XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ach ja laat ik ook maar eventjes een verhaal dumpen van mijn basisschooltijd. Ik ben nogal iemand die van zich afbijt, je weet t0ch. Nou was er een keer zo'n jochie die zat de hele tijd naar mn biceps te kijken. Toen ben ik hem met stenen gaan bekogelen, net zoals bij al die anderen. Ik heb hem alle hoeken van het klaslokaal laten zien.

Hij kon zich niet redden in een close combat tegen mij. Toen op een dag had hij mijn nieuwe mountain bike in de bosjes gegooid. Er zaten ook een paar krasjes op, ik denk dat hij er met zn nagels overheen gekrabt heeft. Ik moest wel eventjes een traantje wegpinken. Maar gelukkig heb ik toen hetzelfde gedaan bij zijn fiets! Lachen man haha. Het schijnt dat hij nu aan bodybuilden doet, maar of dat waar is weet ik niet.

oke en in welk deel van je verhaal krijg je nu de klappen (zie topic-titel)

• Topic Starter Topic Starter
vroeger toen van mijn 13e tot mijn 18e flink wat klappen gevangen. Kwam er meestal wel goed vanaf , hier en daar een schaafwondje en wat kleerscheuren.
Tegenwoordig ben ik goed geworden ik klappen uitdelen. Heb vroeger genoeg als dummy gefungeerd en het tij is gekeerd.

Hoewel ik liever vechten of ruzies gewoon vermijd of probeer uit te praten , lukt dat niet zo best met dronken mensen of mensen die aan de XTC zitten.

Laatste keer dat ik gevochten heb was in een Discotheek, tegen een kerel die helemaal onder de shit zat.
Hij viel me meid meerdere keren lastig en heb daar toen wat van gezegd.

Op een gegeven moment geeft die mij een duw en zegt: Wat ga je doen dan ?!!

Zonder na te denken GaF ik hem een vuist zo hard als ik kon !! En hij bleef nog staan. Vervolgens bleef ik hoeken uitdelen,, maar de jongen wist van geen ophouden. Klote drugs ! Hij bleef maar komen. Heb denk ik rond de 9 flinke knallen uitgedeeld.En heb hem zelfs toen die op de grond lag en probeerde op te staan in zijn ribben getrapt en tegen het hoofd aan.

Toen kwam de beveiliging en was ik de klos. IK keek naar me hand en die lag helemaal open !! Diepe snede in me vingers en bovenkant hand. IK had bij de kerel zn tanden eruit gemept ,maar zelf zag me hand er ook niet al te best uit en ik moest direct door naar het ziekenhuis. Daar vertelden ze me dat ik geluk heb gehad want me pezen zijn dr nog net niet af !

Dus ik ga liever niet knokken want door dit geintje heb ik 3 maanden niet kunnen trainen.

In de relatie met mijn ex zijn er velen klappen gevallen. De uiteindelijke breuk is ontstaan omdat hij me in elkaar had geslagen. Ruzie was ontstaan omdat hij me bedrogen had en hij natuurlijk verwacht had dat ik hem wat aan zou doen. In plaats daarvan ben ik gewoon weggelopen. Waarna hij mij aan mijn haren van de trap trok en me er flink van langs gaf.
Ik had mijn ribbenkast zwaar gekneusd, wurgstriemen in mijn nek en vaginale bloedingen omdat meneer het leuk vond om me tussen mijn benen te schoppen :rolleyes:
Hij loopt nu met een gat in zijn oor omdat ik hem een Mike Tyson beet heb gegeven :D
Verder heb ik hem wel trachten te slaan maar uiteindelijk verga je zo van de pijn dat je in elkaar duikt en je overgeeft. :cool:

En ja ik heb een traantje gelaten :P

In de relatie met mijn ex zijn er velen klappen gevallen. De uiteindelijke breuk is ontstaan omdat hij me in elkaar had geslagen. Ruzie was ontstaan omdat hij me bedrogen had en hij natuurlijk verwacht had dat ik hem wat aan zou doen. In plaats daarvan ben ik gewoon weggelopen. Waarna hij mij aan mijn haren van de trap trok en me er flink van langs gaf.
Ik had mijn ribbenkast zwaar gekneusd, wurgstriemen in mijn nek en vaginale bloedingen omdat meneer het leuk vond om me tussen mijn benen te schoppen :rolleyes:
Hij loopt nu met een gat in zijn oor omdat ik hem een Mike Tyson beet heb gegeven :D
Verder heb ik hem wel trachten te slaan maar uiteindelijk verga je zo van de pijn dat je in elkaar duikt en je overgeeft. :cool:

