MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In "principe" ga ik nooit uit naar of sta ik op een plek waar veel marrokanen komen. Altijd miserie. Met name r&b feestjes zijn te mijden, en alles in het centrum van antwerpen.

Toevallig naar dat 'feestje' in centraal station geweest, ter gelegenheid van antwerpen europese jongerenhoofdstad? Ikzelf niet, ben er wel langsgeweest, en was blij dat ik er levend wegraakte.... :p

idd, die weaklings zou ik ook gelijk ditchen als ik jou was.:roflol:
Ja het waren klasgenoten waarmee ik regelmatig mee naar huis fietste, geen vrienden van me nee. En toen ik weer kwam aanfietsen schijnheilig vragen of alles goed was, en ze zeiden dat ze niet betrokken wilde worden anders hadden ze de volgende keer ook problemen met hun :').

Maar goed ik ga meestal ook naar een kroeg waar een "streng" deurbeleid gevoerd wordt. Merk altijd dat op gratis feesten zoals de Zomerfeesten in Nijmegen of met Koninginnenacht/dag altijd het tuig/mocro's komen, daarom ga ik liever naar festivals waar je wat entree moet betalen.

Ik heb nooit echt gevochten, heb het een keer maar nét kunnen vermijden.

Ik was een jaar of 15 en ik fietste met een vriend van me door een tokkiewijk. Op een gegeven moment zagen we ergens een ambulance staan met zwaailichten dus wij zijn er uit nieuwsgierigheid heen gefietst om even te kijken.
Toen kwam er een jongen op ons af helemaal boos 'Wat sta je hier te kijken het is geen **** speeltuin hier!' Hij ging helemaal schelden met ziektes en toen hij zich omdraaide stak ik mn middelvinger naar hem op. Een jongen daar attendeerde hem er op dat ik mijn middelvinger naar hem op stak en hij rende keihard naar me toe. Ik heb toen zo hard gefietst als ik nog nooit had gedaan.

Die vriend van me zei dat hij nog nooit iemand zo hard had zien fietsen.

Op de basisschool heb ik wel eens gevochten maar dan echt kleinschalig.
En waar ik heel trots op ben: de grootste en sterkste jongen uit de klas KEIHARD in zijn kruis getrapt. Die heeft me toen een tijdje met rust gelaten. En een keer bij mijn broer gedaan toen ik veiligheidsschoenen aan had (terecht overigens).

Wat ik vroeger wel eens deed (groep 3-4 zoiets), en serieus, was dat ik dan mijn prothese uit trok als ik ruzie had met een ander kind en dan hinkelde ik achter hem aan en gebruikte ik dat been zeg maar als knuppel/scythe.
Ik heb dan ook nooit echt veel ruzie gehad op de basisschool :o

Laatst bewerkt:
Ik moet poepen.

Laatst bewerkt:
Maand of 2 terug hebben een vriend en ik 1-2 klappen geïncasseerd uit het niet, ik ging tegen de grond maar gelukkig dat er niet doorgetrapt werd. Toen konden we rustig naar buiten lopen... geen idee wie het gedaanhadden met onze zatte kop.

Een paar jaar terug fietste ik met 2 klasgenoten naar huis, en komen we soms wat lui (1 mocro en 1 aso tegen) die dingen roepen, dit keer riep ik terug: hou je kop joh.. vervolgens komen zij met zijn 2en achter ons aan (zij waren ook nog 1 jaar jonger gok ik) en rijden mij klem, die 2 klasgenoten reden door en gingen van 100 m verderop kijken.. nou mijn fiets op de grond, de grootste van de 2 komt naar mij en wilt mij schoppen, ik pak zijn been en duw m over mijn fiets dus hij valt. Ik pak mijn fiets en wil wegfietsen maar die andere pakte mijn bagagedrager nog net, ik viel dus half en hij halve klap in mijn gezicht en ik ook een halve klap terug. Vervolgens komt die grotere gast, zegt die: oke we houden op, en wilt me een hand geven, ik zeg: dikke lul ik ken dit wel.. hij loopt naar me toe alsof hij een hand wilt geven maar vervolgens een klap in mijn gezicht, die ik gelukkig wel had aanzien komen en hem dus een directe teruggaf. Toen mijn fiets en tas gepakt en weggegaan, gelukkig dat zij toen blijkbaar ook geen zin meer hadden. Zweet stond me wel in de naad..

Cool story bro, ik weet het.

