XXL Nutrition

Wie kan helpen!!??

azzlac

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Beste lezers ,
Ik heb onlangs een jaar geleden een half jaar getraind met de nodige voeding , supplementen . NU wil ik terug volop beginnen met als hoofddoel totaal van 72 tot 90 kg bijkomen zonder die hang buikjes of dergelijke .. maar ik stel me nu paar vragen dit is wat ik gebruik .. ik weet niet of dit ideaal is of totaal fout daarom vraag ik dringend richtingslijnen dit is hoe ik wil of zou tewerk gaan zonder jullie hulp.
Ma,Di,Woe,Do,Vr trainen ,voedingschema is gewoon droog eten en geen troep ..
3 x per dag tussen het eten en na de training extreme weight gainer (mutant mass)
3/4 x3 perdag Nitrix (BSN) 40 min voor maaltijd
Amino (mutant)3 x 3 per dag
Bca(dymatize) 2voor 2 na training
Creatine 2 na training voor de beginnende 3 weken alleen

Mijn doel is 90kg worden en een zoveel mogelijk droog lichaam maken , wat nog raar is dat ik ongeveer uitkom op 22 pillen per dag is dat nog normaal of kan het geen kwaad ik wil niet te veel gepieker over de klei.e dingens zoals veel water drinken , ik wil gewoon weten als het echt met gezondheid naar de ***** kan brengen
hopend op een goedkeuring!!!!

Ik ga je meteen uit je droom helpen, van 72kg naar 90kg zonder "hang buikjes" gaat je niet lukken. Dit zal minimaal 3 jaar duren.

Daarnaast zet jij supplementen boven voeding. Je zegt dat je geen troep etc wil eten. Maar legt wel de focus op supplementen. Ik heb het idee dat je een "magnetron mentaliteit" hebt, alles snel snel snel. En behoorlijk wat supps erin rammen lekker snel groot worden. Dat gaat dus niet gebeuren tenzij je aan de aas gaat.

Wat ik je aanbeveel is eerst realistisch te worden. Beschrijf waar je nu begint, dus huidige stats. En waar je binnen 1 jaar wilt zijn. Je weegt nu 71kg op 11% (als je stats kloppen). Met goede training en juiste voeding zul je volgend jaar 74/76kg kunnen wegen en op de zelfde vp blijven.

Een duidelijke voedingsschema, dus je behoefte uitrekenen etc "zie stickies".
Daarnaast een trainingsschema "ziek stickies". En als laatst pas supplementen.

succes

Ik ga je meteen uit je droom helpen, van 72kg naar 90kg zonder "hang buikjes" gaat je niet lukken. Dit zal minimaal 3 jaar duren.

Daarnaast zet jij supplementen boven voeding. Je zegt dat je geen troep etc wil eten. Maar legt wel de focus op supplementen. Ik heb het idee dat je een "magnetron mentaliteit" hebt, alles snel snel snel. En behoorlijk wat supps erin rammen lekker snel groot worden. Dat gaat dus niet gebeuren tenzij je aan de aas gaat.

Wat ik je aanbeveel is eerst realistisch te worden. Beschrijf waar je nu begint, dus huidige stats. En waar je binnen 1 jaar wilt zijn. Je weegt nu 71kg op 11% (als je stats kloppen). Met goede training en juiste voeding zul je volgend jaar 74/76kg kunnen wegen en op de zelfde vp blijven.

Een duidelijke voedingsschema, dus je behoefte uitrekenen etc "zie stickies".
Daarnaast een trainingsschema "ziek stickies". En als laatst pas supplementen.

succes

BS.

2 jaar tijd van 70 naar 90 kg.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/fotos-279-trainingen-later-progressie-344011/

Er zijn mensen met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld in het Midden-Oosten die jou wel kunnen helpen...

Beste lezers ,
Ik heb onlangs een jaar geleden een half jaar getraind met de nodige voeding , supplementen . NU wil ik terug volop beginnen met als hoofddoel totaal van 72 tot 90 kg bijkomen zonder die hang buikjes of dergelijke .. maar ik stel me nu paar vragen dit is wat ik gebruik .. ik weet niet of dit ideaal is of totaal fout daarom vraag ik dringend richtingslijnen dit is hoe ik wil of zou tewerk gaan zonder jullie hulp.
Ma,Di,Woe,Do,Vr trainen ,voedingschema is gewoon droog eten en geen troep ..
3 x per dag tussen het eten en na de training extreme weight gainer (mutant mass)
3/4 x3 perdag Nitrix (BSN) 40 min voor maaltijd
Amino (mutant)3 x 3 per dag
Bca(dymatize) 2voor 2 na training
Creatine 2 na training voor de beginnende 3 weken alleen

Mijn doel is 90kg worden en een zoveel mogelijk droog lichaam maken , wat nog raar is dat ik ongeveer uitkom op 22 pillen per dag is dat nog normaal of kan het geen kwaad ik wil niet te veel gepieker over de klei.e dingens zoals veel water drinken , ik wil gewoon weten als het echt met gezondheid naar de ***** kan brengen
hopend op een goedkeuring!!!!

goede basis. enige wat ik nou zou toevoegen is dit:
- muscle protect tijdens de training
- een goede pre-workout voor de boost
- mss een pot caseïne, voor de nachtproteïn. Want anders ben je snachts zo catabool als een dronken kater.
- een multivitamine
- hmb
- een test-booster

wat betreft het eten: voeding is overrated. als je "gewoon droog eet" zit je wel goed.

succes kerel!

en als je nog vragen hebt.....DBB is the place to be.

Ik doe al een jaar fitness maar ik heb me een half jaar geleden mijn lichaam late meten voorbeeld mijn chest het was eerst 115cm nu ineens 110cm hoe komt da ik let op men eten hoor

Inderdaad, hij is 10 cm kleiner met betere basis lol.

Jij was 1,88 en groeide door naar 1,91. Dan krijg je er toch automatisch meer gewicht bij. De persoon in kwestie is "neem aan" uitgegroeid. Dat ik nog reageer op je comments, ik zou beter moeten weten:o

Maar hey, jij weet het allemaal beter.

Jij was 1,88 en groeide door naar 1,91. Dan krijg je er toch automatisch meer gewicht bij. De persoon in kwestie is "neem aan" uitgegroeid. Dat ik nog reageer op je comments, ik zou beter moeten weten:o

Maar hey, jij weet het allemaal beter.

Als ik 3 cm groei kom ik inderdaad een kilo of 12 aan, sorry.

Ik heb een vraag ik ga binnen kort op reis ma ik wil ni da de spieren di ik heb opgebouwt da die verdwijnen moet ik nu veel eiwitten eten da er geen spierafbreken

Jij wilt niet dat je spieren verdwijnen?

Hmm dan zou ik ze maar goed in de gaten houden en NIET je ogen dicht doen..
Niet met Hans Kazan of Hans Klok omgaan...

ja dus neem je hele pot eiwitten maar mee, en blijven trainen anders heb je als je thuiskomt niks meer

Terug
Naar boven