XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M@rsel heeft me een keer volledig in elkaar gemept.

Soms heb ik een sterke drang om bepaalde mensen het hoofd in te slaan maar ik weet me te beheersen.

Het probleem is meestal, als je slaag gaat krijgen van een marokaan of iets dergelijks dat ze altijd met een groepje zijn, bende lafaards, alleen zijn het zielige broekschijters. Het gespuis dat ook dikwijls wapens bij zich hebben

In mijn tijd waren er veel minder buitenlanders op scholen, de problemen die er waren die kwamen van Nederlandse hang jongeren en sommige enkele.

Nou en, dus als iemand iets uitlokt is dat meteen een reden om iemand z'n gebit te verbouwen ? Vind het maar een achterlijke reden.
Dat je hem klappen geeft, maar iemand z'n gebit eruit meppen is laf.
Er zijn genoeg manieren om iemand KO te slaan, zonder blijvend letsel te veroorzaken.

Ja.

''Vervolgens bleef ik hoeken uitdelen,, maar de jongen wist van geen ophouden. Klote drugs ! Hij bleef maar komen.''

Monsterleeskills. Die kerel kreeg ie dus niet snel KO.

Ja.

''Vervolgens bleef ik hoeken uitdelen,, maar de jongen wist van geen ophouden. Klote drugs ! Hij bleef maar komen.''

Monsterleeskills. Die kerel kreeg ie dus niet snel KO.

Ik zie de relatie niet eerlijk gezegd tussen het blijven komen en iemand z'n gebit naar de vernieling helpen....

Denk een keer of 3 een 'klapje' gehad. Bleef altijd bij 1 klap waar ik geen last van had en niet van onder de indruk was. Meestal was ik toch bezopen dus interesseerde het me niet of snapte ik het niet eens zo snel als het allemaal ging.

1 keer na een paar minuten tot de conclusie gekomen dat we die kerel toch maar moesten aanvallen. Dat resulteerde in een gerollebol rond het biljart met o.a. de eigenaar van de kroeg/kamper en die kerel (een werknemer).

Klappen uitgedeeld? Niets noemenswaardigs, alleen een paar kopstoten in het verleden. Denk dat mijn doodsschoppen op het voetbalveld erger gevreeds werden.

Trouwens wel blij met dit relatief rustige verleden. Bizar hoeveel gezeik een ouderwetse matpartij je kan opleveren, dat zie ik wel aan bijvoorbeeld het broertje van een vriend van me. Vastzitten, strafblad, reclassering, taakstraf en ga zo maar door.

Ben maar 1 keer knock-out gegaan, en ook gelijk een gebroken neus. Door jawel, een stalen hek waar ik tegen aan gerend was:roflol:

Was pikdonker, en we deden verstoppertje op een camping. Dus wij rennen en oppassen voor al die tentharingen en lijnen die de tentjes overeind hielden. Ik rende voorop, achter me liepen nog 2 vriendjes van me. Zie ik een gat in de bosjes, dus wij rennen erin half door de modder. Zie ik ineens een beekje voor me, dus ik ren op mijn hardst, en neem een sprong... BOEM! snoeihard tegen een hek dat ervoor stond. Vriendjes achter me hadden dat hek al lang en breed gezien en waren gestopt met rennen. Hun hard lachen, ik ze uitschelden voor elke ziekte op deze planeet.
Had een flinke bloedneus dus ik loop naar huis, half overeind gehouden door die vrienden. Kom ik bij de caravan, mijn moeder flipte helemaal. Ik voelde me nogal zwakjes, dus ik moest gaan zitten. Alles op mn hoofd voelde dik, dus ik vroeg een spiegel om te zien hij gehavend ik er bij lag:D
Dus ik kijk, is mijn neus helemaal dik en een enorme tennisbal op mijn hoofd. Dus ik voel zo even aan mijn neus, omdat hij zo dik was, schiet er ineens zo een botje van mijn neus naar binnen! Ik huilen als een baby, want godsamme, wat is dat een klote gevoel. Niet de pijn, want die voelde ik amper, maar echt het gevoel van dat botje dat naar binnen schoot triggerde mijn tranen.

Minuut daarna voelde ik me ineens vet moe, en zei dat ik slapen wou. Mocht niet, dus ik deed alleen even mijn ogen dicht. Dat ik ze weer open deed stonden mijn ouders voor me helemaal in paniek met 112 aan de telefoon. Ik was blijkbaar al 3 minuten knock-out:roflol:

Bleek dus een stalen hek te staan met een geraamte van heel veel dunne spijlen met daartussen steeds 2 cm ofzo, dus je kon er doorheen kijken. in het donker had ik dat hele ding niet opgemerkt en dus in volle vaart met een sprong der tegen aan geknalt, face first.

Toen ik 12 jaar was op de basisschool 2 jongens een bloedneus geslagen omdat ze mijn zusje zaten te plagen. Terwijl ik altijd zelf ruzie had met haar.
Ben toen nog geschorst voor een bepaalde tijd. Maar ik ging helemaal door het lint toen ik mijn zusje zag huilen...

Paar jaar geleden tijdens uitgaan bijna ruzie omdat ik iemand per ongeluk aanstompte, het was er ook zo druk. Het ging nergens over maar hij werd echt boos. Liep net naar de barman om een biertje te halen, dus ik zij tegen hem of hij ook een pilsje luste en maakte er een grapje bij. Dat liep maar net met een sisser af. Vechten is niet stoer, probeer het te vermijden ook omdat ik bang ben voor mijn eigen kracht.

Tot nu toe alles pratend op kalme toon kunnen oplossen.
Ik had een lang lontje.

Maar die is de laatste tijd erg kort geworden. Ik ben duidelijk agressiever dan vroeger. Het kan zijn dat de eerste de beste die mij aanvalt nu een probleem heeft (en ik daarna ook maar dan in juridische zin). Bovendien wil ik wel eens zien wat ik nou eigenlijk kan met een bruine band ju-jitsu.
Ik denk nu: what would Chuck Norris do.

Al met al geen goede ontwikkeling dus ik hoop dat ze van me afblijven.

Tot nu toe alles pratend op kalme toon kunnen oplossen.
Ik had een lang lontje.

Maar die is de laatste tijd erg kort geworden. Ik ben duidelijk agressiever dan vroeger. Het kan zijn dat de eerste de beste die mij aanvalt nu een probleem heeft (en ik daarna ook maar dan in juridische zin). Bovendien wil ik wel eens zien wat ik nou eigenlijk kan met een bruine band ju-jitsu.

Al met al geen goede ontwikkeling dus ik hoop dat ze van me afblijven.

Zit je soms in een kuurtje?:D ;)

edit; of een midlife crisis?

Ik ben ooit eens door 3 gasten in elkaar geslagen.
Daarna zocht ik ze allemaal apart op en heb ze onder bedreiging met een mes gepaald!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven