Mikejr
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik rennen en de bal halen en zie dat een marokaans jonge de bal had. Ik beleefd vragen of ik de bal terug zou mogen, kreeg ik een harde klap zomaar in me gezicht -_-. Wat nu wel grappig is haha... Mijn reactie uhm? niet onder de indruk, geen letsel overgehouden was heel erg geschokt. Ben toen wel even bang geweest 1 jaartje.

Ik heb nooit echt klappen gehad of vechtpartijen meegemaakt in mijn jeugd..
Er was wel een keer dat ik zomaar werd geslagen, ik was jaar 12 denk ik? Hoe dan ook ik schoot de een keer de voetbal van het schoolplein af. Ik rennen en de bal halen en zie dat een marokaans jonge de bal had. Ik beleefd vragen of ik de bal terug zou mogen, kreeg ik een harde klap zomaar in me gezicht -_-. Wat nu wel grappig is haha... Mijn reactie uhm? niet onder de indruk, geen letsel overgehouden was heel erg geschokt. Ben toen wel even bang geweest 1 jaartje.
laatst in de discotheek ook ruzie gekregen,
Ik was in rotterdam hollywood Music hall , op die ronde draaiding waar je kan dansen. om het kort en simpel te houden: Jonge #1 duwde mij, en ik duw terug. Jonge #1 wilt uithalen, ik ontweek zijn klap die dus op een andere willekeurige jongen kwam (jonge #2). Toen kreeg ik een klap op me rug van jonge #2. Ik duwde jonge #2 van die draai ding af en begon 3 keer op zijn gezicht te slaan. Kreeg zelf ook toen nog 1 klap op mijn gezicht. Die deed wel een beetje pijn. Niks aan overgehouden of zo alleen de tent uitgezet door de uitsmijter. En oja een vriend van mij die alles zag gebeuren had gelukkig jonge nummer #1 de grond in geslagen voordat we met zijn alle eruit werden gezet.
Wel jammer, hou absoluut niet van ruzie. Denk dat de ruzie van 2 kanten kwam. Ben geen ruzie zoeker maar hij keek me aan alsof die wou vechten. Dit keer ging ik in plaats van weg kijken maar eens tof terug kijken en dan heb je meteen zoiets![]()

Zogoed als..
Hier wat literatuur:
http://www.lichamelijk-letsel.be/index.php/bibliotheek/vergoeding_lichamelijke_schade_deel_2 (scrollen tot 1/3 ongv)
http://users.skynet.be/vzw-verkeersslachtoffers/lichamelijke-schade.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Esthetische_schade
Aub lolbroeken
mmm heb een keer gevochten met een kamper met wie ik samen deed thaiboksen (we waren niet egt vrienden)
en tijdens een potje sparren vond hij dat ik hem te hard geraakt had en begon hij vollop te vechten en naar een paar minuten kwam iedereen ertussen.
30min later---> tijdens het douchen begon hij weer en naar 5minuten vechten voelde ik zon pijn dat ik niet meer kon bewegen.... die kl***zak had in mijn lul gebeten

Ik vraag me af wat ik moet neerleggen als ik iemands pik eraf snij, dat is zeker wel erger dan een sigaretje in het gezicht.
Misschien weet Vihae daar ook wel een bedragje voor?
.
gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen!
Paar maanden terug voor het eerst uitgegaan in Utrecht.
Loop ik daar over zo'n straat, komt er een groepje bontkraagjes achter me aan.
ze zijden dat ik een van hun zus had gedoet ofzo:S ben nog maagd dus kan helemaal niet:S
maarja, dat ga ik daar natuurlijk niet zeggen, dus ik ben maar gaan vechten!
hij gaf een rechtse directe en ik blokte zijn stoot, heb hem in een RNC gelegd, toen de politie laten bellengelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen!
![]()
ben verder totaal geen vechter en zou het ook nooit uitlokken!
wou altijd al eens dat plaatje plaatsen 
Paar maanden terug voor het eerst uitgegaan in Utrecht.
Loop ik daar over zo'n straat, komt er een groepje bontkraagjes achter me aan.
ze zijden dat ik een van hun zus had gedoet ofzo:S ben nog maagd dus kan helemaal niet:S
maarja, dat ga ik daar natuurlijk niet zeggen, dus ik ben maar gaan vechten!
hij gaf een rechtse directe en ik blokte zijn stoot, heb hem in een RNC gelegd, toen de politie laten bellengelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen!
![]()
ben verder totaal geen vechter en zou het ook nooit uitlokken!
Was het een mooie broek?Zat eergisteren ochtend op de bank naar mijn favoriete comedy serie te kijken en te wachten tot mijn uitkering was overgemaakt. Zou er rond de middag op moeten staan. Dus ik 's middags naar internet bankieren en ik zie mooi 760 euro bijgeschreven. Bedankt overheid!
Omdat ik een jaar niet heb kunnen trainen ivm een gevangenisstraf was ik van buffe animal gezakt tot een skinny ecto. Weinig mogelijkheden om fatsoenlijk te kunnen trainen in de bak, in tegenstelling tot wat je ziet in Amerikaanse documentaires. Maargoed, Ik stap de Jack & Jones binnen omdat de broeken die ik nu heb te strak zitten of te groot zijn waardoor ik genoodzaakt ben om al weken met een en dezelfde trainingsbroek rond te lopen vol gaten.
Afin, ik een mooie G-Star broek gekocht en wil huiswaarts keren totdat ik ineens een kerel tegen kwam die me vorig jaar had opgelicht en me nog 400 euro schuldig was. Ik loop naar hem toe, tik 'm op zn schouder en zag gelijk aan zn gezicht dat ie niet was vergeten wie ik ben. Hij zette het gelijk op een sprinten en ik er meteen achteraan natuurlijk.
Paar straten verder weet ik hem te tackelen en draait het uit op een vechtpartij midden in de stad. Hij zei dat ie geen geld bij had en omstanders hadden inmiddels de politie gebeld. Aangezien ik nog in mijn proefperiode zit en geen gezeik wilde met de reclassering ben ik 'm gelijk gesmeerd en ben ik in alle paniek mijn broek vergeten.
Ik ben 's avonds nog terug geweest naar de stad maar de broek was uiteraard weg. Denk door iemand meegenomen...
Zonde.. Misschien vind je die kerel nog eens en grijp je je geld en trek je meteen die broek van hem meeValt mee. Had uiteraard niet zoveel geld te spenderen. Maargoed, nu heb ik dus helemaal niks. Wordt weer een krappe maand, hoop rond te kunnen komen.