En ja ik heb een traantje gelaten :P

ik kreeg vroeger ook altijd klappen van mijn vriendin :(

;)

op de lagere school genoeg gevochten, sindsdien eigenlijk nooit meer. er werd vaak genoeg gevochten in de kroeg waar ik altijd kwam maar meestal was ik te lazerus om mee te doen.

laatst nog wel een x een klap gehad. niet lang geleden op een houseparty zag ik ineens een gozer die ik lang niet had gezien, stond ik een tijdje mee te praten en toen herinnerde ik me zijn bijnaam van vroeger. die liet ik een paar x tactisch vallen en ineens haalt ie uit en slaat me vol in mijn maag. ik was eigenlijk vooral stomverbaasd dat ie dat ineens deed, kreeg ff geen lucht meer dus 10 seconden genomen om op adem te komen en toen ben ik maar weggelopen...

had laatst nog ruzie met 50 marokanen.ik rennen rennen,maar ze konden me net voor blijven:cool:

de laatste keer dat ik gevochten had.is 5 jaar terug.
was op school tijdens gym.die turk begon telkens voor me te springen,waarneer ik over zo een bok moest springen.toen deed ik dat 1 keer bij hem.en dat vond hij niet zo leuk.en toen in de kleedkamer,kwam hij naar me toe en gaf me een klap.meteen 5 andere jongens die turk tegenhouden(hij was 2 koppen groter)toen kwam de leraar binnen omdat hij geschreeuw hoorde.iedereen ging zitten,en ik stond daar nog midden in de kleedkamer.ik liep toen naar die turk toe,en gaf hem toen een klap.hij hield er een gescheurde lip aan over.ik niks.en de volgende dag werd hij nog uitgelachen ook doot onze mentrix.omdat hij geslagen was door een jongen(ik dus)die 2 koppen kleiner was dan hem.

vroeger toen van mijn 13e tot mijn 18e flink wat klappen gevangen. Kwam er meestal wel goed vanaf , hier en daar een schaafwondje en wat kleerscheuren.
Tegenwoordig ben ik goed geworden ik klappen uitdelen. Heb vroeger genoeg als dummy gefungeerd en het tij is gekeerd.

Hoewel ik liever vechten of ruzies gewoon vermijd of probeer uit te praten , lukt dat niet zo best met dronken mensen of mensen die aan de XTC zitten.

Laatste keer dat ik gevochten heb was in een Discotheek, tegen een kerel die helemaal onder de shit zat.
Hij viel me meid meerdere keren lastig en heb daar toen wat van gezegd.

Op een gegeven moment geeft die mij een duw en zegt: Wat ga je doen dan ?!!

Zonder na te denken GaF ik hem een vuist zo hard als ik kon !! En hij bleef nog staan. Vervolgens bleef ik hoeken uitdelen,, maar de jongen wist van geen ophouden. Klote drugs ! Hij bleef maar komen. Heb denk ik rond de 9 flinke knallen uitgedeeld.En heb hem zelfs toen die op de grond lag en probeerde op te staan in zijn ribben getrapt en tegen het hoofd aan.

Toen kwam de beveiliging en was ik de klos. IK keek naar me hand en die lag helemaal open !! Diepe snede in me vingers en bovenkant hand. IK had bij de kerel zn tanden eruit gemept ,maar zelf zag me hand er ook niet al te best uit en ik moest direct door naar het ziekenhuis. Daar vertelden ze me dat ik geluk heb gehad want me pezen zijn dr nog net niet af !

Dus ik ga liever niet knokken want door dit geintje heb ik 3 maanden niet kunnen trainen.

Verkapt: Zie mij eens sterk zijn post

Ik vind je ook een erg stoere jongen dat je iemand z'n tanden eruit mept zeg. Dat je hem een paar hoeken verkoopt oké, maar iemand z'n gebit compleet verbouwen gaat mij te ver. Hopelijk moet je het allemaal dokken.

