- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeerde die gast me gwn van achter op mn hoofd te slaan
je achterhoofd is zo hard als wat en dat had hem waarschijnlijk een gebroken vuist opgeleverd
en jou enkel een buitje. Spreek uit ervaring 
met alles respect, jammer dat hij je niet vol op je hoofd raakteje achterhoofd is zo hard als wat en dat had hem waarschijnlijk een gebroken vuist opgeleverd
en jou enkel een buitje. Spreek uit ervaring
![]()
niet in de war met je voorhoofd?je achterhoofd hardniet in de war met je voorhoofd?

Vroeger altijd een klein driftig pest ventje, had wel vaker ruzie maar nooit echt harde gevechten gehad of iets dergelijks, hoe ik reageerde nooit echt van een klap of schop gehuild voor zover ik me herinner, wel vaak door de woede ook als ik er een half uur later aan terug dacht kon ik zo woedend worden dat ik tranen in me ogen kreeg (heel raar)..
laatste paar jaar ben ik rustig, de momenten dat ik ruzie heb houd ik me vaak rustig en loop ik toch liever weg. Toch kregen een paar t*ring ventjes die zogenaamd de stoere jongens van IJmuiden zijn me het laatste half jaar 2 keer te pakken.
1 keer was het na het stappen, ik had aardig wat gedronken, kreeg uiteindelijk ruzie met zo een "stoere jongen,, net als ik een echte kleine Ecto" maar hij staat er bekend om dat hij snel een klap uit deelt en daardoor zijn somiggen mafkezen bang voor hem.
Ahh fijn het begon om een aansteker die een maatje van me aan hem leende maar hij gaf hem niet terug, dus ik zeg geef terug en voor dat ik het wist na een kleine woordenwisseling had ik een slag op me gezicht te pakken.
Woedend dat ik was, viel weer terug in me oude gewoontes het werd zwart voor me ogen en ik moest en zou hem te pakken krijgen ik geef een schreeuw (volgens mij iets van dat ik hem af zou maken), en terwijl ik hem wou slaan hadden 2 man mij te pakken en werd alles rustig gehouden.
Volgende dag kwam ik hem tegen, ik liep op hem af en dacht ik moet hem nog terugpakken, en wat zei dat manse ventje, ja sorry van gister wat was er nou allemaal gebeurd..bla bla vervolgens is er niets gebeurd maar hij komt nog wel een keertje ..
Andere keer is nog geen anderhalf maand geleden.
Ik loop in me eentje s'avonds door de winkel straat (alles dicht dus erg rustig) kom ik 3 man tegen (een daarvan ook weer zo een stoere jongen).
Ik loop rustig langs , kon het niet laten om de "stoere jongen" even aan te kijken van had je wat maar liep zelf toch door, en natuurlijk te verwachten krijg ik een opmerking van "kan je het zien" ik loop nog steeds door want ja ik ga het niet tegen 3 man opnemen.
toen werd het herhaald "ik vroeg of je het kan zien" , en weer kon ik het niet laten om een opmerking terug te geven wat iets in de richting was van "Ja ik kan het wel zien maar het bevalt me niet wat ik zie".
Dus ik ga stilstaan aangezien hij toch ondertussen al 2 meter achter me stond en ik als ik een klap krijg (zoals ik had verwacht bij zo een snuifduif, ja helaas had hij gesnoven) hem liever aan zie komen dan dat ik hem onverwachts krijg.. nouja het begon best rustig hij had alleen een grote smoel dus ik denk het wordt vast geen vechten dus verwachte geen klap, en ja hoor hij sloeg me vol op tegen me gezicht , tand door me lip..
nog dacht ik van ja komop ik ga niet vechten nu tegen 3 man , maar wat me op viel is dat 2 "vrienden?" van hem doorgelopen waren en toen had ik iets van ja ik laat me niet kennen, ik was het gewoon zat om altijd ruzie (lees: bekvechten) met hun te hebben en ging toch maar los , eerst sloeg ik hem tegen zijn gezicht en had waarschijnlijk door zijn tanden, en sneetje in me hand.. Daarna gaf k hem een trap in zijn zij niet heel hard maar genoeg om hem een beetje in een te laten duiken. Vervolgens gaf ik hem een trap in zijn nek (hij is net iets kleiner als ik dus ik kwam er vrij makkelijk bij) en tot mijn verbazing zie ik zijn ogen wegdwalen en ik zie hem ineens ineen storten, blijkbaar had ik hem Knock-out getrapt,,
In me aderiline rush, loop ik snel weg bang voor de andere 2 die vanzelfsprekend op mij af zouden komen , naar 20 meter keek ik om om te kijken of ze achter me aan kwamen, dit gebeurde niet omdat hun al aardig stuk waren doorgelopen, en hij stond alweer op, blijkbaar toch niet Knock-out getrapt , terwijl hij toch heel raar neer viel.. Misschien kwam het ook wel omdat hij gesnoven had dat hij meteen weer op stond (wel wankelend en waarschijnlijk duizelig)
ahh fijn had ik weer eens wat mee gemaakt, maar toch weet ik zeker dat ik hier nog een gevolg op krijg, omdat ze toch altijd terug komen met een grotere groep, dus ik weet vrijwel zeker dat ik de volgende keer problemen krijg maar ja laten we hopen van niet, want dan zal het met mij niet goed aflopen
lol
je achterhoofd hardniet in de war met je voorhoofd?
sloeg precies met mn ringvinger en pink op zo'n bult van zn schedel oid.. Toen stonden de botten zo /\ ach verdiende loon
en paar jaar later nog eens gebroken omdat iemand net omver werd getrapt op het moment dat ik hem net een hoek op de kaak wou geven. Hij viel schuin voorover waardoor ik hem vol op z'n voorhoofd tikte.. *auw* weer gebroke
(de bastard had een vriendin van mij geslagen met een scherp voorwerp)