XXL Nutrition

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Ik was altijd al dik (en dan vooral skinny fat) en ik zou een team gaan coachen/trainen
en ik wilde dat die jongens ook iemand hadden waar ze een beetje naar op zouden kunnen kijken en kon laten zien waar je met wilskracht en doorzettingsvermogen kan komen :P

Nu is het een van m'n favoriete dingen om te doen :)

edit: ook heeft het me geholpen om te stoppen met roken en m'n leefstijl gezonder te maken :D
en ondertussen krijg ik ook genoeg positieve opmerkingen.

Laatst bewerkt:
Ik was nog een breezer op me 19e en het was net uit met een meisje waar ik 3 jaar mee had lol. Ging om met een stel junkies tot een paar breezers van werk af en toe zeiden dat ik moest trainen om ff wat anders te doen en "gezellig joh met ons". Ik woog 67 kilo bij 1.86.
na 3 maanden woog ik 80 kilo. Veel opmerkingen over anabolen enzo :D Dat motiveerde me eigenlijk.. Toen ben ik maar een 2 jaar door gegaan tot ik 98 woog. Weer gestopt/begonnen tussendoor maar ben nu weer serieus bezig. Wil alleen me oude vetpercentage en gewicht weer halen :D

Ik kijk al vanaf toen ik in groep 7 zat WWE en ik had ook elk jaar het spel gekocht en ik natuurlijk ook op me idolen wou lijken ^^ Dus toen ik in groep 8 zat kreeg ik mijn eerste 10kg dumbbell set en dan ben ik nu dit jaar begonnen met het echte werk :p

Was 1m80, amper 65kg..zero vet. Het leek alsof mijn beenderen door mijn tshirt heen zouden gaan prikken.. :)

Grappig om te lezen dat zoveel mannen wegens ondergewicht met BB zijn gestart. Geen oordeel guys, gewoon een eye opener voor mij omdat ik die oorzaak-gevolg relatie nog niet eerder gezien had.

Mijn motivatie is bffm gelezen omdat ik niet happy ben met mijn (endo) lijf. Ik wil slanker en fitter worden. Hoewel ze netjes verdeeld zitten en de pondjes anderen niet opvallen: die broekband liegt niet. En bewegen is ook goed voor mijn humeur.

Ik was te dik en ben toen oa via DBB erachter gekomen dat mijn eerdere afval pogingen zeer slecht waren.
Ik werd opnieuw lid van een sportschool en ging me bezig houden met BB voeding.(nog niet echt streng)
Na mijn verhuizing ging ik dichterbij een echte gym wonen (nouja nog steeds op 30/35 min fietsafstand) en sinds ik daar lid ben geworden kan ik mij geen leven meer voorstellen zonder BB. :p

Dragon ball z idd.

Was een meisje zo ongeloofelijk mooi, ik zou haar nooit kunnen krijgen :( maar ik MOEST haar gewoon hebben.

Dus ik heb maanden getraind en ik werd in korte tijd veel sterker...paar weken terug haar vriend afgetuigt en heb haar verkracht in het maanlicht:doggy:

Was een meisje zo ongeloofelijk mooi, ik zou haar nooit kunnen krijgen :( maar ik MOEST haar gewoon hebben.

Dus ik heb maanden getraind en ik werd in korte tijd veel sterker...paar weken terug haar vriend afgetuigt en heb haar verkracht in het maanlicht:doggy:

Had ff voor je dit typte je stats veranderd zodat je geen 64 kilo woog :').

opeens weet je het...... ik word mother****ing bodybuilder...om straks mensen in elkaar te kunnen slaan...

(ooit iemand horen zeggen bij de gym)

Ik omdat ik mezelf te iel vond (67kg) niks speciaal... Wil geen aap worden, maar een mooi fysiek

Juistem! Vond ik ook vet inderdaad! Als Goku daar in zn gescheurde outfit stond, zwaar opgepompt als Super Saiyan kreeg ik ook wel kippevel!

Goku%2520ferito%2520%25202.jpg

eensch

Daarom heb ik dat plaatje als avatar:cool::trollface:

Ik had knieklachten waardoor ik 3x per week gedwongen in de gym moest zijn om mijn beenspieren sterker te maken. Op een bepaald moment dacht ik, tja als ik er toch ben dan ook mer ff alles trainen, zodoende op een simpel schematje gekomen > Voedingsschema

zeg het je eerlijk, om een goddelijk lichaam te krijgen en uren naar een spiegel naakt te staan flexen.

feels good

ik stopte met degelijks blowen, had ineens een hoop tijd over. Keertje met maatje mee trainen, sindsdien verslaafd aan traine

Ik wil mijn lichaam graag verkopen maar tot nu toe heeft alleen Angelus willen betalen :(

ik was eerst begonne, omdat ik vaak werdt gebullied.
Nu train ik omdat mensen zeggen dat ik het niet aankan, en langs de andere kant omdat mensen me zien veranderen, en dat vind ik wil leuk.

Ik hou ervan om mezelf te verbeteren elke keer. altijd iets meer, meer en meer

maar numero 1 reden:
Als ik in de kelder van de GT zit, en kanker hard ben aan t traine, heb ik geen verbinding op mn gsm en denk ik niet aan mn lief der gezaag omdat ik meer aandacht besteed aan traine dan aan haar :o lol

ik was eerst begonne, omdat ik vaak werdt gebullied.
Nu train ik omdat mensen zeggen dat ik het niet aankan, en langs de andere kant omdat mensen me zien veranderen, en dat vind ik wil leuk.

Ik hou ervan om mezelf te verbeteren elke keer. altijd iets meer, meer en meer

maar numero 1 reden:
Als ik in de kelder van de GT zit, en kanker hard ben aan t traine, heb ik geen verbinding op mn gsm en denk ik niet aan mn lief der gezaag omdat ik meer aandacht besteed aan traine dan aan haar :o lol

Dumpen die b*ch!

Terug
Naar boven