AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Krijg je geen slaapproblemen dan? Vriend van mij nam het een tijd geleden ook vrijwel iedere dag maar kon op een gegeven moment niet meer in slaap komen. nu is ie ene maand of 2 gestopt en gaat het alweer veel beter.

Als je eenmaal 1 dosis dagelijks gebruikt, zul je in een korter tijdsbestek tot rust komen en de volgende dag alerter en meer uitgeslapen opstaan. Dit omdat er bij de uitwerking een lichte vrijmaking van dopamine is en je cortisol gedurende je slaap veel lager is geweest.

Als je dagelijks meerdere dosissen neemt, zoals ik ooit deed ( 20 ml GBL per dag :o ) daalt je cortisol niet meer en wordt slapen vrijwel onmogelijk, maar je blijft wel extreem vermoeid! Het is dan zware slapenloosheid, die dagenlang tot wekenlang kan aanhouden met totale verwarring en mentale leegheid.

1 dosis per 24 uur kan geen kwaad. Vanaf 3 dosissen per 24 uur krijg je lichamelijke afkicks en dat kan varieren tot wat koudig/trillend gevoel tot uitschakeling van hart en organen waardoor de dood intreed. Overigens moet je dan wel wekenlang dagelijks onder invloed rondlopen. Je moet dan aftapen qua hoeveelheid, frequentie moet gelijk blijven, anders levensgevaarlijk.

GBL is niet moelijker te doseren dan GHB, alleen kan bij GBL 0,25 ml een extreem verschil maken in effect, bij GHB ligt dat op ongeveer 1 ml tot 1,5 ml.

Ben zelf nog nooit ongewild outgegaan (wel bewust coma opgewekt), als je slimme methodes aanhoud voor toediening zal je dat ook nooit overkomen.

Verder is het ook niet erg, iets teveel pakken is gewoon opgewekte coma, vaak wordt je gewoon weer wakker, tenzij het echt teveel is of gemixed met sedatieven (drank, valium, ketamine, tranquilizers/benzo's, heroine etc). Alleen als het in openbare ruimtes gebeurd is dat natuurlijk wel erg vervelend.

GBL : hebben we het nou gewoon hierover hoe kun je dat nou slikken als je er normaal mee schoonmaakt???

Cleanmagic is 99,99 % gamma butyrolactone(GBL), en is voor vele schoonmaakdoeleinden toepasbaar !

Ook als velgenreiniger zal U verbaast zijn van het doeltreffende effect dat Cleanmagic daarop sorteert, even aanbrengen en binnen 5 sec. glanzen uw velgen weer als nieuw !

Het innemen van GBL is schadelijker dan het innemen van GHB, dit komt omdat GBL een zuur is oftewel een lacton. Echter is de pH waarde van GBL niet direct te meten. De vloeistof is irriterend voor de ogen, maar deze kan ook irriterend zijn voor de huid.
Er wordt door meerdere artsen en verslavingsartsen gezegd, dat oraal gebruik van GBL zowel de slokdarm als de ingewanden zal aantasten. Het wordt dan ook afgeraden GBL te gebruiken

zal wel meevallen.

als ik me velgenschoonmaak dan doe ik ook even paar ml in een glas en mix het met cola.

remvloeistof is trouwens ook goed spul, niet teveel nemen. koelvloeistof kan je wat meer van pakken

Ik ben persoonlijk ook beetje voorzichtig met het innemen van GBL. Er is gewoon heel weinig onderzoek naar gedaan, itt GHB.

Ik zou gbl iig wel zeker oplossen in een 1:50 verhouding oplossing met een drankje.

GBL wordt vooral gebruikt voor professionele schoonmakers van grafitti. Maar als je GBL met melk of een andere base neemt, verlaagt het de PH dan niet waardoor het minder schadelijk is?

ik heb een half jaar gleden een half jaar wat soorten drugs gprobeert en nu doek ik helemaal niks meer op drinken en roken op feestjes na...
ik vroeg me trouwens af wat slechter voor je is, xtc/snuif of bijvoorbeeld een kuurtje?

Ik ben persoonlijk ook beetje voorzichtig met het innemen van GBL. Er is gewoon heel weinig onderzoek naar gedaan, itt GHB.