3 keer echt dik klappen gehad
Eerste keer was in scheveningen bij een of ander amateur feestje, stond buiten te lullen met de ''portier''
Blijkbaar was er binnen ruzie geweest, waarna een groepje van 10 n*gers kwam aanlopen(echt belachelijke kanker lafaards) waarna het een soort 5 tegen 10 werd.Uiteraard werden we gruwelijk vernederd
Kijk hierop: Ging nergens om en was het totaal niet waard

2e x ben ik aangevallen door een groep van 25 molukkers, het is zelfs te zien op camera
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/aangevallen-door-25-molukkers-48863/
Verhaal en filmpje in topic.
Kijk hierop:Dat was al helemaal ****ing laf, gek genoeg kijk ik er nu een beetje neutraal tegen aan
Ondanks dat ik een hamer tegen mn kop aan heb gehad

3e keer liep ik een gebroken neus op
We kregen ruzie bij een internationale school echt om niks, een vriend had een hooligan jas aan en een van die ieren kon het niet laten om er een belachelijke opmerkingen over maken. Resultaat was een schop op de grond tegen mn neus, maar uiteindelijk dankzij pepperspray en boksbeugel van vrienden gewonnen. Daarna werd het rennen(half ko) aangezien er een groepje uit de school op ons af kwam rennen
Ve

filmpje werkt bij mij niet meer :dunno:

Verkapt: Zie mij eens sterk zijn post

Ik vind je ook een erg stoere jongen dat je iemand z'n tanden eruit mept zeg. Dat je hem een paar hoeken verkoopt oké, maar iemand z'n gebit compleet verbouwen gaat mij te ver. Hopelijk moet je het allemaal dokken.

zeur niet. Hij zegt dat die andere het uitgelokt heeft, dus boeiend dat zijn gebit nu verbouwd is???

Ik heb wel eens een klap gehad in mijn jeugd, maar nog nooit een vechtpartij verloren,...omdat ik altijd voelde dat ik in me recht stond.
Ze hebben me een keer opgewacht bij gym,..één hield me van achteren met beide handen aan mijn armen vast, en de andere die sloeg me 2 x op me bek, en hard ook.
Toen ik wat kon zeggen riep ik hem na dat ik hem nog wel kreeg.
S'middags in de pauze was hij me aan het opwachten op zijn fiets in de fietsenstalling.
Ik zag hem vanachteren door de tralies,. en zo ben ik ook naar hem toe gegaan om hem in 1 keer van zijn fiets te slaan, daarna nog een keer gemist waardoor ik de tralies heb geraakt, en dus niet alleen een bebloede witte jas had van zijn verbouwde bek, maar ook een klauw had waar je U tegen zegt.
Een voordeel aan dit alles is dat ik nooit geen last meer van die gast heb gehad.
Maar buiten zelfverdediging om, ben ik tegen vechten en geweld.:D

Het probleem is meesta

zeur niet. Hij zegt dat die andere het uitgelokt heeft, dus boeiend dat zijn gebit nu verbouwd is???

Nou en, dus als iemand iets uitlokt is dat meteen een reden om iemand z'n gebit te verbouwen ? Vind het maar een achterlijke reden.
Dat je hem klappen geeft, maar iemand z'n gebit eruit meppen is laf.
Er zijn genoeg manieren om iemand KO te slaan, zonder blijvend letsel te veroorzaken.

Het probleem is meestal, als je slaag gaat krijgen van een marokaan of iets dergelijks dat ze altijd met een groepje zijn, bende lafaards, alleen zijn het zielige broekschijters. Het gespuis dat ook dikwijls wapens bij zich hebben

Nou en, dus als iemand iets uitlokt is dat meteen een reden om iemand z'n gebit te verbouwen ? Vind het maar een achterlijke reden.
Dat je hem klappen geeft, maar iemand z'n gebit eruit meppen is laf.
Er zijn genoeg manieren om iemand KO te slaan, zonder blijvend letsel te veroorzaken.

Mee eens !!!!
Ruzies onstaan juist door die gasten die uitlokken en provoceren. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven