AndroidHealthClinic

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Vroeger op de basisschool was ik altijd de baas. De grootste, de sterkste, (de dikste), ik bepaalde waar mensen stonden op het schoolplein, wie uit de kant moest als we over het schoolplein liepen.

Dat gevoel heb ik nu weer terug. Ik vind het heerlijk om een grote beer te zijn. Gewoon groot zijn. Zodat als je over straat loopt en er komen zo een groepje opgefokte jochies voorbij dat ze netjes aan de kant voor je gaan. Heerlijk vind ik dat, en daar doe ik het voor.

Heb je dat gevoel dan ooit niet gehad en waarom?

Wie ? Doutzen kroes!

Wil haar regelen

Een te dikke buik, kon mijn sokken nog amper aantrekken.
Nu met al die buikspieren lukt het me alweer niet haha ben dus niets opgeschoten lol

• Topic Starter Topic Starter
Dan maar onderrug lenigheid trainen. Kan je flexibeler doorbuigen bolle! hehehehe

Niet echt een verhaal maar oke het was me motivatie reden
Begon met naar de sportschool de gaan voor 6-pack te krijgen staat gaaf(heb hem nog steeds niet:() en beetje conditie cardio(zou een loopband niet meer herkennen ;p) ,Toen wou ik sterker worden omdat iedereen sterker was dan ik,toen gin ik helemaal voor spier om dan ik best wel dun was(dun en toch geen 6pack:mad:),en doe ik het om een beest de worden.

Dus eigenlijke door een redelijke conditie de willen kwam ik in contact met de sportschool en zo door gasten daar en bekenden besloot ik de maximum uit me eigen de halen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik deed judo maar vocht altijd in de lichtste gewichtsklasse, en trainde 1 kerel bij ons die rond de 90kg woog en echt ripped stond. ben met hem beginnen meegaan naar de gym om sterker te worden en sindsdien niet meer gestopt

Ik zou ze echt smerig hard kapot naaien///

de mensen de baas zijn, die me vroeger de baas waren;)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Meer kracht nodig met grondgevecht in het MMA.

Bij mij was het eigenlijk toen ik gestopt was met roken. dacht van als ik de binnenkant goed krijg kan ik dat met de buitenkant ook. + het feit dat een vriend 120 kg weegt en even groot is als ik. Motiveert me enorm om niet te worden zoals hem.

Wou bij de Mariniers maar woog ~58 kilo, veels te licht dus.
Dus begon ik met trainen om zwaarder te worden.

Nu ik zwaar genoeg ben wil ik niet meer bij de Mariniers omdat ik niet met BB kan en wil stoppen.
Dus ik ga maar Fysio studeren. :)

Ik was al mooiboy, maar had nog een lijf nodig dat er bij paste, zodat ik net als Zyzz kon worden :D :D

Just kidding, op een dag keek ik mezelf in de spiegel en dacht ik: En vanaf vandaag eet ik alleen nog maar gezond en ga ik harcore trainen. Het is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.

Oojah en je gat een schaal omhoog bij de chicks en dat is nooit weg, maargoed ik zat al vrijwel aan de top.
verkapt kijk mij knap zijn post

Ik was al mooiboy, maar had nog een lijf nodig dat er bij paste, zodat ik net als Zyzz kon worden :D :D

Just kidding, op een dag keek ik mezelf in de spiegel en dacht ik: En vanaf vandaag eet ik alleen nog maar gezond en ga ik harcore trainen. Het is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.

Oojah en je gat een schaal omhoog bij de chicks en dat is nooit weg, maargoed ik zat al vrijwel aan de top.
verkapt kijk mij knap zijn post

pics brah

Ik had ernstig ondergewicht, woog 16 maanden geleden 62-63kg(een tijd daarvoor zelfs 55kg), en was een mager skelet, kon mijn hand om mijn bovenarm sluiten.

Ik voelde mij niet goed in mijn lichaam.

Ben maar begonnen met krachttraining, eerst weken maar paar keer in de week, begon het steeds leuker te vinden ben op mijn eten gaan letten en beter gaan trainen, en nu is het gewoon een verslaving.(een gezonde :) )

Beste beslissing in mijn leven, uiteindelijke doel. 95kg 10-12%.

Was vroeger echt een mager ventje (ik schat 62 kgs of zo), mijn hand paste rond mijn biceps ed. Er werd vaak wat lullig over gedaan ed., waar ik zomaar ineens mee besilste hier iets tegen te doen (de precieze spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen ben ik even kwijt). Dus ben ik begonnen met trainen. Mezelf dagelijks de t*ring vreten. Vaak moeten kosten omdat ik teveel wou eten ed. Het ging detsijds zelfs zo ver dat ik een schatting maakte van het gewicht dat ik had uitgekotst en mezelf verplichte evenveel grammen voedsel opnieuw te eten voor ik ging slapen. Ik heb dus vaak ziek van't eten in mijn bed gelegen. Trainen was ook kei, maar kei hard (6 dagen per week waarbij ik ook enkel malen moest rennen naar't toilet omdat ik moest kotsen van inspanning (als ik dit nu zo zelf lees lijkt het alsof ik niet anders deed dan kotsen) Haha.
Het duurde echter niet te lang of dat lullig gedoe bleef achterwege en er kwamen complimentjes voor in de plaats. Dat + jezelf zien veranderen in de spiegel houdt me nu nog steeds gemotiveerd.

Verder is het ook leuk dat als je wat gespierder bent je ook een andere 'sociale status' krijgt zeg maar. Mannen passen ietwat meer op met wat ze doen of zeggen tegen je en vrouwen worden al sneller wat aanhankelijker heb ik zelf al gemerkt. Mooi meegenomen denk ik dan.:cool:

ik was bij de meisjes niet zo populair en werd zelfs meestal door de meisjes geplaagt, daarom ging ik bodybuilden :dunno:
En nu ben je breed en sla je die k*twijven zo in elkaar:p
De rechtse heeft lekkere tet*en,,,al de rest ziet er maar wat plastic uit. wat niet wegneemt dat ik ze natuurlijk wel voor een nachtje zou willen uiteraard
Toch niks mis met verse melk uit een plastic schaaltje?

Voor mij was het omdat ik naast dat ik heel schraal was (nog steeds ben) ook een heel jong gezicht heb en me constant moet legitimeren voor de kroeg waar je maar 16 voor moet zijn.

En DBZ. Vooral dat stuk waar Trunks Cell en Goku zich oppompen..of als ik zie hoe Vegeta traint voor de androids.

Zie wel dat DBZ een goede invloed heeft gehad op de meeste mensen hier, is gewoon veel beter dan de zooi die kinderen nu te zien krijgen

Terug
Naar boven