindelijk toen het 'voorbij' was gingen ze weg, maar ik kookte nog van woede, schold ze uit voor alles wat er was en de mensen die erom heen stonden(stonden MINSTENS 15-20 mensen tussen de 20-40 en wat oude graft*kken om heen, eentje at ondertussen gewoon nog zijn broodje.

Dit was 2 dagen nadat er een jongen in NL was doodgeslagen. Dus ik schold iedereen daar een hele tijd uit, en zei dat ze laf waren, uiteindelijk liep ik boos terug naar mn fiets.:(

laatst tegen 25 marrokanen, deed 1 round house kick ze lagen allemaal.

:roflol:

Zegt de milf hunter :roflol:

Ik kan me ook nog wel een verhaal herinneren, het was wel op de basisschool...

Ik had ruzie met zo'n ongelooflijk agressief mannetje, als je bij hem in de buurt kwam terwijl hij boos op je was ging hij met stenen gooien en dat soort lompe nukken. Toen ik erachter kwam dat het in 'close combat''(:roflol:) niet ging lukken ging ik naar zijn fiets op zoek, heb er even een flink aantal slagen ingetrapt en vervolgens in de struiken gegooid. Helaas deed hij het later ook met mijn fiets...:(

Tja:roflol:

Ach ja laat ik ook maar eventjes een verhaal dumpen van mijn basisschooltijd. Ik ben nogal iemand die van zich afbijt, je weet t0ch. Nou was er een keer zo'n jochie die zat de hele tijd naar mn biceps te kijken. Toen ben ik hem met stenen gaan bekogelen, net zoals bij al die anderen. Ik heb hem alle hoeken van het klaslokaal laten zien.

Hij kon zich niet redden in een close combat tegen mij. Toen op een dag had hij mijn nieuwe mountain bike in de bosjes gegooid. Er zaten ook een paar krasjes op, ik denk dat hij er met zn nagels overheen gekrabt heeft. Ik moest wel eventjes een traantje wegpinken. Maar gelukkig heb ik toen hetzelfde gedaan bij zijn fiets! Lachen man haha. Het schijnt dat hij nu aan bodybuilden doet, maar of dat waar is weet ik niet.

Een keertje klappen gehad van 2 gasten. Had er eentje een klap op z'n oog gegeven en toen ik verder wilde vechten stond ineens zijn broer achter me.

Niks ernstigs aan overgehouden, slechts wat hoofdpijn. En hij had in ieder geval een mooi blauw oog.

Vroeger wel vet veel klappen gekregen.. van mijn moeder.. is geen pretje kan ik je vertellen.

Ach ja laat ik ook maar eventjes een verhaal dumpen van mijn basisschooltijd. Ik ben nogal iemand die van zich afbijt, je weet t0ch. Nou was er een keer zo'n jochie die zat de hele tijd naar mn biceps te kijken. Toen ben ik hem met stenen gaan bekogelen, net zoals bij al die anderen. Ik heb hem alle hoeken van het klaslokaal laten zien.

Hij kon zich niet redden in een close combat tegen mij. Toen op een dag had hij mijn nieuwe mountain bike in de bosjes gegooid. Er zaten ook een paar krasjes op, ik denk dat hij er met zn nagels overheen gekrabt heeft. Ik moest wel eventjes een traantje wegpinken. Maar gelukkig heb ik toen hetzelfde gedaan bij zijn fiets! Lachen man haha. Het schijnt dat hij nu aan bodybuilden doet, maar of dat waar is weet ik niet.

:roflol: OMG

Nog nooit klappen gehad of uitgedeeld :) Houden zo. Weet eigenlijk ook niet hoe ik zou reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven