- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook op de democratische kandidaat gestemd. John McCain mag dan wel geen Bush zijn, en een pak minder afhankelijk van de wapen/oliehandel, het is hoe dan ook eens tijd voor een democraat daar. Bovendien is Clinton prima als Vice om te helpen.
95% van alle presidenten van Amerika waren allemaal van de zelfde bloedlijn.
Behalve:
JFK = vermoord
Abraham Lincoln = vermoord
Ook Obama is helaas familie van Bush. Dit is gewoon een FEIT, een heel toevallig feit.
Nu lijkt me dat bloedlijnverhaal onzin maar wat zeggen die 2 moorden eigenlijk als je beseft dat er nog 2 geslaagde aanslagen zijn geweest op Amerikaanse presidenten?
McKinley en Garfield zijn ook vermoord en volgens jouw theorie dus wel van dezelfde bloedlijn als de overige presidenten? Wat is je punt dus?
is het 100% zeker en officieel dat als obama wint clinton vice zou zijn?
Ik denk dat ze beter ziets op voorhand hadden afgesproken, nu zijn de kampen te verdeeld en is de weg vrij voor McCain. Dat hij zwart is zal denk ik ook niet in zijn voordeel spelen hoewel het zou knn dat zwarten massief gaan stemmen.
(zwart niet pejoratief bedoeld)
is het 100% zeker en officieel dat als obama wint clinton vice zou zijn?
Ik denk dat ze beter ziets op voorhand hadden afgesproken, nu zijn de kampen te verdeeld en is de weg vrij voor McCain. Dat hij zwart is zal denk ik ook niet in zijn voordeel spelen hoewel het zou knn dat zwarten massief gaan stemmen.
(zwart niet pejoratief bedoeld)
Wtf? Hoe kan het dat in zo'n groot land precies deze mensen toevallig allemaal familie zijn? Dat kan toch geen toeval meer zijnClinton is goed voor de vrouwen en latino's zou wel vestandig zijn van Obama om haar te kiezen.
@ Big-t, ja, Obama is familie van Bush
Hier is het op het CBS nieuws:
http://nl.youtube.com/watch?v=_ldZS9PL9KE
EDIT: toch raar dat Lincoln ook familie van Bush blijkt te zijn. Dan klopt of dat van CBS niet helemaal of dat andere filmpje niet helemaal.