XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
sukkels :D ik was 15 toen, ondertss heb ik 1 keer zelf lappen uitgedeeld maar dat is niet de titel van het topic toch?

train pas vanaf 2009 en nu zou het ook niet meer hetzelfde liedje zijn :sd:

damn aeronz, ik had die griet verkracht en vermoord, niet met je laten ****en gozer

die hele familie staat vrijwel 'wanted' nu in m'n gemeente dus np :p

Hmmm had ruzie met een griet, hierbij heeft zij zo'n gratis website over me gemaakt om me te jetten, dat ik homo was enzo. Mja ik was woedend en deed dit terug, die van haar heeft ze weggedaan en met die van mij zijn ze naar de politie gegaan (ik had hem er al af gedaan maar helaas te laat, ze bedreigde me ook eerst) print screen en hop.

mja hiervoor werd ik dus van school gekickt (corrupte directeur), en wat later op een feestje gebeurde het. Ik werd al gewaar dat iemand me zocht, "hey de broer van XX (die meid) zoekt u", ik kende hem, het was een karatekid van 2meter hoog... wel ecto :D
maar dus ongeveer toen ik het feestje wou verlaten hoorde ik iemand mijn naam aan een gsm zeggen en ik ging vragen "heb je het over mij?", in een flits van een second hoor ik iemand achter me aan stormen, werd ik tege de fietserekken geduwd, kon ook enkel maar sorry zeggen op dat moment, kreeg er 4 op men gezicht, men blaas begaf het en piste in men broek :D de politie kwam er tussen en ik moest het feestje verlaten, mja belgische politie zuigt ballen.

nog heel lang lope huile van de adrenaline die men lichaam verliet, wist niet wat er gebeurde

true story

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/iemand-eens-opgekomen-voor-meid-234175/ ???

edit: laat maar :D

in een flits van een second hoor ik iemand achter me aan stormen, werd ik tege de fietserekken geduwd, kon ook enkel maar sorry zeggen op dat moment, kreeg er 4 op men gezicht, men blaas begaf het en piste in men broek :D de politie kwam er tussen en ik moest het feestje verlaten, mja belgische politie zuigt ballen.

nog heel lang lope huile van de adrenaline die men lichaam verliet, wist niet wat er gebeurde

true story
Lolzz gaatie in zijn broek plassen:roflol:

Op de middelbare toen ik ongeveer 14-15 was. Er kwam een jongen in de klas een kleine turk en die maakte me het leven een jaar of anderhalf zuur en elke dag in en uit. 4jaar lang liet ik eigenlijk over me heen lopen maargoed dat doet er niet toe. Het was midden in de les de leraar was even dingen kopieeren en ik was mijn potlood aan het slijpen hij kwam achter me en gaf me een ijsbeentje en toen knapte er iets in mijn hoofd, ik heb nog nooit iets van me laten horen maar ik pakte hem vast en gooide hem tussen de tafels door. En letterlijk door het hele lokaal het kon me allemaal niks meer schelen en op dat moment dat hij wou uithalen kwam de leraar binnen en toen kreeg hij alles op de kop. En toen was het genoeg de volgende dag is ie van school gestuurd.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat 2 hier op het forum elkaar kennen :D

ik nooit want ik ben 2meter en zit wel op karate :cool:

:roflol:

O jawel, zo nu en dan nemen en geven. De ene keer krijg je ze dan wat harder dan een keer ervoor maar goed, shit happens.

Meer dan een blauw oog en een gekneusde rib is de schade niet geweest.

''Stats: 2m02 91kg -''

hoe kunnen ze jou nou een blauw oog geven ?

heeft er niemand van die koele filmpjes van zijn eigen gevecht zoals op youtube ?

Als je iemand pijn wilt doen moet je een goede ram geven op z'n ademsappel (strotenhoofd) dan gaat ie wel liggen en dan kan je op je gemakkie raggen, want die kerel staat dan toch niet meer op.

Als je iemand pijn wilt doen moet je een goede ram geven op z'n ademsappel (strotenhoofd) dan gaat ie wel liggen en dan kan je op je gemakkie raggen, want die kerel staat dan toch niet meer op.

als die toch niet meer opstaat. waarom zou je dan door "raggen" ?

Omdat die anders over 4minuten wel opstaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven