Fitness Seller

Wie wordt de volgende president van de States?

Peiling Peiling Wie wordt de volgende president van de States?

• McCain

Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

Stemmen: 24 17,9%

• Totaal stemmers
    134
In 3 staten is de meerdeheid al voor Johnny

Is echt belachelijk moest McCain winnen.

een andere verklaring is het bradley effect maar daar geloof ik niet in, zeker met de grote voorsprong in de polls moet obama winnen

Ik denk dat al die huisvrouwtjes wel allemaal tegen elkaar zeggen dat ze op Barack zullen stemmen, maar in het stemhokje toch stiekem op Mccain:p

een andere verklaring is het bradley effect maar daar geloof ik niet in, zeker met de grote voorsprong in de polls moet obama winnen

tot nu toe kloppen de polls iig

Ik had er zelf een theorietje over, maar die heeft niet speciaal met blank-zwart te maken.

Doordat Obama constant voorstaat in de polls komt McCain in een soort underdog positie die hij vervolgens in z'n campagne heeft uitgebuit. Ik vermoed dat wanneer ze uiteindelijk in het stemhokje staan ze denken dat ze wel voor McCain kunnen stemmen, omdat hij blank is of om een andere reden, omdat hun stem toch weinig effect zal hebben. De polls gaven toch al aan dat Obama zal winnen, dus die ene stem zal ook niet meer uitmaken. Als maar genoeg mensen dat denken wint McCain uiteindelijk nog. Ik denk dat er een grote kans is dat er zoiets gaat gebeuren.

"dus die ene stem zal ook niet meer uitmaken"

volgens mij denken dat de mensen die NIET gaan stemmen, het is daar niet verplicht eh:p

"dus die ene stem zal ook niet meer uitmaken"

volgens mij denken dat de mensen die NIET gaan stemmen, het is daar niet verplicht eh:p

Hahaha ja dus dan heeft Mccain toch nog de meerderheid omdat de Obama aahangers te lui zijn om te stemmen:D staan ze met de bek vol tanden als JM morgen president is

Hahaha ja dus dan heeft Mccain toch nog de meerderheid omdat de Obama aahangers te lui zijn om te stemmen:D staan ze met de bek vol tanden als JM morgen president is

En dan gaat McCain dood en hebben we over twee dagen Palin als machtigste van de wereld, fail. :roflol:

Daarom zeg ik toch ook dat ze eigenlijk wel een reden hebben om op McCain te stemmen.

ik snap van je uitleg eigenlijk niets, mensen die mccain niet als president willen gaan daar op stemmen omdat ze denken dat hun stem niets uitmaakt???

Obama kan bijna niet meer verliezen...

Hoezo hij kan bijna niet meer verliezen? Het is 50 vs 49% op site van cnn

Van de staten waar nog onbeslist leek, zijn Pennsylvania en Ohio naar Obama gegaan. Voor de rest stond veel vrijwel vast, en de 'vaste' Obama staten plus deze maken zijn overwinning vrijwel zeker.

Oke ik durf het nu te zeggen: Obama wint.

CNN heeft Barack Obama nu uitgeroepen tot president van de United States of America!

270 nodig!

Obama 297 :thumbs:

McCain 145
:roflol:

Terug
Naar boven