Hmmm had ruzie met een griet, hierbij heeft zij zo'n gratis website over me gemaakt om me te jetten, dat ik homo was enzo. Mja ik was woedend en deed dit terug, die van haar heeft ze weggedaan en met die van mij zijn ze naar de politie gegaan (ik had hem er al af gedaan maar helaas te laat, ze bedreigde me ook eerst) print screen en hop.
mja hiervoor werd ik dus van school gekickt (corrupte directeur), en wat later op een feestje gebeurde het. Ik werd al gewaar dat iemand me zocht, "hey de broer van XX (die meid) zoekt u", ik kende hem, het was een karatekid van 2meter hoog... wel ecto

maar dus ongeveer toen ik het feestje wou verlaten hoorde ik iemand mijn naam aan een gsm zeggen en ik ging vragen "heb je het over mij?", in een flits van een second hoor ik iemand achter me aan stormen, werd ik tege de fietserekken geduwd, kon ook enkel maar sorry zeggen op dat moment, kreeg er 4 op men gezicht, men blaas begaf het en piste in men broek

de politie kwam er tussen en ik moest het feestje verlaten, mja belgische politie zuigt ballen.
nog heel lang lope huile van de adrenaline die men lichaam verliet, wist niet wat er gebeurde
true story