Dat van die klasgenoten is herkenbaar, helaas dat er zulke triestelingen zijn.

pff zelf wel te veel gevochten in mn jongere jaren. maar meestal zelf uitgelokt(A) dus dan zou het wel erg dom zijn als je steeds klappen krijg. daarentegen staat het denk ik toch wel 80% 20% voor mij.

paar jaar geleden stond ik met 3 vrienden bij een feest, plots zag ik dat een van mijn vrienden ruzie kreeg en dat er allemaal gasten hem aanvielen. ik bedenk me nooit als het om vrienden gaat dus ben er volle beuk in gegaan. Helaas waren zij met een 10 tot 15 man en dat had ik niet gezien. de eerste keer werden er veel klappen ontvangen en gegeven, sloeg er zelfs 2 tegen de grond. maar toen de grootste vechtersbaas door security er uit werd gezet volgde al zijn vrienden hem. wij dachten zowaar dat we met zn 3en al die gasten hadden verjaagd:P maar helaal werden die gasten allemaal weer terug naar binnen gestuurd omdat de security ze niet in de hand had bij de ingang.
dus toen begon het weer van vooraf aan, alweer werd er vlink op los geslagen door bijde zeiden. ook toen sloeg ik ereen tegen de grond en ook toen kwam de security er te laat bij. maar deze keer werd een van mijn vrienden er uit gezet dus ging ik samen met mijn andere vriend er achter aan.
en toen we buiten stonden duurde het niet lang of de tegenpartij kwam ons vergezellen. ik kan me het nog goed herrineren, ik greep er een bij de strot en toen....
een luide piep toon in mijn oren, duizelig en ik lag op de grond. omdat een van die lafaards me vol achter op mijn nek had geslagen. ben toen opgestaan en vanaf dat moment kan ik me weinig herrineren. mn medicijnen werken goed maar op dat moment werd het zwart voor mn ogen en begon ik maar om me heen te maaien. kwam pas bij achter in de politie wagen...
zelf had ik meedere bulten over mn hoofd en lichaam, ook een lelijke snee in mn wenkbrauw en lip. maar de gene die me neer sloeg brak wel zn hand:P hahah die loser heb ik de week later tot huilens toe afgerost. heb zelf nog best wat pijn gehad na de hand maar wel veel respect gewonnen van de jongens

cool-starry-bra.jpg

Altijd leuk om te lezen.

pff zelf wel te veel gevochten in mn jongere jaren. maar meestal zelf uitgelokt(A) dus dan zou het wel erg dom zijn als je steeds klappen krijg. daarentegen staat het denk ik toch wel 80% 20% voor mij.

paar jaar geleden stond ik met 3 vrienden bij een feest, plots zag ik dat een van mijn vrienden ruzie kreeg en dat er allemaal gasten hem aanvielen. ik bedenk me nooit als het om vrienden gaat dus ben er volle beuk in gegaan. Helaas waren zij met een 10 tot 15 man en dat had ik niet gezien. de eerste keer werden er veel klappen ontvangen en gegeven, sloeg er zelfs 2 tegen de grond. maar toen de grootste vechtersbaas door security er uit werd gezet volgde al zijn vrienden hem. wij dachten zowaar dat we met zn 3en al die gasten hadden verjaagd:P maar helaal werden die gasten allemaal weer terug naar binnen gestuurd omdat de security ze niet in de hand had bij de ingang.
dus toen begon het weer van vooraf aan, alweer werd er vlink op los geslagen door bijde zeiden. ook toen sloeg ik ereen tegen de grond en ook toen kwam de security er te laat bij. maar deze keer werd een van mijn vrienden er uit gezet dus ging ik samen met mijn andere vriend er achter aan.
en toen we buiten stonden duurde het niet lang of de tegenpartij kwam ons vergezellen. ik kan me het nog goed herrineren, ik greep er een bij de strot en toen....
een luide piep toon in mijn oren, duizelig en ik lag op de grond. omdat een van die lafaards me vol achter op mijn nek had geslagen. ben toen opgestaan en vanaf dat moment kan ik me weinig herrineren. mn medicijnen werken goed maar op dat moment werd het zwart voor mn ogen en begon ik maar om me heen te maaien. kwam pas bij achter in de politie wagen...
zelf had ik meedere bulten over mn hoofd en lichaam, ook een lelijke snee in mn wenkbrauw en lip. maar de gene die me neer sloeg brak wel zn hand:P hahah die loser heb ik de week later tot huilens toe afgerost. heb zelf nog best wat pijn gehad na de hand maar wel veel respect gewonnen van de jongens

Wat een kneus ben jij, hoop dat je een keer de verkeerde tegenkomt en er een glock 18 op je hoofd word gezet, kijken als je dan nog zo ''tough'' bent.

Dat soort mensen als jou, kan ik zo slecht tegen.

mong**l

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven