XXL Nutrition

Wie mag van jou de volgende president van de VS worden? [Part II]

Peiling Peiling Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

• Barack Obama

Stemmen: 72 80,0%
  • John McCain

Stemmen: 18 20,0%

• Totaal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Obama hier...Tijd voor een democraat. Ik kijk best wel uit naar de verkiezingen, want volgens mij gaat het redelijk close worden tussen die twee.

Obama natuurlijk. Clinton verdient het niet om Vice te worden omdat ze te lang heeft gewacht om haar nederlaag die in feite reeds lang duidelijk was toe te geven. Ik denk ook dat ze een te dominante rol zal willen spelen. Er zijn nog andere blanke vrouwen die de kiezers van Clinton kunnen overtuigen als running mate van Barack.

• Topic Starter Topic Starter
Dat lang wachten met toegeven van de nederlaag is volgens mij net om meer kans te maken op vice presidentschap. Obama heeft al mooie woorden gesproken over haar dus het zit er dik in dat zij het wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee dat ben jij juist :roflol:

Hij is dan nog familie van Bush ook pwnd :roflol:

Verder maakt het me niet uit kerel met wie mijn kinderen thuiskomen, zolang het maar niet met jou is!

Ik ben ook half blank!!!!!

Tijd voor n democraat: Obama dus.

Wtf? Hoe kan het dat in zo'n groot land precies deze mensen toevallig allemaal familie zijn? Dat kan toch geen toeval meer zijn???

Heb die Obama nooit helemaal vertrouwt:s

Dan toch maar John Mc Cain for president imo!

Ja het is erg lastig. Als iedereen is wie ze zeggen dat ze zijn dan wil ik absoluut Obama. Ik hoop echt dat het allemaal toeval is. Maar ik ben bang dat het toch niet uitmaakt op wie je stemt.

Obama. Die famieliebanden zeggen geen zak. "11th cousin, 5 removed". Vrij ver als je het mij vraagt.

Als het maar geen verlengstuk van bush, oftewel Mccain, wordt.

maakt het echt uit wie president word van amerika, ze blijven de wereld hun wil opleggen, desnoods met geweld, gelijk wat voor president er zit, en mensen denken nog steeds dat imperialisme niet meer bestaat... :rolleyes:

maakt het echt uit wie president word van amerika, ze blijven de wereld hun wil opleggen, desnoods met geweld, gelijk wat voor president er zit, en mensen denken nog steeds dat imperialisme niet meer bestaat... :rolleyes:

ja duh, het is de machtigste land ter wereld.

Als je totaal geen macht hebt zoals Nederland is het idd makkelijk praten.

Heb ook op de democratische kandidaat gestemd. John McCain mag dan wel geen Bush zijn, en een pak minder afhankelijk van de wapen/oliehandel, het is hoe dan ook eens tijd voor een democraat daar. Bovendien is Clinton prima als Vice om te helpen.

Zeitgeist ook gezien ?;)

ja duh, het is de machtigste land ter wereld.

Als je totaal geen macht hebt zoals Nederland is het idd makkelijk praten.

machtigste land... in plaats van andere landen hun manier op te leggen zouden ze beter eens hun eigen armoede en problemen die ze in overvloed hebben oplossen ipv van hun mensen op te zetten tegen zogezegde gevaarlijke buitenlandse invloeden om hen af te leiden van de echte problemen binnen hun eigen land, het is toch niet omdat je een machtig land bent dat je de rest van de wereld moet comanderen

Ik heb het gehad met van die Bush types! :mad:

machtigste land... in plaats van andere landen hun manier op te leggen zouden ze beter eens hun eigen armoede en problemen die ze in overvloed hebben oplossen ipv van hun mensen op te zetten tegen zogezegde gevaarlijke buitenlandse invloeden om hen af te leiden van de echte problemen binnen hun eigen land, het is toch niet omdat je een machtig land bent dat je de rest van de wereld moet comanderen

Commanderen, controleren, wat jij wilt.Jij kan net zo verontwaardigd reageren als je wilt, maar het verandert niks aan de situatie.Amerika is een wereldmacht, klaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven