Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M@rsel heeft me een keer volledig in elkaar gemept.
M@rsel heeft me een keer volledig in elkaar gemept.
Het probleem is meestal, als je slaag gaat krijgen van een marokaan of iets dergelijks dat ze altijd met een groepje zijn, bende lafaards, alleen zijn het zielige broekschijters. Het gespuis dat ook dikwijls wapens bij zich hebben
Nou en, dus als iemand iets uitlokt is dat meteen een reden om iemand z'n gebit te verbouwen ? Vind het maar een achterlijke reden.
Dat je hem klappen geeft, maar iemand z'n gebit eruit meppen is laf.
Er zijn genoeg manieren om iemand KO te slaan, zonder blijvend letsel te veroorzaken.
Eric we hebben het nu niet over je coïtuspraktijken. Dit is C&C ..........
Ja.
''Vervolgens bleef ik hoeken uitdelen,, maar de jongen wist van geen ophouden. Klote drugs ! Hij bleef maar komen.''
Monsterleeskills. Die kerel kreeg ie dus niet snel KO.
Ik zie de relatie niet eerlijk gezegd tussen het blijven komen en iemand z'n gebit naar de vernieling helpen....

Tot nu toe alles pratend op kalme toon kunnen oplossen.
Ik had een lang lontje.
Maar die is de laatste tijd erg kort geworden. Ik ben duidelijk agressiever dan vroeger. Het kan zijn dat de eerste de beste die mij aanvalt nu een probleem heeft (en ik daarna ook maar dan in juridische zin). Bovendien wil ik wel eens zien wat ik nou eigenlijk kan met een bruine band ju-jitsu.
Al met al geen goede ontwikkeling dus ik hoop dat ze van me afblijven.

Zit je soms in een kuurtje?![]()
edit; of een midlife crisis?
trappen, maar godzijdank kreeg ik van hoger hand een ingeving dat ik beter weg kon lopen. Achteraf zeker een goede keuze geweest, want die gast is een supercrimineel.
Kijken of je nog hetzelfde zegt met een mes tussen je ribbenweglopen is voor bitches.
stand your ground and FIGHT!!!!!!