MuscleMeat

Wie kan deze mannen hun werk appreciëren ?

tja geef mij maar Rammstein, wel lichter maar beter verteerbaar.
Poezie is bij hen niet te treffen.
Mijn mening natuurlijk...:rolleyes:

Tuurlijk kan ik die appreciëren.
Hoe hard is hun nieuwe album: Kill dan ook niet! damn zeg, wat een snelheid

En George 'the corpsegrinder' Fisher zijn zinnetje altijd:

This one is for all the women out there! This is:

****ED WITH A KNIFE!

:D

af en toe wel leuk...lekker hard in de auto ..je afreageren maar normaal luister ik dit niet... of het TE is weet ik niet ..ja misschien rammstein iets subtieler :)

Ow dude, doe je huiswerk, Rammstein is geen metal, Rammstein is techno, welliswaar met andere instrumenten dan de gemiddelde pillenslikker is gewend :D :P .

grunten is niet mijn ding. De muziek.... tja als ik mezelf voor moet oppeppen voor actie kan dit gebruikt worden, maar dan is er geen tact meer. Dus luisteren zal ik het verder niet echt

Achja wat is metal, ik vind veel power metal ook echt ontzettend GAY klinken, toch is het metal. Veel metal gasten kunnen het ook absoluut niet hebben als mensen hardcore tot metal benoemen. Achja, wat je het ook noemt, als het maar toffe muziek is. Zelf ben ik niet zo van de cannibal corps, vind het ook niet zo agressief overkomen als bijvoorbeeld hardcorebands als terror. Dat is muziek waar ik wel even een dikke adrenaline rush van krijg, veel opgefokter en opzwepender, maar das natuurlijk persoonlijk.

Vind het helemaal niks. De wat rusterige metal vind ik wel lekker.

Wie kan deze mannen hun werk appreciëren ? :)
Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face

(stiekem wel eens benieuwd)

kom jij af met ouwe shit man :)
hun gitaar bas en zangwerk vind ik heel leuk, hun drummer mogen ze echter bij t vuilnis zeggen en iemand nemen zoals de drummer van the Legion.

HSF is trouwens mestal de plaat waarmee ze eindigen

Terug
Naar boven