Ik heb er in 9 maanden 1,5 liter van weggewerkt en afgezien van de bijtende eigenschap heb ik nooit klachten aan m'n interieur gehad zoals slokdarm, lever of darmen.

Maar twee anderen mensen die ik ken hebben wel degelijk zware klachten gehad aan hun interieur. En die gebruikten aanzienlijk minder dan ik.

Ik heb er in 9 maanden 1,5 liter van weggewerkt en afgezien van de bijtende eigenschap heb ik nooit klachten aan m'n interieur gehad zoals slokdarm, lever of darmen.

Maar twee anderen mensen die ik ken hebben wel degelijk zware klachten gehad aan hun interieur. En die gebruikten aanzienlijk minder dan ik.

1,5 liter:eek: het is toch maximaal 5ml normale dosis ligt toch op 1,5 tot 2,5 ML ???
dan heb je aardig wat gebruikt

Ik was idd lekker op dreef. :o Gebruikte 2 ml per keer.

Ik was idd lekker op dreef. :o Gebruikte 2 ml per keer.

ok en nu ben je er nu mee gestopt ? ik wil het ook wel gebruiken maar dan alleen op zaterdag avond. hoeveel zou jij dan aanraden heb je genoeg aan 2 keer een dosis van max 2ml???

ik heb een half jaar gleden een half jaar wat soorten drugs gprobeert en nu doek ik helemaal niks meer op drinken en roken op feestjes na...
ik vroeg me trouwens af wat slechter voor je is, xtc/snuif of bijvoorbeeld een kuurtje?

hangt er vanaf hoeveel je gebruikt natuurlijk he en waarom.

Als het GBL is zou ik beginnen met 1,5 ml of met GHB met 5 ml in huishoudelijke sfeer. Om te kijken hoe je erop reageerd. Je kunt dan gewoon met mensen zijn zonder dat ze iets doorhebben aan je gedrag. Behalve dan je stralende frisse uitdrukking in je gezicht en ogen.

Dosis moet en kun je aanhouden.

Als het GBL is zou ik beginnen met 1,5 ml of met GHB met 5 ml in huishoudelijke sfeer. Om te kijken hoe je erop reageerd. Je kunt dan gewoon met mensen zijn zonder dat ze iets doorhebben aan je gedrag. Behalve dan je stralende frisse uitdrukking in je gezicht en ogen.

Dosis moet en kun je aanhouden.

was ik ook van plan rustig kijken en opbouwen tot je je lekker voelt. niet dat je bij het uitgaan out gaat. heb er ook al veel over gelezen dus weet ongeveer wel wat er kan gebeuren.:D250ml voor 40 eu:DGBL:D

Ik ben eens in slaap gevallen in een supermarkt :mad: Echt te erg.. (jaren geleden)

Door de ghb slaap ik vaster en word ik 's morgens veel uitgeruster wakker. Ik gebruik het voor het eten, krijg je honger van, kan ik wat meer kip eten.
Ik gebruik het als ik uitga, ik drink niet, rook niet en geen andere drugs.

Zeg je tegen iemand dat je dagelijks ghb gebruikt bekijken ze je raar, drink je elke je pintjes bier is dat weer zeer normaal. Na mijn training, neem ik een potje ghb, een mix van endorfine en ghb maakt me hemels gelukkig.

Zou toch maar uitkijken kerel, als je al dagelijks gebruikt kan je wel eens
flink in de problemen komen, ik weet niet of je hier al wat gelezen hebt:
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - Verslaafd

Zou toch maar uitkijken kerel, als je al dagelijks gebruikt kan je wel eens
flink in de problemen komen, ik weet niet of je hier al wat gelezen hebt:
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - Verslaafd

Op dat forum ben ik ook actief, ik ben Flugeltje daar :D

Op mijn topmaanden was ik toch bezig met 250ml per week. Nooit geen problemen mee gehad, misschien een beetje vermoeid door kleine slaapproblemen. Nu kom ik er toch 3 weken mee toe, dus geen enkel probleem lijkt mij ..

^ Loze vergelijking.

Terug
Naar boven