sezer0sezer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Turkije,westen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
srry brah, een goede baan gaat niet lukke

ik studeer nu voor piloot, kheb dan genoeg werk in turkije als ik een beetje flexibel ben qua loon,uren...Ben ooit in turkije op vakantie geweest, en we moesten met een turks vliegtuig terug...hele vlucht turbulentiehahaik studeer nu voor piloot, kheb dan genoeg werk in turkije als ik een beetje flexibel ben qua loon,uren...

Ben ooit in turkije op vakantie geweest, en we moesten met een turks vliegtuig terug...hele vlucht turbulentie![]()
.Alistair doet ook powerliftingWil trouwens ook nog wel is een vechtsport gaan doen, is een goed fysiek ook wel handig (kijk maar naar alistair)
+ lekker kuurtje 
Als je je gordels aan hebt mag het geen probleem zijn, kan geen kwaad.
Verder kan de piloot gewoon turbulentie vermijden als hij het kan het is gewoon wat onstabiel lucht dus piloot zelf kan er niets aan doen. Heeft niets te maken met turks piloot.

Ook en dat was de voornaamste omdat ik instabiliteit had in mijn schouders en aan gezien ik keeper ben konden die wel eens uit de kom schieten bij verkeerd neerkomen.