AndroidHealthClinic

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

The Rock zei:
Ja ok, HHH pakt elke mogelijkheid daarvoor aan. Hij heeft de helft van het RAW roster al begraven. Iedereen die een fued met hem heeft wordt even gehyped, om ze vervolgens met de grond gelijk te maken. Zie RVD, Shelton Benjamin en Chris Benoit bijvoorbeeld. De enigen die groot zijn gebleven zijn de persoonlijke vrienden van HHH zelf, Ric Flair, Batista, Orton en Shawn Michaels.
Hoe zit het eigenlijk met Scott Steiner? Heb 2 matches van Triple H vs Scott Steiner op dvd. Een resulteert in DQ waarna Steiner nog een trapje na geeft richting HHH in de vorm van de Steiner refiner. En die andere wint Triple H maar wel met hulp van zijn hierboven genoemde vrienden uiteraard. Het was toch ff een flinke hype dat HHH het niet kon winnen van Scott maar is ook daadwerkelijk verslagen door hem? Ik heb alleen de PPV's dus als het daarbuiten meerdere malen gebeurt is heb ik het sowieso gemist natuurlijk :(

Batista zei:
Hoe zit het eigenlijk met Scott Steiner? Heb 2 matches van Triple H vs Scott Steiner op dvd. Een resulteert in DQ waarna Steiner nog een trapje na geeft richting HHH in de vorm van de Steiner refiner. En die andere wint Triple H maar wel met hulp van zijn hierboven genoemde vrienden uiteraard. Het was toch ff een flinke hype dat HHH het niet kon winnen van Scott maar is ook daadwerkelijk verslagen door hem? Ik heb alleen de PPV's dus als het daarbuiten meerdere malen gebeurt is heb ik het sowieso gemist natuurlijk :(

De Steiner-HHH fued was een beetje waardeloos vond ik. Meer hype dan kwaliteit. Ze hebben zelfs een pose-down gehad met z'n 2en, en een push-up wedstrijd. Scott Steiner heeft tegen HHH geworsteld voor de titel, maar Triple H heeft gewonnen :) Volgens mij heeft Scott Steiner nooit een clean victory behaald over Triple H. Scott Steiner vs HHH was niet zo'n lange fued volgens mij. Nadat Triple H met hem klaar was is hij gaan fueden met Test om het contract van Stacy Keibler te winnen. Hij was zelfs ook nog even een tag-team met Test toen. Vervolgens is Steiner ontslagen/weggegaan bij de WWE, net als Test een tijdje daarna.

The Rock zei:
De Steiner-HHH fued was een beetje waardeloos vond ik. Meer hype dan kwaliteit. Ze hebben zelfs een pose-down gehad met z'n 2en, en een push-up wedstrijd. Scott Steiner heeft tegen HHH geworsteld voor de titel, maar Triple H heeft gewonnen :) Volgens mij heeft Scott Steiner nooit een clean victory behaald over Triple H. Scott Steiner vs HHH was niet zo'n lange fued volgens mij. Nadat Triple H met hem klaar was is hij gaan fueden met Test om het contract van Stacy Keibler te winnen. Hij was zelfs ook nog even een tag-team met Test toen. Vervolgens is Steiner ontslagen/weggegaan bij de WWE, net als Test een tijdje daarna.
Haha, ok. Die push-ups en pose downs had ik gezien ja. Dacht al dat het hoofdzakelijk hype was en niet echt noemenswaardig was. Heb het nooit echt gehad op Scott Steiner eigenlijk...en hij ziet er ook echt uit als een freak. Test vond ik nog best goed worstelen. Heb hun vete's idd gezien ja om Stacey Kieblers contract. Die is echt mega lekker vind ik trouwens, maar dit ff terzijde :D

Batista zei:
Haha, ok. Die push-ups en pose downs had ik gezien ja. Dacht al dat het hoofdzakelijk hype was en niet echt noemenswaardig was. Heb het nooit echt gehad op Scott Steiner eigenlijk...en hij ziet er ook echt uit als een freak. Test vond ik nog best goed worstelen. Heb hun vete's idd gezien ja om Stacey Kieblers contract. Die is echt mega lekker vind ik trouwens, maar dit ff terzijde :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Worstelen vind ik leuk om te zien en om te doen. Showworstelen is nog veel leuker om te zien. Maar dan wel de oude Wrestlemania!

Daar heb ik als klein meisje heel wat naar gekeken. We hebben pas nog wat oude Wrestlemania's gedownload. Ik lag echt in een deuk (en Phreak om mij, omdat ik dan echt een onbedaarlijke lachbui kan hebben). Een echte favoriet heb ik niet, maar oa the Iron Sheik vind ik wel geweldig.

De nieuwere versies van showworstelen vind ik echter afschuwelijk. Waar het oude nog vrolijk en tamelijk onschuldig was, is het nieuwe vrijwel niets anders dan venijn en overtroeven. Dat is niet leuk meer, daar neem je je dochtertje van 3 ook niet mee naar toe...

Voor iedereen die geen lid is van newsgroepen enzo kun je op [Link niet meer beschikbaar] alle RAW/TNA (PPV's) en ouwe shit downloaden.

Beste tijd in WWE was de attitude era tussen '99 en '01, goeie storylines gecombineerd met uitzonderlijk talent.

I'm a Big wrestling fan! Ben er al voor naar de USA geweest.

Net de smackdown friday night WWE van 15.12.06 bekeken..damn, genieten seg :cool:

Smackdown suckssss :p

RAW is the best brand :d

Man man..de monday night raw van gisteren was toch weer vetjes..

DX gaat zondag zwaar uithalen. Dat wordt een smakelijke PPV :meal:

Hier ook een fan!
Heel vroeger, begin jaren 90 kwam het op eurosport, ik geloof de wcw. bill dundee en jeff jarret waren toen de kampioenen en ik zag voor het eerst worstelen op tv.
daarna op de nintendo het spelletje wrestlemania gekregen en zo leerde ik hulk hogan, andre the giant etc. kennen.
Later videobanden van wwf gekregen en ik werd fan! ik wist helemaal niet dat die figuren op de game ook echt bestonden! (ik was een jaar of 10).
Daarna de jaren dat het op tnt (cartoon network) kwam ook gevolgd, de wcw was dat toen. Helaas en ik weet het nog goed, kwam de match tussen the Giant en Goldberg eraan en toen werd het niet meer uitgezonden:(
Sinds die tijd een beetje uit het oog verloren, gewoon omdat het niet meer op tv is.

Vroeger Goldberg, tegenwoordig Undertaker.. Wat Hogan ooit deed qua show is peanuts vergeleken met wat'taker tegenwoordig doet!

Old school Taker!!!! Warrior!!!!! Sting!!!! Demolition!!!!
Dat waren tijden. Nu teveel gezaag ertussen en teveel leagues (vind ik persoonlijk he). Vroeger had je maar 1 kampioen, nu 3???!!!!!

Maar het is erg jammer dat brock lesnar en the rock weg zijn bij de wwe

Mijn favoriet vroeger was "the ultimate warrior"

Kvind het de laatste tijd een beetje zwakjes. Feuds zijn niet echt intresseant meer, de verhaallijnen slaan nergens meer op en de matches zelf zijn ook een beetje bud....

Hopelijk wordt het binnenkort weer wat beter.

Ik ben grote fan van Mark Henry maar daar hoor je niet veel meer van de laatste tijd... :(

Terug
Naar boven