Fitness Seller

Wie heeft hier verstand van een goede voedingsschema

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Bij een personal trainer kost het tonnen
 
Voor een minder groot bedrag maak ik een schema voor je, stuur me maar een pm.
 
Indien je echt interesse hebt kan ik je tegen een kleine vergoeding het speciale geheime koekjes en chocomel dieet doorsturen. Een jarenlang bewaard hollywoodgeheim. Nu dus ook via via te krijgen.
 
Niemand! Allemaal leken hier!

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------



Ironie ten top

Wat is daar ironisch aan? Hij is te lui om het zelf te doen maar wilt geen tonnen uitgeven. Voor minder wil ik het best doen ;)
 
Nu heeft Jeffer uiteraard een waarschuwing gekregen over zijn dwangmatige sportscholen topics. De komende maanden gaat hij topic na topic na topic over voedingsschema's posten ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat is daar ironisch aan? Hij is te lui om het zelf te doen maar wilt geen tonnen uitgeven. Voor minder wil ik het best doen ;)

Nog niet zo gek lang geleden stelde ik hetzelfde voor bij iemand anders en dan schoot je mij af als geldwolf.
Grappigheid alom
 
kipjes en groentjes

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Nu heeft Jeffer uiteraard een waarschuwing gekregen over zijn dwangmatige sportscholen topics. De komende maanden gaat hij topic na topic na topic over voedingsschema's posten ...

:roflol:
 
Nog niet zo gek lang geleden stelde ik hetzelfde voot bij iemand anders en dan schoot je mij af als geldwolf.
Grappigheid alom

Haha nee dat is iets anders :roflol: Diegene vroeg om hulp met een voedingsschema, niet om een voedingsschema kant-en-klaar.
Daarbij gaat het hier om jeffer, niet zomaar iemand, maar jeffer..

(en ik denk dat het woord dat jij zoekt, niet ironie is, maar hypocriet.)
 
Haha nee dat is iets anders :roflol: Diegene vroeg om hulp met een voedingsschema, niet om een voedingsschema kant-en-klaar.
Daarbij gaat het hier om jeffer, niet zomaar iemand, maar jeffer..

(en ik denk dat het woord dat jij zoekt, niet ironie is, maar hypocriet.)

Maakt dit dan zoveel verschil?

en beide woorden zijn toepasselijk ;)
 
Haha nee dat is iets anders :roflol: Diegene vroeg om hulp met een voedingsschema, niet om een voedingsschema kant-en-klaar.
Daarbij gaat het hier om jeffer, niet zomaar iemand, maar jeffer..

(en ik denk dat het woord dat jij zoekt, niet ironie is, maar hypocriet.)

:laugh:
 
Maakt dit dan zoveel verschil?

en beide woorden zijn toepasselijk ;)

Dat jullie belgen zelf nieuwe woordjes verzinnen is al raar, maar de betekenis van onze woorden mag wel gewoon hetzelfde blijven.
 
Als je geen zin of geen voedingsschema kan maken, kan je beter niet beginnen aan bodyuilding.
 
Dat jullie belgen zelf nieuwe woordjes verzinnen is al raar, maar de betekenis van onze woorden mag wel gewoon hetzelfde blijven.


Dankje haha.
Hij moet maar eens de definities opzoeken denk ik :')
 
Back
Naar boven