Fitness Seller

Wie is naar Bozzini geweest?

mbo2587

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Afgelopen zaterdag heeft [Link niet meer beschikbaar] de deuren geopend, de rijen mensen stonden tot op het parkeerterein.
Ik heb maar 20 minuten gewacht om binnen te komen omdat ik al redelijk vroeg daar was.
De grote zaal vond ik erg goed vormgegeven alleen waren er een aantal bottlenecks qua doorstroming van de mensen. De licht en geluidskwaliteit waren goed in orde. Ook ben ik een uurtje in de R&B zaal geweest (omdat al mijn collega's erheen gingen), daar was het erg warm maar wel gezellig.
Een minpunt vond ik toch wel de toiletten, veel te weinig!
Verder zijn de entreeprijs en consumptiemunten (10, 2) aan de hoge kant, het geheel heeft veel weg van de Versuz vind ik.
Ik zal hier nog vaker terugkomen denk ik.

Wie is hier ook geweest en wat vond je ervan?

helemaal in limburg, hm dan zal ik daar voorlopig wel niet komen

Hmm, niet geweest maar lijkt me wel leuk om er eens heen te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat niemand hier geweest is.
Weten jullie nog een leuke niet te kleine discotheek met lekkere (hard)dance muziek hier in Nederland? (liefst niet te ver in het noorden des landes)

Wij konden niet naar binnen, het was vol :( Dat was rond 23:30.

Wij konden niet naar binnen, het was vol :( Dat was rond 23:30.

Oh maar wanneer er mensen de tent verlaten mochten er toch nieuwe voor in de plaats? Maar dan sta je wel ff te wachten ja, ik was om 21:50 daar. Denk dat het volgende week al wat rustiger zal zijn. :)

Time out - gemert, Brothers Utrecht...

Time out - gemert, Brothers Utrecht...

Time out vind ik ook erg leuk alleen is altijd een stukje rijden weer (200 km totaal)
Brothers ken ik niet, heb net op de website gekeken maar vind het niet spectaculair genoeg uitzien om zo'n roteind te rijden.

Terug
Naar boven