- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Euhm, een kuur tast de hersenen niet aan, xtc wel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoelde dat die vergelijking helemaal niet opgaat.
Wat doe je dan?
Ga je kiezen: ehm zal ik beginnen met kuren dit weekend, of zal ik een pilletje nemen....lastig lastig lastig.

Hij wilt gewoon weten hoe ongezond kuren is tov van xtc.
Ah **** that shit, beiden gewoon doen. Het is niet ongezond als je het met mate doet en je weet waarmee je bezig bent. Gewoon genoeg info erachter zoeken en dan een keuze maken.
Dat drugs ongezond is, is een beetje gedramatiseerd door politici en media. Zelfde met aas.
komt omdat een zenuw die je kaak innerveert beïnvloedt wordt door de neurotransmitter serotonine.
trouwens; beste pillen aller tijden zijn die blauwe driehoekige mitsu's, verruit meest gewilde pillen allertijden, twee jaar geleden in de omloop.
Ik heb er toevallig een aantal gehad, jeetje wat een knallers waren dat.
Niet normaal, bijna te heftig, zelfs als je hem doormidden brak.
Er zijn nog een paar keer soortgelijke in de omloop gekomen, maar die waren niet zo goed als de orginele.
Er loopt al twee jaar een "fan-topic" op partyflock over die pillen (partyflock forum onderwerp: Blauwe Driehoekige Mitsu's 200), echt legendarisch zijn ze, en ik ben blij dat ik de legende heb mee mogen maken.
Zou toch maar uitkijken kerel, als je al dagelijks gebruikt kan je wel eens
flink in de problemen komen, ik weet niet of je hier al wat gelezen hebt:
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - Verslaafd
ooit gouden hartjes geprobeerd iemand? veel maten van mij vinden die de lekkerste ooit... waren in de omloop rond nieuwjaar in België
en had slechts 3 dubbel hartjes op ... 
Voor de mensen die nog steeds niet geloven dat ghb beter is voor lichaam dan alcohol. Lees het even van een arts
Bekijk V&A