Fitness Seller

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Arnold; de combinatie van zijn fysiek, mindset en behaalde doelen zijn ongeëvenaard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

arnold.jpg

Arnold-Schwarzenegger-in-Ten.jpg

Een collega van me .

Frank Zane
s12+front+cover.jpg

77frontrelaxed.jpg

Kai Greene en Arnold uiteraard.
Niet zozeer dat ik persé een fysiek als Kai wil hebben, maar het is dankzij veel van hun interviews etc... te volgen dat ik me echt ben beginnen verdiepen in mindset.
Heeft op mijn training en persoonlijke leven een ongeloofelijke impact gehad.

Kai "The Monk" Greene by far. Groter voorbeeld dan Arnold. Arnold was toch wel erg egoïstisch en soms asociaal. Natuurlijk moet je dat ook zijn wil je bereiken wat hij bereikt heeft, maar overall Kai een mooier mens denk ik.

''the monk''? wie gaf hem die bijnaam?

Dorian vanwege zijn manier van trainen en mind

MikeMentzer.jpg

Mike mentzer zijn manier van trainen

Arnold vanwege zijn doelen dat hij heeft bereikt.

zijn mind set geeft me motivatie

Bruce Lee, Geen bodybuilder lichaam. Maar sterker dan dat hij eruitziet. Zijn discipline is ook van grote klasse.

Nee die the Monk bijnaam had ik ergens gelezen, sommige bbers in Amerika noemen hem zo.

Arnold is numero uno ;)

Claimt dat hij natty is, zou wel mooi zijn om dit natty te behalen. Misschien niet echt de droomfysiek maar wel realistische streeffysiek.

Steve Reeves..

Niet echt haalbaar qua massa, maar wel mooie verhoudingen.

steve-reeves.jpg

Elliot Hulse !

Van de oude garde: Frank Zane
Nieuwe(re) garde: Pham Vu

Arnold zal voor mij altijd de "Godfather" blijven. Wat een beest!

En Zyzz kijk ik ook naar op, kan me vinden in zijn verhaal.

Wat heeft hij allemaal gejuiced om die fysiek te krijgen dan? Zag 'n filmpje van hem hoe die van ecto naar zo is gegaan. En dat is niet met 100% voeding/rust/training. Hij houd ook wel van een feestje en alles wat daar mee gepaard gaat (althans, dat zag ik in dat filmpje).

edit;
Alleged steroid abuse

On 14 July 2011, Shavershian's brother Said was arrested for possession of anabolic steroids,[8] to which after Aziz's death he pleaded guilty.[1][23] The Sydney Morning Herald covered the case, and included a photo of Aziz.[8] Aziz objected to the use of his picture to illustrate what was essentially an article on the misuse of anabolic steroids.[9]

When asked by The Daily Telegraph, Aziz denied ever using steroids, and claimed that his body shape was due to hard work in the gym and a strict diet.[21] According to The Sydney Morning Herald, the company which employed Aziz as a stripper maintained that he was a lovely guy, "aside from the steroids".[24] Shavershian often used phrases such as "riding bicycles" that according to The Daily Telegraph is "gym slang for using a cycle of steroids".[14]

En hij's dood. Oke. :P

^

Thx captain..

Vince+del+Monte.jpg

Wat een fagg0t maar wel mooi fysiek. Zijn bro science daarentegen :roflol:

Wat heeft hij allemaal gejuiced om die fysiek te krijgen dan? Zag 'n filmpje van hem hoe die van ecto naar zo is gegaan. En dat is niet met 100% voeding/rust/training. Hij houd ook wel van een feestje en alles wat daar mee gepaard gaat (althans, dat zag ik in dat filmpje).

edit;
Alleged steroid abuse

On 14 July 2011, Shavershian's brother Said was arrested for possession of anabolic steroids,[8] to which after Aziz's death he pleaded guilty.[1][23] The Sydney Morning Herald covered the case, and included a photo of Aziz.[8] Aziz objected to the use of his picture to illustrate what was essentially an article on the misuse of anabolic steroids.[9]

When asked by The Daily Telegraph, Aziz denied ever using steroids, and claimed that his body shape was due to hard work in the gym and a strict diet.[21] According to The Sydney Morning Herald, the company which employed Aziz as a stripper maintained that he was a lovely guy, "aside from the steroids".[24] Shavershian often used phrases such as "riding bicycles" that according to The Daily Telegraph is "gym slang for using a cycle of steroids".[14]

En hij's dood. Oke. :P

Dus? op een beetje BB niveau is er altijd sprake van AAS abuse. geldt voor al onze BB heroes. Bodybuilding is a cult.

Ik heb geen specifieke streef. Ik weet wat ik een mooi lichaam vind en wat grofweg m'n doel is qua fysiek, maar een ''voorbeeld'' hebben, het azzer likken a la ''zyzz'' en zo ver gaan om jezelf zo te vormen is gewoon weak.

zyzz idd +1

forever mirin

Terug
Naar boven