Fitness Seller

Wie kan dit ook?? Nou uhm ik. haha

Nice, lang op geoefend ?

Mooi :D. je ziet wel dat het een pak trager is de jump :P. maar goed, gelukt is gelukt.

en nu eentje v.e keiharde faceplant:P

• Topic Starter Topic Starter

Gistere lukte het na 4 keer ofso. Het is lijkt net alsof je het steeds niet red, dat is echt k*t :o Vandaag gewoon eerste poging!

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

en nu eentje v.e keiharde faceplant:P

Dude :roflol: Gistere scheerde me schenen wel langs de kant 1 keer, had wel last mee tijdens basketballen haha, is nu ook een beetje blauw.

Blijf oefenen en voor je het weet spring je hoger dan Michael Jordan!!

haha nice! :D

Knap gedaan. Alleen snap ik nog steeds niet waarom dit zo'n hype wordt. Met 90cm kan je gewoon uit het water op de rand stappen....

zeker nice!

Goedzo! Nu bij 4/5/6 feet doen! :D

Zuid-Frankrijk, al maandje of 2 haha.
Dichtbij Perpignan of hoe je dat ook schrijft.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Ja ga steeds verder proberen haha.

6 feet :roflol: Koppie onder.

Jah dan is het ook pas knap als je dat kan. En dan ook daarna doorlopen van pffff wat makkelijk, dan ben je stoer ;)

Jah dan is het ook pas knap als je dat kan. En dan ook daarna doorlopen van pffff wat makkelijk, dan ben je stoer ;)

:roflol:

Gistere toen het voor het eerst lukte, was zwembad zowat leeg, maar er waren wel veel mensen. Begonnen sommige te klappen :roflol:

hahaha leip man:p

:roflol:

Gistere toen het voor het eerst lukte, was zwembad zowat leeg, maar er waren wel veel mensen. Begonnen sommige te klappen :roflol:

Whaha, goedzo! Als ik op vakantie ga hebben ze een 1m20 bad, dat zou met veel oefenen moeten lukken :roflol: Gelukkig ga ik binnenkort zwemmen in het Sportiom in Den Bosch, daar heb je een 0,80meter gedeelte haha :P

Terug
Naar boven