pff zelf wel te veel gevochten in mn jongere jaren. maar meestal zelf uitgelokt(A) dus dan zou het wel erg dom zijn als je steeds klappen krijg. daarentegen staat het denk ik toch wel 80% 20% voor mij.
paar jaar geleden stond ik met 3 vrienden bij een feest, plots zag ik dat een van mijn vrienden ruzie kreeg en dat er allemaal gasten hem aanvielen. ik bedenk me nooit als het om vrienden gaat dus ben er volle beuk in gegaan. Helaas waren zij met een 10 tot 15 man en dat had ik niet gezien. de eerste keer werden er veel klappen ontvangen en gegeven, sloeg er zelfs 2 tegen de grond. maar toen de grootste vechtersbaas door security er uit werd gezet volgde al zijn vrienden hem. wij dachten zowaar dat we met zn 3en al die gasten hadden verjaagd

maar helaal werden die gasten allemaal weer terug naar binnen gestuurd omdat de security ze niet in de hand had bij de ingang.
dus toen begon het weer van vooraf aan, alweer werd er vlink op los geslagen door bijde zeiden. ook toen sloeg ik ereen tegen de grond en ook toen kwam de security er te laat bij. maar deze keer werd een van mijn vrienden er uit gezet dus ging ik samen met mijn andere vriend er achter aan.
en toen we buiten stonden duurde het niet lang of de tegenpartij kwam ons vergezellen. ik kan me het nog goed herrineren, ik greep er een bij de strot en toen....
een luide piep toon in mijn oren, duizelig en ik lag op de grond. omdat een van die lafaards me vol achter op mijn nek had geslagen. ben toen opgestaan en vanaf dat moment kan ik me weinig herrineren. mn medicijnen werken goed maar op dat moment werd het zwart voor mn ogen en begon ik maar om me heen te maaien. kwam pas bij achter in de politie wagen...
zelf had ik meedere bulten over mn hoofd en lichaam, ook een lelijke snee in mn wenkbrauw en lip. maar de gene die me neer sloeg brak wel zn hand

hahah die loser heb ik de week later tot huilens toe afgerost. heb zelf nog best wat pijn gehad na de hand maar wel veel respect gewonnen van de jongens