AndroidHealthClinic

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Dus? op een beetje BB niveau is er altijd sprake van AAS abuse. geldt voor al onze BB heroes. Bodybuilding is a cult.

Nouja als mensen hem aanhalen als een "fitness / bodybuilding" voorbeeld, met een bepaalde mindset. Maar - hem totaal niet kennende - ik schat zijn mindset niet zo hoog in. Als ie aan de shit gaat op festivals, niet kingsize is en toch juiced, en vervolgens overlijd in een sauna.

Maar ieder zijn idool! Ik ga zelf ook naar party's, geef ook geen 100%, en zie er lang niet zo goed uit als hij dat heeft gedaan. (maar ik leef nog wel)

Momenteel Jeff Seid en Simeon Panda

Ронни Колеман , Hij heb echt goede genen denk dat hij natty is

Laatst bewerkt:
Ronnie Coleman, Antoine Vaillant

Arnold, Bostin en alle andere die gewoon eerlijk zijn. De rest leeft in een droom wereld waarin gedaan word alsof je als kluizenaar moet leven om wat te bereiken. Dit is pure zwets want voorbeelden als "party" animal Chris Cormier, Craig Titus etc stonden ook op de O. En omdat er zoveel gelogen word zal de sport nooit volledig erkenning krijgen of respect. Want alles word een beetje verscholen achter voeding en supps maar zonder spullen word het nooit wat ;). Het opbouwen van een leuk "fysiek" is mogelijk maar echt om wedstrijden te winnen zul je bereid moeten zijn risico's te nemen

Arnold, Bostin en alle andere die gewoon eerlijk zijn. De rest leeft in een droom wereld waarin gedaan word alsof je als kluizenaar moet leven om wat te bereiken. Dit is pure zwets want voorbeelden als "party" animal Chris Cormier, Craig Titus etc stonden ook op de O. En omdat er zoveel gelogen word zal de sport nooit volledig erkenning krijgen of respect. Want alles word een beetje verscholen achter voeding en supps maar zonder spullen word het nooit wat ;). Het opbouwen van een leuk "fysiek" is mogelijk maar echt om wedstrijden te winnen zul je bereid moeten zijn risico's te nemen

Dus ik kan het echt uit me kop zetten ooit nog biggie te worden zonder da roids?

Natuurlijk zul je vast wel biggie worden vp wel stuk hoger. Maar verwacht geen BB impressive fysiek

Mensen in de gym zeggen dat ik het wel in me heb om te groeien maar inderdaad VP gaat hoog.

Dus ik zal er TZT iets in moeten spuiten of slikken?

Mensen in de gym zeggen dat ik het wel in me heb om te groeien maar inderdaad VP gaat hoog.

Ja! Kom je wel een beetje laat achter trouwens haha. 41 jaar zijn je test waardes zoiezo niet echt skyhigh meer .

Dus begin te prikken!

Matt Ogus en Chris Jones zijn wel beetje mijn voorbeelden, hun geven me motivatie om gewoon natty te blijven voor een lange tijd(zal wss ooit wel een tijd komen dat ik wil gaan gebruiken) en ik ben het met veel punten over voeding en training van Matt Ogus eens.

Leuke woordspeling ;). Maar die keuze kan en mag niemand voor je maken. 90% traint voor zijn of haar plezier voor mij geen reden om te gebruiken gezien de risico's maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Ik snap echt niet dat mensen zyzz als voorbeeld zien ..haha

Dat is hetzelfde als dat je vroeger een poster van de backstreetboys boven je bed had hangen

Die gast gedroeg zich echt als een kleuter.
Wel een goed fysiek maar dat was het dan ook echt!

Ja! Kom je wel een beetje laat achter trouwens haha. 41 jaar zijn je test waardes zoiezo niet echt skyhigh meer .

Dus begin te prikken!

Nee me test is nog toppie, ik heb het recent laten checken en was hoog voor me leeftijd, Was smiddags, hele week getraind en gedoet dus als ik niet zo ploppen en s'ochtends zou gaan was ie nog hoger.

Matt Ogus en Chris Jones zijn wel beetje mijn voorbeelden, hun geven me motivatie om gewoon natty te blijven voor een lange tijd(zal wss ooit wel een tijd komen dat ik wil gaan gebruiken) en ik ben het met veel punten over voeding en training van Matt Ogus eens.

Prachtige natty wheels van Matt inderdaad:
dyzih.jpg

Leuke woordspeling ;). Maar die keuze kan en mag niemand voor je maken. 90% traint voor zijn of haar plezier voor mij geen reden om te gebruiken gezien de risico's maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Ik zou ook willen gebruiken maar zie op tegen de "sides" meest agressie en depressie.

Ook dat het mij als persoon zal veranderen.

Ik zou ook willen gebruiken maar zie op tegen de "sides" meest agressie en depressie.

Sides zijn even zeker als gains. En waarom puistjes en gedragsverandering is gewoon zeker dat dat plaatsvind. Dit is tegen te gaan door voor ogen te houden dat je in een kuur zit en daardoor je dus anders en anders uit maar goed dit zal de eerste 4 weken makkelijk zijn en dan wat lastiger

Als je het niet probeert zal je er nooit achterkomen, als je er niet achter staat of niet sterk genoeg in je schoenen staat dan moet je het niet doen!

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 23:33 ----------

Nee me test is nog toppie, ik heb het recent laten checken en was hoog voor me leeftijd, Was smiddags, hele week getraind en gedoet dus als ik niet zo ploppen en s'ochtends zou gaan was ie nog hoger.

Haha gangster!

Als je het niet probeert zal je er nooit achterkomen, als je er niet achter staat of niet sterk genoeg in je schoenen staat dan moet je het niet doen!

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 23:33 ----------

Haha gangster!

Hehehe ik ben ook best wel gangster soms.

Het is niet dat ik niet sterk in me schoenen sta, het is meer dat ik in het verleden wel een geschrokken ben van mezelf.

Terug
Naar boven