MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

JFS zei:
Ik ga dit voorjaar n's Philosopher's Stone proberen. Ziet eruit als een soort ondergrondse paddestoel/truffel. Dat schijnt het neusje van de zalm te zijn op paddo gebied. Iemand wel 's van gehoord/geprobeerd?
Ik heb 3 keer hawaiaanse paddo’s geprobeerd, en 2 keer die knolletjes(philosophers stone’s).
Die knolletjes vond ik veruit het leukst. De trip is iets vrolijker en wat beter te controleren. Met die Hawaiaanse moet je de trip maar een beetje over je heen laten komen, daar valt weinig aan te sturen. De knolletjes zijn wat dat betrefd een stuk vergevingsgezinder. :)

Edit: als je nog nooit paddo’s gebruikt hebt moet je wel effe voorzichtig zijn. Bij een volle dosis zorgen paddo’s gewoon voor een full-blown trip met alles d’r op en d’r aan. Op zich niets mis mee, maar dat kan wel koud op je dak vallen als je denkt dat paddo’s het zoveeltset super milde smartdrugs goedje is (zoals ik dacht toen ik voor de eerste keer gelijk 40 gr.Hawaiaanse paddo’s opvrat, in m’n eentje :rolleyes: )

Laatst bewerkt:
Floyd zei:
Als je gezondheid hoog in het vaandel hebt, blijf je van alles af. ja toch...

Maar waarom is extc zo'n rommel volgens jou?!

Van die paddo's heb je achteraf geen last en is relaxed als je jezelf onder controle houdt , van die XTC rotten je hersencellen gewoon weg volgens mij.

Lauw zei:
Ik heb 3 keer hawaiaanse paddo’s geprobeerd, en 2 keer die knolletjes(philosophers stone’s).
Die knolletjes vond ik veruit het leukst. De trip is iets vrolijker en wat beter te controleren. Met die Hawaiaanse moet je de trip maar een beetje over je heen laten komen, daar valt weinig aan te sturen. De knolletjes zijn wat dat betrefd een stuk vergevingsgezinder. :)

Edit: als je nog nooit paddo’s gebruikt hebt moet je wel effe voorzichtig zijn. Bij een volle dosis zorgen paddo’s gewoon voor een full-blown trip met alles d’r op en d’r aan. Op zich niets mis mee, maar dat kan wel koud op je dak vallen als je denkt dat paddo’s het zoveeltset super milde smartdrugs goedje is (zoals ik dacht toen ik voor de eerste keer gelijk 40 gr.Hawaiaanse paddo’s opvrat, in m’n eentje :rolleyes: )

Mooi geformuleerd. Wil jij misschien drugs-moderator worden bro, je kent de klappen van de zweep.

:D

Lauw zei:

Volgende week donderdag gaan we ze nemen die 'knolletjes'. Ik heb jaren terug gedroogde hawaiiaanse gehad. En toen gedacht: het zijn maar staafjes laten we maar wat extra nemen. En dat hebben we geweten, eerst misselijk toen een tijdje heerlijk in het zonnetje in de duinen liggen trippen maar vervolgens echt helemaal d'r af. Ik had jeuk aan m'n gezicht maar het kostte zwaar veel moeite om te krabben en later konden we alleen nog maar liggen en ja....bizar! Door werelden geslingerd etc niet uit te leggen.

Later Mexicaanse enzo gehad maar dat waren maar een paar kleurtjes vergeleken bij die ene keer.
Nou ja, ik breng vrijdag wel verslag uit (als ik niet ben blijven hangen ;) )

Lauw zei:

Oh, ik had alleen de (onvolledige) qoute van Floyd op jouw post gelezen, maar zie nu dus dat jij hetzelfde had met die paddo's de 1e keer. Ook maar ff de dosis wat opgekrikt he he. Nou dan weet ik waar je over praat :)

@ JFS: yep, das leuk een tripverslag. Dan doe typ ik een kort verhaaltje van die allereerste trip, die ik volledig onderschatte en wat dus ook bijna fout ging :rolleyes:

@ Floyd: nee, daar heb ik te weinig ervaring voor. dit is wat ik gebruikt heb:
- mdma (leuk maar ongezond)
-mda (troep, voelde als speed)
-speed in pilvorm (troep)
-speed in poedervorm (troep)
- paddo's ( leuk maar niet onderschatten)
-wiet (leuk maar niet te vaak)
-alcohol (troep)
En meer wil ik ook niet uitproberen. Ja mischien nog een keer iets onschuldigs als crack ofzo :p :D

Mieke zei:
Van die paddo's heb je achteraf geen last en is relaxed als je jezelf onder controle houdt , van die XTC rotten je hersencellen gewoon weg volgens mij.

Tjah 'volgens mij'.....?

Ik koop niks voor een 'volgens mij'tje'. Het zal absoluut schadelijk zijn, geloof ik graag. Maar onderschat natuurlijke producten niet, ken veel mensen die pillen hebben gebruikt en vervolgens stoer gaan doen met paddo's. Gingen helemaal fout, angst-, zweet-, paniekaanvallen alles. En bij recreatief gebruik, eens in de zoveel maanden, zou dat nu echt zo vreselijk slecht zijn?!

JFS zei:
Nou ja, ik breng vrijdag wel verslag uit (als ik niet ben blijven hangen ;) )

Maak maar een thread aan als ze in beginnen te werken waarbij je om het uur de progressie kenbaar maakt..

Hier heb je alvast wat karma..:thumb: ;)

Pumpin' zei:
Niet kunnen krijgen?? Zo moeilijk is dat anders niet als je de juiste (of is het foute) mensen kent ;)

Ik ben wel s benieuwd naar de werking van ketamine, ik heb verder zon beetje alles al geprobeerd. Mocht je iemand kennen stuur me ff n PM aub.

LauwEn meer wil ik ook niet uitproberen. Ja mischien nog een keer iets onschuldigs als crack ofzo :p :D[/QUOTE zei:
Is gewoon uitgekookte coke....ik heb t 2 x gerookt in n waterpijp.Gevaarlijk spul!! Ouwe vrienden van me kunnen er niet vanaf blijven en roken voor n paar honderd euries op zon avond op, ik heb t gelukkig kunnen laten ook al is er niets wat dat gevoel verslaat.

Dboll zei:
Ik ben wel s benieuwd naar de werking van ketamine, ik heb verder zon beetje alles al geprobeerd. Mocht je iemand kennen stuur me ff n PM aub.

adrenaline.. moet ook kicken zijn

Jongens het word tijd dat deze thread beloont gaat worden met "de gouden bicep"
Dat houdt dus in de meest irritante thread vanwege het aantal mailtjes dat ik binnen krijg als er weer iemand gereageert heeft, een soort van spam onderhand :D.
"De zilveren bicep" wordt binnenkort uitgereikt ;)

Dboll zei:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik dink af en toe weleens een biertje. Een blowtje neem ik soms als ik ga stappen in amsterdam. Roken doe ik af en toe alleen tijdens het stappen (als ik niet stap rook ik nooit want dan heb ik er geen behoefte aan).

Mars zei:
Jongens het word tijd dat deze thread beloont gaat worden met "de gouden bicep"
Dat houdt dus in de meest irritante thread vanwege het aantal mailtjes dat ik binnen krijg als er weer iemand gereageert heeft, een soort van spam onderhand :D.
"De zilveren bicep" wordt binnenkort uitgereikt ;)

Je kunt dat ook gewoon uit zetten dat je mailtjes krijgt als iemand op een topic reageert. Ik vind dat sowieso irritant, want je krijgt dan echt elke dag 100 mailtjes van DBB.

Ennuh, hebben jullie al eens ooit flauw gevallen...?
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=4865

Laatst bewerkt:
Elk weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) drink ik genoeg biertjes en soms vodka. Roken doe ik ook.

Geen drank, rookwaren of andere drugs. Alleen 1 a 2 keer per maand een goede single malt en hooguit 1 keer per jaar een kuur AS, that's it. Verder altijd op tijd naar bed, meer i.v.m. werk dan sport. Ga hooguit drie keer per jaar stappen. Goed eten en trainen wanneer ik kan. Saai he? Maar zo kun je wel maximaal gebruik maken van je leven!

Tsunami zei:
Geen drank, rookwaren of andere drugs. Alleen 1 a 2 keer per maand een goede single malt en hooguit 1 keer per jaar een kuur AS, that's it. Verder altijd op tijd naar bed, meer i.v.m. werk dan sport. Ga hooguit drie keer per jaar stappen. Goed eten en trainen wanneer ik kan. Saai he? Maar zo kun je wel maximaal gebruik maken van je leven!

Maximaal gebruik maken van je leven as in 10 jaar langer achter de garaniums zitten...?

Neej doe mij dan maar een beetje plezier in me leven nu ik nog jong ben en het nog leuk vind om te stappen en te feesten.

Maaruh, ik las net ff je reply in het flauw vallen topic, doe jij ook athletiek of zo?

Tsunami zei:

Idd...zo ziet mn leven er zon beetje ook uit, ik drink alleen geen single malt. Ik rook wel, geen drugs, geen alcohol, en t bevalt me prima. Alleen af en toe s uit je bol gaan vindt ik wel prettig, maar dat zou in mijn geval eens in de 4 a 5 maanden zijn, dan zou ik wel wat gebruiken.

Terug
Naar boven