XXL Nutrition

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Ik had altijd een aantal doelen voor ogen waaronder een goede baan, mooie lieve vriendin en gezond/mooi lichaam.

De vriendin had ik op dat moment al en naar de sportschool ging ik ook al was het niet heel serieus. Toen ik plaatjes van Nick Auger zag dacht ik: nu is het tijd dat ik er zo uit kom te zien!

Dragonball Z + Arnold
Was vroeger altijd erg iel en mensen zeiden dat ik aanleg had om smal te zijn.
Ik wou hen ongelijk bewijzen, wat ik ook heb gedaan.
Ik was/ben vaak agressief of snel opgefokt en via ijzer raak ik mijn agressie kwijt.

een bijkomend voordeel is makkelijker chicks fixen.

Dat ik van mijn vadsige lichaam afwilde.

haha was net even aan t lezen hier, ze zat net naast me. Is nu wel lekker stil xD

Ze begin stilletjes aan het gezaag op te geven. Ik zit toch ook niet te kankeren als je hele tijd gaat winkelen voor vanalles en nog wat zei ik 's middags nog tegen haar. Haha, toen was ze stil.

gezonde relatie hebben we wel.

haha was net even aan t lezen hier, ze zat net naast me. Is nu wel lekker stil xD

Ze begin stilletjes aan het gezaag op te geven. Ik zit toch ook niet te kankeren als je hele tijd gaat winkelen voor vanalles en nog wat zei ik 's middags nog tegen haar. Haha, toen was ze stil.

Kijk uit, straks krijg je nog een kaart:o

Haha, sry bro :P.

Ik moet niet praten , ik moet de mijne eigenlijk ook dumpen, maar ik heb er echt de ballen niet voor :o.

aangezien ik 1,87 bij 55kg+- was was ik altijd de dunste overal en besloot ik te gaan trainen opmerkingen als haha je kan beter anabolen gebruiken of jij groeit toch nooit motiveerde me alleen maar nu ik een half jaar later 15kg zwaarder ben voel ik me een stuk fijner en heb ik nog meer motivatie om me uiteindelijke doel te berijken.

Het feit dat ik net geen 70 woog bij 1.93m. Ik wou dat veranderen en ben leuk onderweg. Wel veel terug gezakt door ziek zijn. Het beste is nog wel dat me broer begonnen is met een weightgainer.. Nu moet ik hem alleen nog aan het trainen krijgen.

Toen ik 15 was, begon ik met trainen tot ongeveer mijn 17de jaar.
Raakte toen zwaar gedemotiveerd, school ging ook k*t..(door chicks en parties)

Ik ging stoppen met trainen, en ook het eten ging minder worden.
(mijn ouders betaalden alles). Dus moest mij meer focussen op school.
Raakte iets van 18 kilo kwijt op een lengte van 1,83 ( woog denk ik 63 uiteindelijk)

Nu ben ik 21, MBO afgemaakt/diploma, weer begonnen met trainen rond Mei dit jaar. Woog 68,7 toen ik begon, nu 83,2(net gewogen op een lege maag).

Mag niet klagen met wat ik bereikt hebt in deze maanden, al moet ik zeggen dat ik pas een maand 'serieus' train en een goed voedingsschemaheb.

Moest beginnen trainen van de dokter na een ongeval waarna ik in coma was geraakt en spieratrofie had gekregen.

Ik kwam in de fitness toe en van het "rustig revalideren" was vanaf dag 1 al geen sprake meer eens ik al die gespierde kerels daar zag.

Ivm een afwijking aan mn ruggegraat. (kyfose) wilde ik voornamelijk mn rug zodanig trainen dat mn spieren de meeste spanning van mn ruggewervels konden overnemen. Het trainen beviel zo goed dat ik ben gaan BB, nu is rug voor mij net zo belangrijk als elke andere spiergroep.
Resultaten ivm aandoening: Mijn houding is 1000 keer beter, ik loop rechterop. Mn lats, rhombs en traps zijn dikker geworden dus als ik recht op sta valt de kyfose amper meer op. Heb bijna nooit rugpijn meer. (paar jaar geleden iedere dag) En ik lift nu zo 140 kg van de vloer, iets wat ik een paar jaar geleden nooit voor mogelijk had gehouden.

Laatst bewerkt:
Omdat ik het beu was een nederige zwakke fysiek te hebben.

Deed/doe aan taekwondo, en wilde graag een vechtersfysiek krijgen! Nu 3-4 maanden serieus bezig met bodybuilding.

