AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
aangifte doen :gay:

Uh ja... Tis zware mishandeling, ik heb dan liever een goede schadevergoeding dan dat ik hem terug pak en hij mij later weer daar schiet je niets mee op... Bovendien waren het kampers en daar heb ik zowieso liever geen problemen mee.

Uh ja... Tis zware mishandeling, ik heb dan liever een goede schadevergoeding dan dat ik hem terug pak en hij mij later weer daar schiet je niets mee op... Bovendien waren het kampers en daar heb ik zowieso liever geen problemen mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangifte doen is niet :gay:.
Kan je lekker geld mee cashen.
Als je bvb een litteken hebt door iemand op je hand is dat mss 200 euro, op je borst is dat dan mss 500 euro en op je gezicht 1500 euro.

Er bestaan dus echt bepaalde barema's voor dit soort gevallen.

Als je dan nog een sociaal persoon bent en je hebt dan een litteken op je hoofd gekregen door de tegenpartij kan je daar nog wat bovenop doen.

Ben je model en eventueel zo verminkt dat je carriere in gedrang komt kan je werkonbekwaam verklaard worden of weet ik veel wat en dus nog wat geld krijgen.

Litteken van sigaret op je hand/arm was een 250 euro.
Litteken van sigaret op je hoofd is 1500 of meer euro dacht ik.

Na het cashen kan je of je maten natuurlijk andere maatregelen treffen.

Aangifte doen is niet :gay:.
Kan je lekker geld mee cashen.
Als je bvb een litteken hebt door iemand op je hand is dat mss 200 euro, op je borst is dat dan mss 500 euro en op je gezicht 1500 euro.

Er bestaan dus echt bepaalde barema's voor dit soort gevallen.

Als je dan nog een sociaal persoon bent en je hebt dan een litteken op je hoofd gekregen door de tegenpartij kan je daar nog wat bovenop doen.

Ben je model en eventueel zo verminkt dat je carriere in gedrang komt kan je werkonbekwaam verklaard worden of weet ik veel wat en dus nog wat geld krijgen.

Litteken van sigaret op je hand/arm was een 250 euro.
Litteken van sigaret op je hoofd is 1500 of meer euro dacht ik.

Na het cashen kan je of je maten natuurlijk andere maatregelen treffen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

''mwah is net niet op je hand, geen 250euro, maar 120euro''

fl**ker toch op man, het is geen ****in' amerika

Ik heb weleens klappen gehad

Mijn raectie was gewoon klappen terug geven aangifte doen vind ik zonde van de tijd misichien dat je een bericht na 6 maanden zal krijgen dat ie in behandeling is genomen thats it

En de dader pffff die zal wel een taak straf krijgen van 3 dagen school pleintjes schoonmaken :)

Nou dan maar gewoon meppen denk ik of niet?

Ik heb weleens klappen gehad

Mijn raectie was gewoon klappen terug geven aangifte doen vind ik zonde van de tijd misichien dat je een bericht na 6 maanden zal krijgen dat ie in behandeling is genomen thats it

En de dader pffff die zal wel een taak straf krijgen van 3 dagen school pleintjes schoonmaken :)

Nou dan maar gewoon meppen denk ik of niet?

jah vegtuh voor levuh

Was er wel 4 uur voor kwijt ja, duurde wat langer dan verwacht... Maarja ik weet wie het gedaan heeft en heb ook wat getuigen die al verklaringen hebben afgelegd, dus hij is zowieso wel de sigaar. 2 Weken terug belde een agent dat hij het dossier naar openbaar ministerie gestuurd had.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

''mwah is net niet op je hand, geen 250euro, maar 120euro''

fl**ker toch op man, het is geen ****in' amerika

Dat heet dus schadevergoeding.. man.
Vriend van mijn broer (250 euro) heeft het gehad en mijn broer zelf ook (1500 euro voor sigaret in het aangezicht met intentie om de sigaret in zijn oog uit te duwen)
Dus fl**ker jij toch op man ;)

Als je natuurlijk geen naam ofzo hebt, ben je natuurlijk niks mee maar als je weet wie het gedaan heeft, waarom dan niet effe de moeite doen.

Je doet alsof er voor elk plekje en elke aandoening een ''bedrag'' staat DX

Was totaal zonder reden, dus heb ook aangifte gedaan. Ik ging met een maat naar vore toen stond bij het podium met een biertje die gast loopt recht op me in drinke valt op de grond dus ik zeg dat ie normaal moet doen. Begint ie meteen tegen me op te rijgen en met zn gezicht tege me aan enzo dus ik loop terug naar onze groep toe, eve later loop ik naar de bar voor wat drinke staan er 3 man tegenover me en kreeg meteen een knal zonder dieuwe of wat dan ook...

als iemand me klappen geeft zonder reden of suckerpuncht zou ik ook aangifte doen hoor
100 procent zeker

ik heb nog nooit iemand geslagen in het gezicht , en ga meestal een confrontatie uit de weg

dus als iemand het bij mij doet heb ik geen respect meer voor hem

ik ga heus niet uit "eer" geen aangifte doen en bv een maand men werk niet kunnen doen

de wet is er voor zo een dingen

als iemand me klappen geeft zonder reden of suckerpuncht zou ik ook aangifte doen hoor
100 procent zeker

ik heb nog nooit iemand geslagen in het gezicht , en ga meestal een confrontatie uit de weg

dus als iemand het bij mij doet heb ik geen respect meer voor hem

ik ga heus niet uit "eer" geen aangifte doen en bv een maand men werk niet kunnen doen

de wet is er voor zo een dingen
En al helemaal niet tegen een groep inderdaad.

Oeehhh kampers. Je doet net alsof het de zwaarste criminelen zijn. Is gewoon het uiterste klootjesvolk van de samenleving. Alleen maar praatjes en doen niks,
tevens kunnen ze ook niks zonder groep(allemaal inclusief lange gouden kettingen).

Goed luisteren jongens, SjaakdeliC vertelt even hoe de vork in de steel zit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven