MuscleMeat

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Contacte zoeken voor aas te verkoopen/koopen:roflol:

Ben ooit in turkije op vakantie geweest, en we moesten met een turks vliegtuig terug...hele vlucht turbulentie :mad:

Als je je gordels aan hebt mag het geen probleem zijn, kan geen kwaad.
Verder kan de piloot gewoon turbulentie vermijden als hij het kan het is gewoon wat onstabiel lucht dus piloot zelf kan er niets aan doen. Heeft niets te maken met turks piloot :p.

Mijn redenen om te beginnen was omdat ik vond dat ik nogal mager was, had alleen brede schouders van nature en de sixpack niet te vergeten :D Ook en dat was de voornaamste omdat ik instabiliteit had in mijn schouders en aan gezien ik keeper ben konden die wel eens uit de kom schieten bij verkeerd neerkomen.

Nu is het ook een levensstijl geworden en ik wil almaar groeien en groeien... Alleen past dit niet samen met mijn keepers plannen :mad:

Ik ging niet beginnen met BB'en, BB'en ging beginnen met mij.

Om de sterkste te blijven zoals op de basisschool ...

Vriendin maakt het uit, woog 65 kg bij 1,90, shirts hingen altijd los, weinig aandacht van de vrouwen, onzeker, slungelig en zwak.
Ben heel blij dat ik ermee begonnen ben bodybuilding in combinatie met mma heeft mijn leven op veel vlakken positief veranderd.

Om breder/sterker te worden zodat er voordeel uit kon gehaald worden voor Kickboks.
Nu is kickboks weg en enkel nog fitness ;)

Mijn reden? Er is niemand die mij steunt (nee, vader/moeder ook niet) en zie dit toch als mijn eigen steun (geen ''qq'' hoor, vind 't namelijk geen probleem)

Gewoon heerlijk om je agressie in kwijt te kunnen en het geeft rust. Sowieso doe ik liever een sport te veel dan te weinig.

Was het zat om voor dunne uitgemaakt te worden. Dus begonnen met trainen.

Tevens bleek het een erg goede combi voor mij met vechtsporten.

Mijn voorbeelden zijn dan ook Chuck Norris, JCVD in het bijzonder, Reno Raines enz.

Mijn reden:

Zocht toevallig doner kebab op op google. Kreeg ik opeens een topic hiero met hele discussie over doner:p. Deed de site weg, kwam later terug en las een sticky. Was gelijk verkocht en ben nooit van plan om met deze sport te stoppen.

Terug
Naar boven