Wil trouwens ook nog wel is een vechtsport gaan doen, is een goed fysiek ook wel handig (kijk maar naar alistair :D)

Ik ben in een korte tijd op mijn 16e heel veel aangekomen. Ik had last van astma en regelmatig prednisonkuren. Ik ging van 55 kilo naar 61 kilo en een jaar later werd mijn moeder ernstig ziek en woog ik 74 kilo bij 1,62. Een keer zat ik met mijn vriend in de bus, hoorde hij iemand over mij zeggen: ''wel een mooie meid, alleen wel jammer van die zwembandjes''. Hierna schaamde ik me diep en raakte ik in een gat dat ik heel weinig zelfvertrouwen had. Ik verstopte mijn lichaam onder kleding die zo veel mogelijk bedekte.
In september 2010 kreeg ik te horen dat ik over mijn astma heen ben gegroeid en ik geen medicatie meer hoefde te gebruiken. Dit heeft mij getriggert om weer diehard naar de sportschool te gaan en te zorgen voor een beregoede conditie!

Op mijn 14e en op mijn 17e deed ik al aan fitness en had ik een goed fysiek. Ik besloot een jaar geleden om weer naar de sportschool te gaan. Sinds oktober 2010 ben ik ook bezig met voedings- en krachtsschema's.

Nu weeg ik 66 kilo en draag ik lekker wat ik wil. Ik heb nog niet mijn streeffysiek bereikt en nog steeds een klein beetje lovehandles: maar dit belet me niet te dragen wat ik wil!

Kun je beter gelijk beginnen,
voetbal daar heb je later niks aan, vechtsport zeker weten wel.

Ik ben in een korte tijd op mijn 16e heel veel aangekomen. Ik had last van astma en regelmatig prednisonkuren. Ik ging van 55 kilo naar 61 kilo en een jaar later werd mijn moeder ernstig ziek en woog ik 74 kilo bij 1,62. Een keer zat ik met mijn vriend in de bus, hoorde hij iemand over mij zeggen: ''wel een mooie meid, alleen wel jammer van die zwembandjes''. Hierna schaamde ik me diep en raakte ik in een gat dat ik heel weinig zelfvertrouwen had. Ik verstopte mijn lichaam onder kleding die zo veel mogelijk bedekte.
In september 2010 kreeg ik te horen dat ik over mijn astma heen ben gegroeid en ik geen medicatie meer hoefde te gebruiken. Dit heeft mij getriggert om weer diehard naar de sportschool te gaan en te zorgen voor een beregoede conditie!

Op mijn 14e en op mijn 17e deed ik al aan fitness en had ik een goed fysiek. Ik besloot een jaar geleden om weer naar de sportschool te gaan. Sinds oktober 2010 ben ik ook bezig met voedings- en krachtsschema's.

Nu weeg ik 66 kilo en draag ik lekker wat ik wil. Ik heb nog niet mijn streeffysiek bereikt en nog steeds een klein beetje lovehandles: maar dit belet me niet te dragen wat ik wil!

Lovehandles storen de meeste mannen niet, dus no panic!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Mijn motief was eigenlijk het totaalplaatje die ik in gedachten had.
Een job met prestige(in progress!)
Een sportauto(maserati)(2-3years left!)
Een fysiek die nie veel mensen hebben(1-2 years left!)
En een prachtig vrouw(time left: unknown)
Dan emigreren naar land van herkomst!(Dit was de bedoeling toen mijn opa hier kwam wonen rond jaren 50-60 dit zal dan ook moeten gebeuren)
Ohja en als heavy weight een wedstrijd op tv!(geen idee of dat ooit zal lukken)

Laatst bewerkt:
Was altijd al onder de indruk van BB fysieken. Wilde hier zo snel mogelijk aan beginnen maar kreeg van alles en iedereen te horen dat dit pas vanaf 16 jaar kon en mocht i.v.m. groei etc. Had er toen nooit over nagedacht het internet te gebruiken. Mijn agressie kan ik hier ook goed in kwijt en ik merk daardoor dat het in mijn dagelijkse leventje een stuk eenvoudiger en ontspannender is geworden :) Genoeg redenen om te trainen dus

Lovehandles storen de meeste mannen niet, dus no panic!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Mijn motief was eigenlijk het totaalplaatje die ik in gedachten had.
Een job met prestige(in progress!)
Een sportauto(maserati)(2-3years left!)
Een fysiek die nie veel mensen hebben(1-2 years left!)
En een prachtig vrouw(time left: unknown)
Dan emigreren naar land van herkomst!(Dit was de bedoeling toen mijn opa hier kwam wonen rond jaren 50-60 dit zal dan ook moeten gebeuren)
Land van herkomst is?

Terug
Naar boven