Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
af en toe wel leuk...lekker hard in de auto ..je afreageren maar normaal luister ik dit niet... of het TE is weet ik niet ..ja misschien rammstein iets subtieler
grunten is niet mijn ding. De muziek.... tja als ik mezelf voor moet oppeppen voor actie kan dit gebruikt worden, maar dan is er geen tact meer. Dus luisteren zal ik het verder niet echt
Achja wat is metal, ik vind veel power metal ook echt ontzettend GAY klinken, toch is het metal. Veel metal gasten kunnen het ook absoluut niet hebben als mensen hardcore tot metal benoemen. Achja, wat je het ook noemt, als het maar toffe muziek is. Zelf ben ik niet zo van de cannibal corps, vind het ook niet zo agressief overkomen als bijvoorbeeld hardcorebands als terror. Dat is muziek waar ik wel even een dikke adrenaline rush van krijg, veel opgefokter en opzwepender, maar das natuurlijk persoonlijk.
kom jij af met ouwe shit man
hun gitaar bas en zangwerk vind ik heel leuk, hun drummer mogen ze echter bij t vuilnis zeggen en iemand nemen zoals de drummer van the Legion.
HSF is trouwens mestal de plaat waarmee ze eindigen