MuscleMeat

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

• Topic Starter Topic Starter
En nu ben je breed en sla je die k*twijven zo in elkaar:p

Toch niks mis met verse melk uit een plastic schaaltje?

Zie wel dat DBZ een goede invloed heeft gehad op de meeste mensen hier, is gewoon veel beter dan de zooi die kinderen nu te zien krijgen

+1 haha ;)

Allereerst Dragonball z natuurlijk:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daarna door het zien van de film 'Dragon' the Bruce Lee story met Jason Scott lee er in (ook al is het g1 beest):

Jason+Scott+Lee.jpg

Toen ik nog een jaar of 7 was ging ik altijd push ups doen als ik deze zag:p
zet het volume maar vol aan.

DBZ owned, Altijd al jaloers geweest op het feit dat ze zomaar even 3x zo buff worden door energie te verhogen :(
Voornaamste reden, nouja kijk me stats zegt genoeg :P
Ohja en kennis van mij die 2meter zoveel is en schuin door de deur heen moet lopen :O
Stond als jochie altijd te kijken van: damn zo wil ik ook door de deur heen :P

05.gif

SS1GokuCharging1.gif

etc

Ik was eigenlijk gewoon te dik. En ben beginnen lopen + push ups en situps doen als een gek. En zag na 3-4 maand( ook wat minder gegeten natuurlijk) plotseling wat spiervorm in mijn lichaam komen. Maar push ups voldeden al snel niet meer. Heb me dan wat gewichten gekocht voor thuis.

Daar een hele tijd mee bezig geweest, dan naar een beginnende gym , meer beginnen lezen , etc etc.. Heb in KT gewoon de sport gevonden die ik altijd al wilde doen eigenlijk. Het zat gewoon op een of andere manier in mij.

DBZ is natuurlijk wel vet, maar Vegeta zijn fysiek ownd Goku :P.

te dik, gaan afvallen. cleanbulken=positieve veranderingen zien

verder krijg heel vaak positieve reacties.

nu is het een lifestyle/hobby

• Topic Starter Topic Starter
Deze heb ik HEEL lang geleden eens gemaakt! LOLLLLL :roflol:
Cheap en skinnie as FAWK!! zon kilo of 30 geleden :D

392915816.jpg

Laatst bewerkt:
Muhahaha die ziet er wel fancy uit :P
Al zou je huidige fysiek stuk beter passen.

Arnold.

Heb van m'n 6e tot m'n 16e op atletiek gezeten. Heb daardoor altijd echt een heel schraal figuur gehad. ****in' dun mannetje en dat op 1,96m. Ziet er echt niet uit. Daar moest ik dus wat mee. Zat op m'n 16e op 5%vp op ongeveer 72 kilo

Op m'n 18e gaan pompe. Tijdje volgehouden. Weer mee gekapt. Nu weer heel fanatiek bezig sinds 2 maandjes ongeveer. Gaat goed....

ochja vroeger veel te dik 1m88 108kg een enal vet was het moe, vemagerde dan 1m92 en 74km was te dun, mistte het gevoel van macht en mensen ownen. Beginnen trainen als een gek en nu tja Haha 102kg en 12% vet :P

Ik wilde een six-pack! :D

En nu doe ik niet eens meer buikspieroefeningen. :D Wat een held ben ik toch!!!!!!!

met 1.59m 79kg en 40 procnt vet ging er toch eindelijk een knop om.... verkeerde knop: crashdieet gedaan (bij een dietiste!): 15kg afgevallen en nog net zo dik...
gaan zoeken naar methode die WEL werkt: dbb gevonden. Na de eerste keer trainen was ik verkocht, en streef nu naar een BF-klasse fysiek.

ochja vroeger veel te dik 1m88 108kg een enal vet was het moe, vemagerde dan 1m92 en 74km was te dun, mistte het gevoel van macht en mensen ownen. Beginnen trainen als een gek en nu tja Haha 102kg en 12% vet :P

haha had ik dus ook gedeeltelijk, ik heb misschien nooit overgewicht gehad maar ik was wel de dikste uit me vriendengroep, wat veruit allemaal ecto's zijn:p toen werd ik 2 jaar mager, woog 58 op een bepaald moment op 1m84 :) en vanaf toen wou ik een beest wegen en op dit moment weeg ik zo'n 87 op 1m84:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
voor mij was het een uitweg uit een ongezond cirqui:D + het geeft me zelfvertrouwen.en als ik een paar dagen niet train word ik zwaar depri

Laatst bewerkt:
altijd al fanatiek met sport bezig geweest, wou op 8-jarige leeftijd altijd sterkste/snelste van de wereld zijn:p. had het geluk dat ik op de basisschool een maatje had die ook aardig sterk was en dat lagen we in de pauze altijd op de grond mekaar af te maken. ben nu een paar maanden gaan focussen op kracht en het bevalt me goed.

Al sinds ik klein was keek ik op naar de strongmen.

Ik wilde vanaf kleins af aan groot en sterk worden.
Lang ben ik al vast met 196 maar groot nog niet met 108kg..
Maar we komen er wel.

Terug
Naar boven