MuscleMeat

Wie mag van jou de volgende president van de VS worden? [Part II]

Peiling Peiling Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

• Barack Obama

Stemmen: 72 80,0%
  • John McCain

Stemmen: 18 20,0%

• Totaal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet opnieuw een Republikein aub! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook op de democratische kandidaat gestemd. John McCain mag dan wel geen Bush zijn, en een pak minder afhankelijk van de wapen/oliehandel, het is hoe dan ook eens tijd voor een democraat daar. Bovendien is Clinton prima als Vice om te helpen.

Heb ook op de democratische kandidaat gestemd. John McCain mag dan wel geen Bush zijn, en een pak minder afhankelijk van de wapen/oliehandel, het is hoe dan ook eens tijd voor een democraat daar. Bovendien is Clinton prima als Vice om te helpen.

+1

voor mij ook obama

Maakt niet uit, wereld is toch al naar de klote dankzij de misstappen van Bush.

Maar vooruit...Obama dan maar.

Ik wil Clinton :P

Osama.

95% van alle presidenten van Amerika waren allemaal van de zelfde bloedlijn.
Behalve:
JFK = vermoord
Abraham Lincoln = vermoord

Ook Obama is helaas familie van Bush. Dit is gewoon een FEIT, een heel toevallig feit.

Dit is een filmpje die het uitlegt, luister alleen niet naar die Christelijke rommel:
http://nl.youtube.com/watch?v=E0DoxrNCImI

Barack van mij, alles zolang het maar niet weer een republikein wordt. Zeker het team barack en clinton kan sterk zijn, als ze goed kunnen samenwerken.
McCain vind ik al iets beter als Bush, maar ben nogal prodemocratisch t.o.v Amerika

Ik ben voor Arnold.

95% van alle presidenten van Amerika waren allemaal van de zelfde bloedlijn.
Behalve:
JFK = vermoord
Abraham Lincoln = vermoord

Ook Obama is helaas familie van Bush. Dit is gewoon een FEIT, een heel toevallig feit.

Nu lijkt me dat bloedlijnverhaal onzin maar wat zeggen die 2 moorden eigenlijk als je beseft dat er nog 2 geslaagde aanslagen zijn geweest op Amerikaanse presidenten?

McKinley en Garfield zijn ook vermoord en volgens jouw theorie dus wel van dezelfde bloedlijn als de overige presidenten? Wat is je punt dus?

Nu lijkt me dat bloedlijnverhaal onzin maar wat zeggen die 2 moorden eigenlijk als je beseft dat er nog 2 geslaagde aanslagen zijn geweest op Amerikaanse presidenten?

McKinley en Garfield zijn ook vermoord en volgens jouw theorie dus wel van dezelfde bloedlijn als de overige presidenten? Wat is je punt dus?

Ja iedereen kan vermoord worden. Bush ook. Mijn punt is dat het niet uit maakt op wie je stemt, er zijn toch andere mensen die beslissen wie de president wordt. Net zoals dat Al Gore de popular votes won maar Bush uiteindelijk in het Wittehuis kwam.

is het 100% zeker en officieel dat als obama wint clinton vice zou zijn?
Ik denk dat ze beter ziets op voorhand hadden afgesproken, nu zijn de kampen te verdeeld en is de weg vrij voor McCain. Dat hij zwart is zal denk ik ook niet in zijn voordeel spelen hoewel het zou knn dat zwarten massief gaan stemmen.
(zwart niet pejoratief bedoeld)

Ik denk dat ze beter ziets op voorhand hadden afgesproken, nu zijn de kampen te verdeeld en is de weg vrij voor McCain. Dat hij zwart is zal denk ik ook niet in zijn voordeel spelen hoewel het zou knn dat zwarten massief gaan stemmen.

Clinton heeft gisteren aangekondigd dat ze zich neerlegt bij nederlaag en bereid is om vice-premier te worden.
Het zal nodig zijn, want MCain zou beter scoren bij de blanke arbeiders, wat toch een tamelijk omvangrijke groep is. Alleen Clinton zou deze kunnne overtuigen.

Er is niks zeker. Obama heeft nog geen keuze gemaakt en gelet op hoe de campagne verlopen is zou een keuze voor Clinton misschien niet de slimste zijn.

Obama heeft al enorm positief gesproken over Clinton en omgekeerd. Ik ben zo goed als zeker dat zij vice president zal worden. Dat het zulke close race was bewijst juist dat democraten beiden wel prima vinden, dus waarom elders gaan zoeken?

Dat Obama familie is van Bush daar geloof ik nou eens helemaal niets van haha. Obama is trouwens wel familie van Brad Pitt.

Clinton is goed voor de vrouwen en latino's zou wel vestandig zijn van Obama om haar te kiezen.

@ Big-t, ja, Obama is familie van Bush
Hier is het op het CBS nieuws:
http://nl.youtube.com/watch?v=_ldZS9PL9KE

EDIT: toch raar dat Lincoln ook familie van Bush blijkt te zijn. Dan klopt of dat van CBS niet helemaal of dat andere filmpje niet helemaal.

Clinton is goed voor de vrouwen en latino's zou wel vestandig zijn van Obama om haar te kiezen.

@ Big-t, ja, Obama is familie van Bush
Hier is het op het CBS nieuws:
http://nl.youtube.com/watch?v=_ldZS9PL9KE

EDIT: toch raar dat Lincoln ook familie van Bush blijkt te zijn. Dan klopt of dat van CBS niet helemaal of dat andere filmpje niet helemaal.
Wtf? Hoe kan het dat in zo'n groot land precies deze mensen toevallig allemaal familie zijn? Dat kan toch geen toeval meer zijn???

Heb die Obama nooit helemaal vertrouwt:s

Dan toch maar John Mc Cain for president imo!

Osama dan maar..................mccain is toch voedsel?
:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven