AndroidHealthClinic

Wie mag van jou de volgende president van de VS worden? [Part II]

Peiling Peiling Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

• Barack Obama

Stemmen: 72 80,0%
  • John McCain

Stemmen: 18 20,0%

• Totaal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Commanderen, controleren, wat jij wilt.Jij kan net zo verontwaardigd reageren als je wilt, maar het verandert niks aan de situatie.Amerika is een wereldmacht, klaar!

ja en dat blijft zo omdat heel de wereld de laffe houding die jij vertoont aanhoud ten opzichte van hen, boehoehoe het is zo, we moeten ons er wel bij neerleggen, wel willen het wel niet, we vinden het niet goed, maar we gaan ons toch niets riskeren, voor je het weet zijn ze boos op ons boehoe... :rolleyes:

ik ben niet verontwaardigd, ik vind het gewoon absurd dat iedereen dit beseft maar dat er helemaal niets gebeurt

ja en dat blijft zo omdat heel de wereld de laffe houding die jij vertoont aanhoud ten opzichte van hen, boehoehoe het is zo, we moeten ons er wel bij neerleggen, wel willen het wel niet, we vinden het niet goed, maar we gaan ons toch niets riskeren, voor je het weet zijn ze boos op ons boehoe... :rolleyes:

ik ben niet verontwaardigd, ik vind het gewoon absurd dat iedereen dit beseft maar dat er helemaal niets gebeurt

:roflol:

Dit heeft niks met lafheid te maken.Waar staat dat ik het "niet goed" vind of dat ik bang ben?Zo denk jij, maar ik heb respect voor wat ze bereikt hebben.

Europa is ook niet in oorlog met de VS, dus niks aan de hand hierzo.

ot:ik vote zelf voor obama.
Lijkt me een verstandige en charismatische man, voor specifieke kennis heeft hij tig duizend professoren die hem zullen adviseren waar nodig.

ik denk dat Obama als een frisse wind voor de VS zal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
obama, maar ik vrees wel voor zijn leven :(

Laatst was er een medewerker van McCain die suggereerde dat een aanslag zoals die van 9/11 goed zou zijn voor McCain zijn kansen :rolleyes:

Arnold

Als dat niet kan toch maar Mccain.

Iemand die 'Het Hanoi Hilton' overleeft mag van mij president worden van United States of Whatever.......

ah allemaal familie... 1 grote incestbende dus daar :D

Obama geniet mijn voorkeur, maar voor degene die Obama willen omdat het een democraat is moeten wel bedenken dat het een rechtse democraat is. Hij is bv. niet tegen de oorlog in Irak, maar vindt gewoon dat deze op een andere moest/moet gebeuren. Net zoals met Iran, als deze een te grote dreiging vormt gaat deze ook Amerikaanse troepen mogen verwachten onder het presidentschap van Obama. De doodstraf is hij ook niet tegen, hij vindt dat deze moet kunnen bij personen die schuldig zijn bevonden aan halsmisdrijven. Dus verwacht nu niet direct grote, revolutionaire veranderingen.

obama a blackman as president that would be fun :)

Het maakt geen reet uit wie het wordt. Ik heb eigenlijk nog liever dat het McCain wordt, want dat zou de bevolking misschien een beetje wakker schudden en doen inzien dat er iets ****ed up in die regering is.

• Topic Starter Topic Starter
Obama geniet mijn voorkeur, maar voor degene die Obama willen omdat het een democraat is moeten wel bedenken dat het een rechtse democraat is. Hij is bv. niet tegen de oorlog in Irak, maar vindt gewoon dat deze op een andere moest/moet gebeuren. Net zoals met Iran, als deze een te grote dreiging vormt gaat deze ook Amerikaanse troepen mogen verwachten onder het presidentschap van Obama. De doodstraf is hij ook niet tegen, hij vindt dat deze moet kunnen bij personen die schuldig zijn bevonden aan halsmisdrijven. Dus verwacht nu niet direct grote, revolutionaire veranderingen.
Ik vind Obama zeker niet rechts. Natuurlijk, als je hem gaat vergelijken met de linkse bende in Europa dan is zelfs hij rechts. Maar ik vind niet dat oorlogen starten/voortzetten perse een rechts thema is, links kan er toch moeilijk iets tegen hebben dat de Iraakse bevolking niet meer onder een dictatuur leeft.

schwarzenegger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven